zoooo wat kunnen jullie kletsen zeg !! @autofetish, nou, wassen gebeurt hier maar weinig haha mannetje rijd altijd in mijn auto en ik in zijne dus gaat dat ongeveer zo, jij rijd er in, jij wast m maar... ja dahag, tis jou auto .... dan daarbij hebben we beide een 4x4 dus die mogen wel een beetje smerig zijn haha. @schoonfamilie, pa en ma zijn schatten, ben alleen minder blij met schoonzus. gelukkig heb ik er nog een en dies wel lief , mijn broer heeft duidelijk betere smaak als mijn zwager ..... @mede red ladies, we geven de moed niet op, eens is het onze beurt !! @pink angels, ja top, hopelijk kunnen we die snel openen (annekeloes geloof ik, dat is dus als we allemaal roze zijn ) @mamaC heb ook op endo-site zitten kijken, heb de test niet gedaan omdat ik alleen maar veel vloei, en verder geen pijn heb en ook nooit geen tussentijds bloedverlies, maar als je dan weeeer ongi bent ga je idd vanalles bedenken @hier, ik heb niet zo heel veel last van ongi, wel een beetje zeurbuik, en loop ook leeg net als fafa en mamaC als ik t goed onthouden heb... maar verder gelukkig geen klachten. bruiloft was heel gezellig, lekker aan de borrel geweest haha en na het feest nog met een stel bij ons thuis na gezeten, lag om 4.20 in mijn bedje. vandaag vierde broer zijn verjaardag, dus daar gezellig gezeten, en morgen met lars naar de ortoptist om te kijken hoe lui zijn oogie is
Hallo, @Duveldraakje: Vet haar is idd een symptoom! Succes morgen met testen (als je het gaat doen). Knap van je dochter dat ze het zo goed heeft gedaan vandaag,dan weet je gelijk dat ze af en toe best eens haar middagdutje kan overslaan. @Vlinder3: Ik zal niks verklappen hoor over je lingerie-setje..hihi. Veel plezier ermee iig! Ik heb helemaal niks met lingerie,voel me net een zeekoe in zo'n klein setje @Fioon: Gezellig hoor,al die feestjes! Nu je toch ongesteld bent kun je iig lekker borrelen. Succes morgen bij de ortoptist! @AnnekeLoes: Ik duim voor jou ook voor roze hoor!! Ik kan me best voorstellen dat je nog niet durft te testen,als je echt een paar dagen overtijd bent heb je toch iets meer kans op een roze test! @Neeltje: Ook raar,die rugpijn die komt en gaat.. Morgen ga je testen,echt superspannend!!! Laat je het snel weten hier? Ik moet om 14.15 uur weg,heb late dienst. Het zou wel leuk zijn als ik het voor die tijd nog kan lezen hier. *duimt zo hard dat haar duimen in brand staan* @Hier: Niks bijzonders. Vanavond lekker belse frieten op met mn vriend en schoonmoeder en nu hangen we een beetje op de bank. Morgen en overmorgen late dienst en dan woensdag eindelijk naar Michael Buble!! Ik heb er zoveel zin in!
Oei,waar zou het van zijn dan? Ik heb weleens gelezen dat je kramp kunt krijgen als je baarmoeder aan het oprekken is,hopelijk is dat het! Wat spannend allemaal zeg..
Hi meiden, Zo vandaag hebben jullie er weer flink op los gekletst zeg. Wij zijn vandaag een daagje bij vrienden geweest die in Landal Het Vennebos zaten. Lekker gezwommen met de kids, was echt super leuk. En nu weer lekker thuis. Heb net even mijn landje geoogst en gezaaid en kom jullie natuurlijk ook nog even gedag zeggen. DD lekker hoor een opgeruimd en schoon huis. Pluis wij hebben ook een inloop douche met een muurtje met tegels, ideaal hoor. Vlinder wat vervelend meid dat je zon last/pijn hebt van je ongesteldheid. Enne wij houden allemaal een hele grote roze dans met zijn alle als het bij jou zover is. Dan draaien mijn duimen non stop voor jou! Vlinder wat een originele naam voor ons zwangere topic heb jij verzonnen zeg. Enne uiteraard wordt je daar met open armen opgewacht enne misschien wacht jij ons nog wel eerder op (hoop dan natuurlijk ook met open armen he ) DD heerlijk zon vrij ochtendje, heeft ze het leuk gehad?? Plas ophouden sochtends is denk ik niet goed. Ik zou het trouwens niet eens kunnen. Neeltje smaakte de taart? DD super hoor dat je kleine meisje het zo goed heeft gedaan! Sasje nee ik heb echt pas getest op mijn NOD dag. AnnekeL spannend meid. Pluis ik heb ook niks met lingerie en vriendlief gelukkig ook niet. Die zegt altijd ik weet niet hoe snel ik het bij je uit moet trekken, dus maakt me echt niet uit wat je aan hebt, hihi mijn lekkere boer Zo ik ben er weer doorheen. Morgen komt het dochtertje van een vriendin hier de hele dag, d'r oppas is met vakantie dus nu komt ze bij ons. Super gezellig, ga allemaal leuke dingen doen met de 2 kids (hihi even oefenen hoe het is om er 2 te hebben)
fafa ze schelen iets minder dan 2 jaar. Ons zoontje is helemaal weg van haar en zij is echt zo'n mama die het allemaal wel regelt wat hij wel en niet mag doen, echt zo schattig om te zien om die 2 kleine wijsneusjes samen bezig te zien.
