Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; ja vanavond ga ik slapen ;) Ik kan dat niet als ik uit een nachtdienst kom, dan ben ik heel mijn ritme kwijt! Net even flink schoongemaakt en zo douchen. Dan ben ik weer fit! (tot een uur of tien en is 't op ;))

@DD; Mja, ik dacht dat mn man erg was, maar ik kan er nu ook wat van haha
    Ik had dat van de week! Ik dacht echt dat ik ongie werd maar de volgende ochtend was 't weg.. En een volle buik herken ik ook; alsof je flink hebt zitten eten en echt vol zit. (alleen gaat er bij mij nog steeds van alles naar binnen haha)

Ik hooooop het zo.. Vooral nu mannetje ook een kleintje wil.. Maar ik wacht 'geduldig' af...

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemiddag ladies!

@MamaCharlotte: Ik zou idd de uitslag van de test en de vragenlijst meenemen naar de huisarts,dat versnelt de boel miss een beetje! Ik zal voor je duimen dat het meevalt. Sterkte met de pijn..:)

@Vlinder3: Oei,heb je zoveel pijn weer meid? Wat balen joh! Een warme kruik hielp bij mij altijd heel goed,als je er geen hebt kun je m van mij lenen hoor!:) Nu op naar 3 Juni en de IVF datum!!

@Duveldraakje: Jouw kleine meid zal wel uitgeput thuis komen vanavond na al dat rondrennen in de Efteling! Leuk voor haar hoor!
    Zou je nu niet wachten tot morgenochtend met testen? Als je ochtend-urine gebruikt weet je het gelijk.. Al begrijp ik dat het heel moeilijk kan zijn om te wachten:) Succes!

@Neeltje: Hier nog geen windhoos gevoeld hoor meid! :D Ga je morgen testen? Ooow ik ben echt benieuwd joh,ik ga heel hard voor je duimen! Think pink!
    Die afscheiding een innesteling? Daarvoor duurt het denk ik een beetje te lang.. Maar lief van je dat je meedenkt!

@AnnekeLoes: Hoe gaat het met jou? Ga je morgen ook testen? Ook voor jou ga ik hard duimen voor een mooie roze test!

@Hier: De afscheiding is een beetje van kleur veranderd. Gisterenavond was het meer roze en vanmorgen een combi van bruin/roze (kan het niet goed uitleggen).
    Volgens mij word ik binnenkort al ongesteld,echt raar!;)

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Pluis; ik denk morgen niet.. Besef net dat ik geen testen in huis heb! Of.. Ik houdt mn plasje op tot ik klaar ben op school, race dan naar de kv en test dan.. Moet kunnen toch? van 9 tot 12.00/12.00 uur.. Dan zou ik toch wel een testje kunnen doen?
    Hm.. misschien deze keer een korte cycles idd.. Wel raar dan!

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Neeltje: Balen dat je geen test in huis hebt! Bij ons in het dorp is alles op zondag open,dus ook Kruidvat..dat is wel handig!
    Je plas ophouden tot 12.00 uur? Hmmm,lijkt me lastig. Moet jij niet gelijk plassen als je opstaat? Je kan ook s'ochtends plassen en het in een potje in de koelkast zetten,dan kun je het 4 uur bewaren ofzo. Misschien een beetje vies idee maar ja..dan kun je wel testen.

Over mij: Ik zit natuurlijk nog maar in de tweede ronde en heb van de 12 jaar dat ik aan de pil was ongeveer 4 jaar doorgeslikt. Misschien is mijn lijf nog een beetje van slag.. Zou kunnen toch?

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Het zou ongetwijfeld nog kunnen dat je lijf nog aan het ontpillen is. Maar ik heb me altijd laten vertellen dat het niet uitmaakt of je 1 of 12 jaar aan de pil bent geweest. Ontpillen moet je toch, en het verschilt gewoon per persoon hoelang je daarover doet.

Maareh, als je wat voelt, dan voel je wat hoor :) Ontpillen of niet, het zou natuurlijk al kunnen! Ik ben heel benieuwd, voor jullie allebei toruwens!! Ik duim voor roze! Spannend!!!

