Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik ga kei hard voor iedereen duimen!!

Ik krijg net een smsje van mn man.. (sorry dat ik er zo veel over praat maar ik kan niet anders :$)
    En hij gaat akkoord met de naam de komende maanden; Eitje :D

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie middag angels!

Poeh,poeh, was weer ff bijlezen...

@MamaC: Waarschijnlijk drink ik niet, dus wil ik wel BOB zijn!
    Super dat er al 5 mailadressen zijn!:D

@Neeltje: Whoehoe, jeej super meid. Van het weekend gaat ie zeker knallen!:p:p:p

@Pluis: He bah meid, ik hoop zo dat t niet doorzet!!!:(

@Roske: Nou toen ik zwanger raakte van Anouk droeg ik een maansteen en nu heb ik m weer om. Ik geloof wel in de natuurreligie (wicca) en ook in het bovennatuurlijke (nee ik loop niet constant met mn hoofd in de wolken, ben best down to earth, maar qua wicca dat is gewoon echt mijn ding).
    Woon je zo ver in Belgie dat je niet naar Brabant kan komen? Zou wel ontzettend jammer zijn, maar uiteraard brengen we verslag uit met Pics. (misschien wel handig als iemand je e-mail heeft zodat we ze toch prive kunnen versturen)
    Meid niet opgeven hoor, kan je wel heel goed begrijpen, maar t is toch een 3e wondertje.;)

@Annekeloes: Oh fijn dat je een bloedtest kon laten doen, hoop zo voor je dat ie knalpositief zal zijn :D (we hebben echt meer roze nodig)

@Fafa: Nou Rotterdam...dan kom ik denk ik ook met de trein. Brabant is voor mij nog wel te rijden, maar verder???:(

@Vlinder: Oeh meis, doe vooral rustig aan en ik hoop echt dat dit de enige zal zijn. Kan me heeeeeel goed voorstellen dat t niet prettig was (heb zelf 3 jaar lang om de 3 maanden botoxspuiten in mn nek gehad, niet fijn...vooral niet in een spier:(:x)

@Neeltje: Ah wat heb jij een lief mannetje :):p (wou dat mijn mannetje ook zo was). We kunnen btw wel samen rijden hoor, wonen geloof ik niet zo heel ver van elkaar af!;)

@Hier: Ik denk dat ik vanochtend iets te snel ben geweest met mn test:(. (Heb niet de volle 10 min. gewacht) Kom net boven, ben de hele ochtend weg geweest dus..., kijk ik op de test die ik THANK GOD nog niet had weggegooid, zie ik toch een 2e streep staan:(;). Weet dus alleen niet of ie wel binnen de tijd was. Ik heb eerder getest en toen had ik echt nog niet eens een heel vaag streepje, nu wel licht en even breed. Zal ik nu toch nog een testje er tegen aan gooien???
    (Hellup meiden, zit hier een beetje krankjorum te worden)

Liefs,
    DD

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    NOG EEN TEST DOEN.
    Het kan een indroogstreep zijn maar natuurlijk ook zwanger!!
    Enne....deze keer geduld hebben met de uitslag he meis. ;)

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@Roske: Aaaaah,als ik een auto had kwam ik je halen in Brussel en bracht ik je s'avonds weer naar huis. Echt waar.. Die thalys ofzo is volgens mij echt hartstikke duur.:(

@Vlinder3: Nou meid,de eerste stap is gezet! (van dit nieuwe avontuur dan he) Hopelijk heb je niet al te veel last van alle bijwerkingen en je mag altijd chagrijnig bij mij komen zweten:D.

@Neeltje: Jij moet je helemaal niet schuldig voelen,iedereen is hartstikke blij voor je!

@MamaCharlotte: Balen dat je weer zoveel pijn hebt vandaag. Lekker rustig aan doen maar..:)

@Fafa: Jep,ik dacht in eerste instantie ook dat het bruinverlies met mijn ei te maken had maar het blijft maar duren..
    He jakkie,herpes sucks idd! Daar kom je echt nooit meer vanaf dus even niet kussen is beter nu.

@Meeting:Ik vind Rotterdam ook wel een goed plan,volgens mij ligt dat voor ons allen nog redelijk centraal..of vergis ik me nu? Voor Vlinder3 en mijzelf is het een uur rijden. Toch Vlinder? En voor de rest?

@Hier: Het bruin is echt aan het doorzetten dus ik verwacht ieder moment rood. Veel eerder dan ik had gedacht,jammer. Nu weet ik voor de volgende ronde helemaal niet meer hoe of wat..:(

