Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

Hi girls,

ik meld me ook weer even.

@Vlinder: niet tof dat je zo heftig en pijnlijk ongi bent. Maar wat je zegt: gelukkig iig voorlopig voor het laatst. heb je trouwens enig idee van de termijn waarop je je IVF kan verwachten? Duurt het vanaf die eerste afspraak op 3 juni nog dagen, weken of maanden? of weet je dat ook niet? En leuk, mooie lingerie; altijd fijn om je sexy te voelen ;)

@DD: ging je nou morgen nog testen? Bij gebrek aan mijn Roske's grote teen geeft de mijne een positieve voorspelling over je.

@hier: gisteravond major stroomstoring. Was wel spannend: met een kaarsje in de badkamer mn tanden poetsen :D Vriendlief zei nog: "Jammer dat je nog ongesteld bent, zou wel übercliché zijn om een kind te verwekken tijdens een stroomstoring" Zou wel een leuk verhaal zijn geweest... maar helaas, slechte timing, hahaha

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @fafa, nee geen idee dat hopen we 3 juni te horen. Ik hoop dat we mijn cyclus daarna mogen starten....
    Enne, een stroomstoring kun je zelf naspelen hoor haha :) :)
    Nee geintje, inderdaad slechte timing, wij hebben het hier ook eens gehad en toen moest mijn ventje de nacht in....Ook slechte timing.

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi hoi allemaal, daar ben ik weer.. Verjaardag was gezellig maar druk..

@Stroomstoring; Vind dat altijd wel gezellig, alle straten donker, mensen met kaarsjes aan..

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hallo allemaal,

hier wordt het ook weer spannend voor sommige zie ik!!
    spannend, maar deze ronde wel meer roze hopelijk dan de vorige maand!!!!

@mama, laat je nog wat weten als je bij de huisarts ben je geweest????

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hoi hoi!

@fafa: Hihihihi dus jij voelt ook wat aan je teen???
    Stroomstoring hebben wij in onze 6 jaar samen nog niet gehad, misschien wel een idee al het deze ronde niet raak is ;)

@Vlinder: ik hoop echt dat je de 3e al een eventuele datum kunt krijgen. Dan heb je tenminste iets waar je naartoe kan leven.

@Neeltje: Hoi! (hoezo droog;):p)

@Hier: Nou gelukkig is het zonder middagslaapje uitzonderlijk goed gegaan. Mn meisje begon net vlak voor ze naar bed moest wel wat dreinerig te doen, maar verder heeft ze t geweldig gedaan. Ben supertrots op dr!
    Ik twijfel zo erg of ik morgen wel zal gaan testen...ik wacht liever tot woensdag maar denk eerlijk gezegd niet dat ik dit volhoud!
    De vorige ronde had ik op de dag zelf mega-migraine en toen wist ik ook dat ik ongi werd, van te voren had ik nog niet eens een enkel teken ervan! Weet hier iemand trouwens of vet haar ook bij de symptomen kan horen? Ik heb er echt nooit last van en nu :$:$:$ echt zooooo ranzig!

Liefs,
    DD

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @duveldraakje, net ff gegoogeld en vet haar hoort wel bij de symptomen!!!!wanneer ga je testen????

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Duvel; Hi! ;)
    Wat fijn dat je meisje het zo goed heeft gedaan, altijd fijn !!
    Vet haar is ook een symptoom.. !!
    Ik heb juist dat mijn haar zachter is, maar kan ook door het weer komen..
    Ik heb rugpijn, precies in het midden van me rug.. Nog nooooit gehad en zeer vervelend..

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dames, gaan jullie allemaal pas testen op de nod dag???? of gaan jullie toch l eerder een poging wagen???

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Zal ik dan toch maar morgenochtend testen???
    Whaaaaa ik wordt echt knetter van mezelf, wel/niet wel/niet wel/niet :( Volgens mij zit er echt een engeltje en een duiveltje op mn schouders. *Engeltje: Nee braaf wachten tot woensdag, dan weet je zeker of je ongesteld word of niet - Duiveltje: Test nou, test nou, kom op je wil TESTEN, dus ga testen* Zwaar vermoeiend!
    Maar goed, ff kijken of het morgen gaat lukken of niet...:)

Liefs,
    DD

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @DD; ik ga morgen ook een testje wagen hoor..
    Je kunt nu testen en al zekerheid hebben, of je zit nog wat langer in onzekerheid.. :)

11. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Neeltje: Ok je lijkt op mn duiveltje ;)...en je hebt gelijk. Ik zit alleen met het feit dat ik bij mn meisje ook pas 2 dagen na mn NOD positief testte. Dat is eigenlijk het enige wat me tegen houd. :)

Suc-6 alvast voor morgenochtend *duim,duim,duim*!