P.S. Plas ophouden 's morgens lijkt me echt niet goed hoor ;)

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Nee.. mn ochtenurine kan ik echt niet ophouden.. Bedoelde meer; of ik kan testen als ik van 9 tot een uur of half 1 mn plasje ophoud?
    's Morgens is het een formule 1 race naar het toilet :D

@pluis; lijkt mij niet.. volgens mij is t idd wat MamaC zegt; 1 of 2 jr aan de pil maakt volgens mij qua ontpillen niet uit. Maar 4 jr doorgeslikt.. dat weet ik niet..

Ik ga even naar t feessie van mn schoonvader.. Taart eten :D

Tot vanavond!!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Veel plezier! Ik ga zo ook naar een verjaardag! Alleen van mn eigen paps :)

@ Endometriose-erfelijkheids-zoektocht: Er is (nog) geen gen ontdekt dat endometriose zou kunnen veroorzaken. Wel kan een combinatie van bepaalde genen de kans op endometriose verhogen. Dus volgens mij komt het er dan op neer dat de kans op endometriose erfelijk is..! Dus in die zin kan het erfelijk zijn, want ik heb natuurlijk een hoop genen van mams gekregen ;)

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik weet het ook niet hoor,we zullen wel zien!
    Ik voel niet echt iets hoor MamaCharlotte,was het maar waar:D
    (Ik voel wel wat dingetjes maar die negeer ik om mezelf niet gek te maken)

Veel plezier op de verjaardagen allebei! X

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Spannend spannend spannend!

Ik krabbelde nog even met dbrgrsmr, en die is helaas ook ongesteld geworden.. Ze stond in onze lange lijst, maar nu niet meer.. Maar wilde jullie nog even op de hoogte stellen!

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @mamaC, probeer je niet al te druk te maken over endometriose he. Er zijn zoveel andere dingen die de pijn kan veroorzaken, er zijn genoeg vrouwen die pijn hebben waarbij niks aan de hand is....Wacht even je HA bezoekje af. ;)
    Ik weet dat het moeilijk is maar zo maak je je eigen alleen maar gek....

@Pluis, nee een warme kruik heb ik zelf ook. ;) Na al die jaren constant pijn heb ik een hele vooraad. :) maar iig lief van je.

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Vlinder: Dat is waar hoor, ik wacht het gewoon wel even af.. Maar ik hoop gewoon stiekem dat er een oorzaak is voor de pijnen, zodat ik het beestje een naam kan geven en dat mensen niet denken dat ik me aanstel ofzo.. Tja, ik weet dat het nergens op slaat, maar ik heb helaas erg slechte ervaringen met mensen die klachten wegwimpelen en wil ook gewoon een beetje voor mezelf opkomen :)

Maar dit was even een research naar de erfelijkheid :)

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #1332 Vlinder3, 16 mei 2010
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
    Mijn ventje is in de garage aan busje aan het rommelen en wordt gek van het binnen hangen. :)
    Ach, ja.

Ik heb vanmorgen eindelijk plantjesg gehaald. :)
    In mijn voortuin staan in de potten nu roze met witte bloemetjes en in mijn achtertuin in de bakken aan de muur staan witte, roze en gele bloemen. Lekker fleurig dus. :)
    Verder kan ik in de achtertuin niet veel zetten want binnenkort gaat de garage plat en wordt opnieuw maar groter opgebouwd en we gaan eindelijk de tuin opnieuw bestraten. :D;) Na vele jaren zeuren en tegen een rommelige tuin aankijken.

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Vlinder3: Klinkt gezellig,je plantjes!
    Ik zit ook al de hele dag binnen,heb pyjamadag.
    Ik wilde eerst naar de rommelmarkt bij de Batters gaan kijken maar ja..volgende keer beter. Ben jij daar weleens geweest? Is dat wat?

14. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey meiden!

Nou net eindelijk aan douchen toegekomen...;)
    Had wel eerder tijd, maar ben iets te lang achter mn laptoppie blijven hangen...

Meisje is nog niet terug, dus denk dat t vanmiddag geen middagslaapje wordt! Hoop dat dat goed gaat aangezien we ook nog op visite gaan. Ach ja, daar zijn ook kindjes waar ze mee kan spelen en dan gaat ze vanaaf maar lekker vroeg naar bed. Denk wel dat ze t volhoudt hoor, ze was vanochtend ook pas om 9:30 wakker!