goede morgen dames!!! Wie vertelde laatst dat ze zo'n enorme ''poepdrang'' had?? sorrij voor de vroege ontsmakelijke term. Maare ik moest gister toch zo nodig en vanmorgen toen ik wakker werd ook nou ik heb dat noooit in de ochtend!!!ik hoef normaal maar eens in de 3 dagen ofzo sommige dagen uitgezonderdnatuurlijk. Ook de rode duivels zijn niet te bekennen....(durfde niet naar toilet net dacht nu zal er wel wat zijn, maar nee gelukkig niet..) Heb ff mijn lijstje na gespeurd en heb na stoppen pil vaker 28 dagen cycles gehad en 1 keer 29 dagen dus wacht nog ff rustig af. Ik zit ook helemaal vol lucht, boer wat af!!!Buik is redelijk hard onderaan, ook plof buik erbij........ Zal nog moeten wachten met testen ochtendurine heb ik al gehad..... hier nog testers vandaag??ik hoop op roze!!!! wat is het hiet toch rustig slapen jullie alle nog???? wat zijn vrouwen toch luilakken hihihi (ik werd wakker van tel van vriend had ochtenddienst en wist dit niet, is zelf roosteraar, hihih sukkel!!!)zo mijn huisje verder poetsen, godver dat heeft vriendlief ook goed voor elkaar komt ie er weer onderuit!!! tot straks, hou jullie op de hoogte.... liefs
Hee meiden! Jeetje, ben hier weer een eeuwigheid niet geweest voor mn gevoel! Heb wel alles gelezen inmiddels, maar niet zoveel zin om op alles te reageren nu @ nieuwe forumnaam: Nee hoor, we blijven lekker hier Het zou leuk zijn als iedereen een knalroze test heeft deze maand, maar dat is misschien iets te optimistisch.. @ hier: de HA is pas na Pinksteren weer back in da house. Ik zit eraan te denken om al wel een afspraak bij de gyn te gaan maken. Dat kan gewoon, en als die een druk rooster heeft dan staat dat iig vast. Gister even met paps over de uitslag van de test gehad, en hij herkent echt heel veel van mijn mams. Hij is zelf ook arts, en hij is er erg van overtuigd dat ik 't in ieder geval wel heb.. Zo'n vreemd idee, dat ik eigenlijk nu al de MMM in ga.. Maar aan de andere kant ook wel lekker. Laat ze me maar lekker van die pijn af helpen!! Ik heb trouwens ook (nog steeds/weer) last van allerlei zwangerschapskwaaltjes.. Echt vervelend! Ik lees zo al die kwaaltjes van jullie en denk: Hee, dat heb ik ook! Als ik nu niet net uit m'n menstruatie zou komen zou ik ook hoop krijgen Vind het trouwens wel mega-spannend hier!!! Nog testers vandaag???
Goeie morgen allemaal! @MamaC: Ik zou ook een afspraak maken met de gyn, vooral omdat je vader ook denkt dat het endo kan zijn. Hopelijk kan je daar zelfs voor Pinksteren terecht. @Annekeloes: Dus niet getest? Die poepdrang is ook wel heel herkenbaar, maar ikzelf ga er nog steeds vanuit dat het ook kan betekenen dat ik ongi word. @hier: Jeeeeej, meisje is weer naar "school". Effe rust, alleen thuis heeeeeeeerlijk na 2 weken. Vanavond naar een première van een trailer waar mijn mannetje aan heeft meegewerkt. Ben zo benieuwd! En ik heb mn testdrang kunnen weerstaan vanochtend, weet alleen niet of het morgen ook lukt Liefs, DD
nee had niet echt uberhaupt tijd om test te pakken, heb alleen nog een digitale test liggen en weet niet of dat wel zo handig is, volgens mij heb ik late ei dus als het zo is ook lage hcg(denk ik) en ga je moren wel testen??? knap dat je nog niet getest hebt, moeilijk he!!!
Spannend hier weer voor sommige lady's. Ik duim voor jullie. Vanmorgen naar de gyn gebeld en morgen om 5 over 9 moet ik de decapepthyl-spuit gaan halen en zet de assistente hem en kan ik gelijk een afspraak maken voor de maand erop, wat ik hopelijk af kan bellen omdat we dan met IVF mogen beginnen. Ik ben zo benieuwd hoe ik erop reageer....Tijdens de IVF moet ik deze spuit zelf iedere dag gaan zetten samen met nog 2 hormoon spuiten. Deze maandelijks spuit krijg ik dus een hogere dosis....Ik ben benieuwd en mijn ventje ook. Het echte werk gaat nu beginnen voor ons.
Ik weet nog niet of ik morgen al ga testen, wil eigenlijk wachten tot woensdag of donderdag (als mn ongi er nog niet is). Woensdag is mn NOD, dus wordt nu wel heel spannend weer! Ik zou als ik jou was ff naar het KV racen en daar een testje halen dan kun je sowieso morgen testen of later, je hebt ze dan iig in huis! Liefs, DD
Oeh spannend Vlinder! Ik hoop echt voor je dat dit de enige spuit is en dat je volgende maand met de IVF kan beginnen. Het is je echt gegund meid! Liefs, DD