Zie trouwens dat we exact dezelfde pendels hebben (funny)

Liefs,
    DD

12. fafa

fafa Niet meer actief

@DD: geduld is een schone zaak ;) En als je nou negatief test weet je nog steeds niks: heb je dan te vroeg getest of ben je niet zwanger? Dus als je zelf twijfelt zeg ik: wacht nog even.

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @DD; Dus eigenlijk weet je al dat je niet wilt testen, maar uit nieuwsgierigheid wil je het toch doen? (ook al weet je dat de kans erin zit dat je pas een paar dagen na je nod posi test..) Heb ik je zo goed begrepen? ;)

Ik ga ook voor jouw duimen!

Inderdaad dezelfde pendels.. Grappig! Ben benieuwd :D

Zo raar hier.. Dan heb ik onwijs rugpijn in t midden van me rug, en nu is het opeens weg..

14. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Gaan we nieuwe forum openen ivm naam???
    Is er nog iets met de vraag gedaan??

Neeltje ; kun je je nog inhouden niet te testen dan???of heb je stiekem toch getest vandaag??hahaha voelde wind voorbij komen maar dat was jij dus neeltje hopelijk heb je geen knoflook ofzo op anders blaas die wind ff andere kant uit!!!
    Duveldraakje hahaha die opruimwoede ken ik ook, net boven gepoetst met mannetje en doen morgen onder……. Moet schoon schoon!!!Kan niet tegen rommel en viezigheid jij??al getest???

Pluis; oh das balen als je wat typt en alles weg is…….

Vlinder; balen dat je zo last van je ongesteldheid heb!!! Neem maar een extra paracetmolletje.

Mamac; wanneer was de huisarts weer eens terug van vakantie???Kun je het een beetje uithouden met wachten meid??

Hier mijn zogenaamde noddag.Meestal word ik de nacht ervoor ongesteld maar niks… heb wel zenuwen maar maar heel ff krampen gehad…. Dacht wel wat te voelen maar nog steeds geen ongi!!!! Jippie!!!!Puistjes wel…… verders erg moe vandaag, viel bijna in slaap op werk, en thuis poetsdrang. Ook ben ik nu wat boerig/’’misselijkgevoel’’……. Ik ga voorlopig niet testen durf ik niet……. Wacht nog ff af…… volgens mij heb ik laat mijn ei dus kan mi ook zijn dat mijn syptomen laat komen toch>?????Ik duim voor mij rose!!! En voor jullie ofcorse!!

15. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @ fafa; Ja, maar de testdrang is toch erger dan ik dacht. Ik zie morgenvroeg wel :)

@Neeltje: Ja zo heb je t goei, maar het kan natuurlijk nu wel zo zijn dat ik toch eerder posi test. Bij mijn dochter was ik in ronde 2 zwanger en had ik toen een cyclus van 28 dagen, dat kan dus ook goed een cyclus van 32 dagen zijn geweest. Kan me ook niet goed herinneren of mn ei toen idd 14 dagen voor mn (gedachte) NOD was. Toen was ik er namelijk minder mee bezig omdat dat ook de eerste keer was voor mij. Nu heb ik een cyclus van +/- 36 dagen, dus weet ik nog niks. Heb wel mn ei heeeeeeel duidelijk gevoelt.

en de rugpijn, komt ie echt met vlagen en heb je ook een beetje zeurend gevoel in je onderbuik? (herkenbaar, maar ik weet ook niet wat het betekend).

Liefs,
    DD

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @AnnekeLoes; ik heb me goed in kunnen houden! Nog helemaal niet getest :)
    Weet je al wanneer jij gaat testen?

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Dames, ik ga slapen! Normaal houdt ik het wel even vol na een nachtdienst maar ben nu helemaal op!

Ik houdt jullie op de hoogte morgen ;)

Slaap lekker!

18. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0

slaap lekker, mmmmm ben zelf nog niet zo positief.... omdat ik niet echt symptomen heb, wacht nog tot woensdag ofzo...

19. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Heey meiden!

Ik ga ook mn bedje opzoeken, tot morgen en slaap lekker alvast!

Liefs,
    DD

20. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    rustig hier zeg

Deel Deze Pagina