Ik denk dat ik zo maar ff t lijstje weer naar boven ga toveren, weet echt niet hoe het nu zit met iedereen!

Liefs,
    DD

15. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Charlottesangels-nodlijst

9 mei: Isra
    10 mei: MamaCharlotte
    12 mei: Miranda, Corine26
    13 mei: Roske
    14 mei: Fioon, Miracle of love, fafa
    16 mei: Marleen86, AnnekeLoes
    18 mei: Neeltje1986
    20 mei: Duveldraakje22

23 mei: Handbalster
    24 mei: anoniempje 1985
    25 mei: Pluis81
    26 mei: Ukkepukkie, michele25

27 mei: Sasje24
    7 juni: MamaCharlotte
    8 juni: xVlindertje

11 juni: Isra

Weet er iemand hoe het met Miranda is? Volgens haar banner is ze 5 dagen overtijd!

En Annekeloes, had je nou getest vandaag of wacht je nog ff? Zelfde geldt eigenlijk ook voor Marleen86!

Liefs,
    DD

16. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

heey ladies,

hier ben ik weer! ik las net je krabbel mamacharlotte!
    beetje druk druk druk allemaal familiedingen vergaderingen enz enz enz! maar goed ik ben er weer! ik word een beetje gek van mezelf als die twijfels over alles. ik temp deze ronde en heb toch ook nog ovutestjes gebruikt! ik vulde vanochtend me temp in in het kaartje geeft ie nu in 1 keer aan dat mijn ei pas dag 24 was:$ en mijn ovutestje gaf dag 21 positief dus jah wat moet ik nu geloven?
    maar goed als dag 24 mijn ei pas was hebben we niet echt goed geklust:( we vdag 19 20 21! maar goed wachten gwoon af! zijn er zwangeren?

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Haha, pluis. Daar zijn wij toevallig vanmorgen even geweest. :)
    Is niet veel soeps hoor, maar ik heb daar mijn plantjes gekocht. :) :)

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ow hihi,hoe toevallig!
    Nou dan is het maar goed dat ik niet ben gegaan als het niet veel soeps was:)

@Duveldraakje: Misschien mag je dochtertje wel bij de visite op bed gaan liggen of doet ze dan vannacht geen oog meer dicht?

@Anoniempje: Lang geleden zeg.. Hier nog geen zwangeren,het is 1 rode boel helaas:(

19. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Pluis: Nee dat heeft geen nut (helaas), maar daar zijn ook 3 kinderen waar ze mee kan spelen! Dus komt goed, wordt alleen de eerste keer dat ze niet slaapt overdag :$ Ben benieuwd!

Liefs,
    DD

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zo, ik heb me eigen weer even verwend, was lang geleden.
    Ik heb nieuwe gympies besteld van esprit zwarte, zodat ik ze ook aan kan met werken en zwarte teenslippers van O'neill en een nieuw lingerie setje. :) Dinsdag komt het binnen.
    Dus eigenlijk het ventje ook verwend want ik moet natuurlijk mijn nieuwe lingerie showen als ik niet meer ongie ben.:D:p
    Enne Pluis, ssssssssssst tegen M he, dan kan ik hem verrassen met het setje....:p;)

Vanavond lekker flimpje kijken saampies.
    Transformers komt op tv, normaal hou ik niet van zulke films maar ik vind de geluidseffecten super, dus hier gaat straks de seroundset voluit....:D Zoals het in de bios klinkt red ik niet maar kom aardig in de buurt. ;)8)
    Daarna de laatste aflevering van Spartacus kijken en dan lekker slapie doen....

@mijn ongie, zo ik vind het gewoon vreemd.
    Ik heb een keer vloeibare ongie. Normaal was het een en al stolsel niks vloeibaar. Moet er een beetje aan wennen hoor. :)
    Maar het is voorlopig de laatste keer voor een paar maandjes, dat is dan wel weer een voordeel van de overgang.
    Hopelijk krijg ik nu de komende 12 maanden geen ongie, dat zou betekenen dat ik dankzij de 1e IVF eindelijk lekker zwanger ben.

Deel Deze Pagina