Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    rustig hier zeg!!!!!
    ik word gek vanmezelf!!

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vlinder kan me goed voorstellen dat je tegen morgen opziet. Je hebt zolang uitgekeken naar dit moment, maar nu het bijna zover is gaan toch de zenuwen/spanningen toeslaan. Heel veel sterkte enne als je hormoontjes helemaal van slag zijn, kom lekker bij ons uit razen hoor meid! We zijn er in voor en tegenspoed.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    :):):):)
    Lief van je meid.

Het is voor ons eindelijk de stap in de goede richting....Na morgen is het wachten op onze intake voor IVF!!
    WE GAAN ERVOOR!!!! en niks of niemand houd ons nog tegen. (Hoop ik)

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Zo, ik ook weer thuis van werk!

@ Vlinder: Ik snap erg goed dat je er tegenop ziet meid! Maar het is weer een stapje vooruit, vergeet niet waar je het voor doet :) En wij blijven je gewoon steunen hier!

@ AnnekeLoes: Ik snap dat je helemaal nerveus bent! Ik zat afgelopen ronde net zo, erg he? Dan werd ik echt helemaal bibberend wakker, in spanning of ik al ongesteld zou zijn! Hoop dat je ook roze test :) Morgenochtend testen?

@ Duvel: Ga jij ook es gauw testen?! ;)

@ Neel: Ik ben zo onwijs blij voor je!! Ik wou dat ik me kon voorstellen hoe gelukkig je je voelt! :) Echt geweldig! Moest er veel aan denken vandaag, heb t ook aan mn vriend verteld :D Ik snap dat je het heeeeel moeilijk vindt om het stil te houden, vreselijk lijkt me dat!! Blijf je vooral wel met ons meekletsen?

@ hier: Nou, ik hoef het denk ik bijna niet meer te zeggen.. Ik heb buikpijn :( Vanavond ga ik even uitzoeken hoe ik verzekerd ben, vind ik wel even belangrijk om te weten voordat ik echt naar het ZH ga..

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @MamaC, ik doe met je mee.... Ik heb pijijijijn!!!!Kan niet eens normaal zitten. :):(:):(

Pfffffffff, die decapeptyl spuit heeft wel zijn voordeel hoor....Voorlopig geen ongie meer hierna en dus ook geen pijn, heerlijk.

6. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    [QUOTE=MamaCharlotte86;7345753

@ AnnekeLoes: Ik snap dat je helemaal nerveus bent! Ik zat afgelopen ronde net zo, erg he? Dan werd ik echt helemaal bibberend wakker, in spanning of ik al ongesteld zou zijn! Hoop dat je ook roze test :) Morgenochtend testen?

Ja ik ga morgen ochtend testen, vriendlief moet werken dan maar wil proberen ervoor te testen........

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Bij mij is het gelukkig niet zo erg dat ik niet normaal kan zitten.. *knuffelt Vlinder*. Wel heerlijk dat je uit kan kijken naar een ongi-loze periode :) Hoelaat heb je morgen de afspraak?

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    5 voor 9 of 5 over 9, dat weet ik niet meer.:)
    Ik zorg gewoon dat ik er om kwart voor 9 ben, dan ben ik zeker op tijd. :D

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Irritant he.. dat wachten!! En de spanning! En de onzekerheid! Ik snap het helemaal!!! Ik werd ook echt helemaal gek van mezelf vorige week :p Ik bleef ook maar naar het forum klikken, sloeg nergens op.. Alsof ik daar antwoord kreeg op of ik zwanger zou zijn, haha! Vind het ook heel spannend voor jou!!

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Vroege afspraak dus, dat is ook wel lekker. Dan zit je niet de hele dag nog in de zenuwen ofzo..!

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; natuurlijk blijf ik hier gezellig kletsen. Ik wil wel weten hoe het met jullie is!! En kan jullie gewoon echt niet meer missen :)

@Vlinder; Erg spannend voor je!! Maar je bent dadelijk weer een stapje dichterbij. En idd, niemand houdt jullie tegen !!!!! (anders krijgen ze met mij te doen ;))

@AnnekeL; ik ga voor je duimen!!

Ik ga nu weer even kletsen met mn dinnetje, dadelijk even naar dr nieuwe huis kijken!!

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Dat heb ik dus ook, merkte ik laatst ook heel erg toen ik zo down was en even niet op het forum zou komen... ;) Stom he? Hoe verslavend digitale vriendinnetjes kunnen zijn! Haha!

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @MamaC, ja lekker vroeg. Anders was het 3 uur en dat vond ik te laat. :) Dus morgen om 8 uur rij ik richting het ziekenhuis.

@Neeltje, dank je meid! Als er nu nog een posi test komt hier dan kun je het topic Charlotte's Pink Angels openen. :)

14. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    ja weet echt niet wat ik moet denken..... Ik denk alleen als ik nu al mijn symptomen na ga dat misschien wel positief kan zijn....... maar word echt gek, ene kant ben ik heel realistisch maar andere kant wil ik nu weten hoe wat...... voel me zo raar.......

15. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Neeltje 1986 : GEFELICITEERD ! :D

@ Vlinder : Erg spannend voor je ! :)

@ Annekeloes : Succes morgen met testen, we willen meer roze zien deze maand ;)

@ hier : Even een vraag meiden , zou het kunnen dat tijd tussen eisprong & ongi 3 weken kan zijn ? Ik zit er namelijk nog steeds over na te denken.. dacht vorige cyclus echt op 4 april m'n eisprong gevoeld te hebben.. maar werd pas 27 april ongi.
    Pff hoop zo op dit keer een kortere cyclus, maar zit alweer op dag 21 en nog geen eisprong gevoeld/gemerkt :)

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Stom he, dat je geweten de hele tijd 2 kanten op slingert! Vervelend voor je meis! Morgen heb je meer zekerheid :)

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Volgens mij kan dat best, als ik Google mag geloven (even zoeken op bijv: Luteale Fase 21 dagen). Wel heel vervelend dat het zo lang duurt.. Maar het kan voorkomen! Het kan ook zijn dat dat per cyclus weer verschilt he (om het maar even wat vervelender te maken..).

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je je eitje deze maand gewoon niet hebt gevoeld he.. Ik heb er zelf ook 1 maand tussen gehad dat ik niets voelde. Misschien heb ik toen zelfs geen ei gehad? Don't know..

Als je het echt zeker wil weten, zou ik gaan tempen en ovutesten gaan gebruiken. Hopelijk kan je er wat mee en heb je snel zekerheid!

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja hoor dat kan zeker ;)
    Ik heb dit namelijk.

19. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Thnx meid voor je snelle antwoordt ! :D Ik ben inderdaad zo benieuwd wat deze cyclus gaat doen.. weer zo'n lange ( of nog langer :( ) of ik inderdaad eitje niet gevoeld heb of geen ei krijg dit keer ;) of dat ei nog moet komen..

Pff wat zit een vrouwenlichaam toch stom in elkaar & wat een gedoe soms allemaal ! ;) Maargoed het klussen deze maand gaat goed.. hihi probeer om de dag vol te houden :p.

Hoop inderdaad snel op wat meer zekerheid.

Hoe is het bij jou meid ?

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, helaas blijft het altijd onzeker he! Heel vervelend.. Ik ben ook iemand die er liever een hele wetenschap van maakt, maar zo werkt het niet.. De natuur doet gewoon z'n dingetje en wij blijven gewoon onzeker :D

Met mij gaat 't wel oke hoor! Heb alleen erg veel last van buikpijn (heb je misschien al gelezen?) dus ga even naar de HA/gyn binnenkort.

Deel Deze Pagina