@ Gyn: Kan je daar wel heen zonder verwijzing van HA? Ik ga het denk ik ff via internet proberen te regelen! @ DD + Annekeloes: Jeetje, dat jullie het volhouden om niet te testen! Spannend hoor! Ik ben heeeel benieuwd!! @ Vlinder: Het lijkt me sowieso al best weird om jezelf te moeten spuiten, vind je dat niet eng? Spannend voor jullie! Het echte begin naar een mooi wonder voor jullie *duimt hard dat de hormonen meevallen*
Halokidokie lieve ploppertjes!!! Hier een hééééééééééél fijn weekend gehad, zaterdag de verjaardag van mijn dochtertje gevierd met lekkere taart en zijn eveneens naar de kermis gegaan, kon ze lekker op alle molentjes gaan en eendjes vissen, alleen de rommel die de kinderen kiezen...brrrrrrrr @MamaC, neeeeeeeeeee, jij mocht niet op rood!!! @vlinder3, leuk te lezen dat je zo vroeg kan beginnen!! @fafa, tof dat je ook zo'n teen hebt, dan ben ik hier niet alleen lol @DD, ik zou zeggen testen!! want die is roze!! en voor de rest weet ik het niet meer....veel te veel moeten bijlezen...ben 1uur bezig geweest
@Roske, helaas had jou teen niet gelijk meis!! Ik ben vorige week donderdag ongi geworden!! Op naar ronde 4.
@Roske: Fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad. Ik denk dat ik morgen ga testen en als deze nega is dan pas weer donderdag (mocht ik nog niet ongi zijn dan he). @Hier: Net 2 afleveringen van Private Practice zitten kijken en ik heb alleen maar gehuild, zit hier nu dus met rooie ogen en moet zo mn meisje gaan halen! Ach ja, komt goed! Ik ben er denk ik over een 2 uurtjes weer. Tot straks! Liefs, DD
Goedemorgen ladies @Vlinder3: Spannend hoor! Hopelijk kun je nu heel snel aan de IVF beginnen,misschien over een paar weekjes al!! @MamaCharlotte: Goh meid,het is allemaal wat he! Ik hoop dat je snel terecht kunt bij de gyneacoloog zodat je duidelijk krijgt.. @Duveldraakje: Haha,knap hoor dat je nog wacht met testen! Hoe voel je je vandaag? @AnnekeLoes: Ik zou idd nu ook geen digitale test doen,vooral niet als je twijfelt op welke dag je je ei hebt gehad. @Roske: Jij hebt zo te horen een gezellig weekend gehad! Kinderen kiezen idd altijd van die rommel..haha. @Neeltje: Ik kom straks nog een keer kijken voor ik ga werken en misschien heb ik op mn werk nog even snel tijd om hier een kijkje te nemen maar meestal niet.. Successsss!!! @Hier: Nog steeds lichtbruine afscheiding,meer niet.. Vandaag late dienst!
@Roske, de spuit die ik morgen ga halen is nog niet voor de IVF he meis. Die is voor de overgang. @MamaC, de spuit die ik morgen ga halen zetten ze in het ziekenhuis omdat deze maandelijks is. Met de IVF moeten we zelf gaan spuiten maar dat mag mijn ventje doen. @Pluis, ja inderdaad hopelijk mogen we snel met IVF starten....Dit horen we hopelijk 3 juni.
Dames !!!! Ik heb een positieve test !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Even namens mijn dinnetje proberen om de foto erbij te zetten.. .. Het lukt niet dus bij deze de link http://i44.tinypic.com/296hgt3.jpg
neeltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de *roze dans* heeft geholpen!!! lol whaaaaaaaaaaaa ben kei blij voor jullie!!!!! kan je dadelijk weer naar de meubelzaak om extra meubels bij te kopen
Charlottesangels-nodlijst 8 mei: dbrgrsmr 9 mei: Isra 10 mei: MamaCharlotte 12 mei: Miranda, Corine26 13 mei: Roske 14 mei: Fioon, Miracle of love, fafa 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 20 mei: Duveldraakje22 23 mei: Handbalster 24 mei: anoniempje 1985 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie, michele25 27 mei: Sasje24 7 juni: MamaCharlotte 8 juni: xVlindertje 11 juni: Isra Toch nog IETS van roze
JOEHOE eindelijk weer een roze test in ons topic. Van harte gefeliciteerd meid enne ik zie het streepje ook hoor!