Nog even een ander verhaal hoor. Ik ben zo ontzettend pissig en moet het even vertellen! Lang verhaal hoor,sorry:)
    Zoals jullie weten werk ik met verstandelijk gehandicapten. Vandaag is er een bus vertrokken naar Parijs,voor 3 dagen EuroDisney voor een groep clienten. Dit was het derde en laatste reisje voor de clienten van laag niveau. 4 van de 5 clienten van mijn groep gingen ook mee. Nu werd ik vanmorgen gebeld door mijn collega dat ik vanavond toch 2 clienten op de groep heb ipv 1. Wat blijkt nu: 1 van onze clienten,B, was nogal hard aan het gillen toen hij bij de bus stond te wachten om ingeladen te worden (hij wordt altijd vervoerd in een rolstoel omdat hij anders wegloopt). Dit doet hij altijd en is gewoon zijn manier om spanningen te uiten. De organisator vond dat maar niks en heeft dus maar even besloten dat B niet meer meemocht naar Disney!!!!!:x:x:x Hij had geen zin in dat gegil de hele weg en was bang dat de andere clienten er last van zouden hebben. Nu weten wij uit ervaring dat hij altijd rustig word als hij eenmaal in de bus zit!! Hij vind het juist geweldig! Nou daar vertrok de bus en B stond daar in zn rolstoel met zn koffertje en lunchpakketje:(:(
    Zooo zielig voor hem. Mijn collega heeft hem op moeten halen en hij kon gewoon naar dagbesteding om te gaan "werken" terwijl de rest lekker onderweg was naar Parijs..
    Het ergst van het verhaal is nog dat B al een keer eerder niet meemocht met een uitstapje (Maak de droom waar) omdat de organisatie een fout had gemaakt met de aanmeldingen. Ook toen stond hij al klaar om de bus in te gaan en kon hij niet mee. Nou hij ging tekeer..hij wilde ook mee! De organisatie heeft toen beloofd dat ze hem mee zouden nemen naar EuroDisney (is eigenlijk niet voor rolstoelers) omdat ze zo'n fout hadden gemaakt. Nu zie je,als puntje bij paaltje komt word hij gewoon weer achtergelaten. :x:(
    Sorry voor het lange verhaal maar ik ben zo woedend dat ik het echt even kwijt moest..

5. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    dan moet ik toch even wachten, heb net geplast en kan nu dus ook niet drinken aangezien het dan niet geconcentreerd is.
    Had trouwens wel iets mega-vaags vanochtend. Liep met een vriendin door de AH en ik moest gewoon ineens heeeeeeeeeel erg nodig. Normaal kan ik t dan wel ff ophouden, maar nu begon het gewoon echt bijna pijn te doen. Zo raar...zit nu btw helemaal compleet te shaken hiero, kloppend hart dat er volgens mij gewoon uit wil ;)
    Moet echt af en toe de tijd nemen om adem te halen!

Liefs,
    DD

6. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    ik was zo vrolijk en zenuwachtig en nu wat minder.......

Ging net naar toilet moest weer zo nodig plassen en warempel 2 drubbels bruin(oud bloed).......... weet ook niet, voorheen als ik ongi word heb ik gelijk bloed en geen bruin, vorige maand ook opeens bruin vaaag......

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Achossie, wat zielig....:(
    Ik heb gewoon medelijden, dat kunnen ze toch niet maken joh!!!!

Rotterdam is ongeveer 45 minutjes rijden hoor, als het rustig is op de weg :)

@DD, probeer 3a4 uur niet te plassen, succes.
    DUIM DUIM DUIM DUIM

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ow en @Duveldraakje: Nog een test doen!!!:D

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Jeetje, wat is dat gemeen zeg. Vooral nu voor de 2e keer. Zit echt met mn mond open dit verhaal te lezen. Bah...kan me heel goed voorstellen dat je ontzettend kwaad bent. Bah, bah, bah wat zielig voor B.

Liefs,
    DD

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Annekeloes: Nee toch meid..:( Ik hoop voor je dat het niets slechts betekend.

@Vlinder: 45 minuten is nog beter!:) Snelheidsduivel!:D

@Duveldraakje: He shit zeg,nu ff niks meer drinken dan..

11. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Annekeloes: NEE je wordt NIET ongi, dat mag echt niet van mij...

Maar niet drinken is heel moeilijk, heb dorst. Als ik nu effe wat drink en dan 3 a 4 uur niet, zou dat erg zijn???

Liefs,
    DD

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Duveldraakje : Nog een test doen :D Spannend meid.. Ik ga voor je duimen :)

@ Pluis81 : Zoo wat gemeen ! :$ Lekkere Organisator.. Dat kunnen ze echt niet maken !

Je verwacht ieder moment rood :x waar zit je nu in je cyclus dan ?
    Omdat je zegt veel eerder dan je had verwacht.

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @DD; Ik ben benieuwd!!!! Maar kan het morgen pas lezen, moet om half 3 aanrijden naar mn werk voor de nacht..

@AnnekeL; Nee. Je wordt niet ongie !! Waag het eens!!

@Pluis; wat is dat voor achterlijk gedoe? Ik neem aan dat ze weten dat het gehandicapten zijn, en ja, die zijn net iets anders dan wij. Als ik die collega was geweest had ik mn poot stijf gehouden en desnoods de organisatie opgebelt. Zijn ze nou belachelijk!! Wat een etterbakken..
    Zelf ik zit me boos te maken nu..

@Meetings; rotterdam is voor mij ongeveer 1,5 uur rijden.. Ik vind het niet erg om zo ver te rijden, alleen ik durf zo'n grote afstand niet alleen te rijden.. Dus, vrijwilligers? ;)

14. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    pluis, wat lullig van die client zeg!!!!!!! Ik zou echt hier iets mee doen, is toch niet normaal!!!! Kan ik echt niet tegen hoor!!!!!!! werk ook in gehandicaptensector en weer hoe er '' gediscrimineerd'' word op deze personen.............

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @DD, natuurlijk mag je nog wat drinken als je maar niet gelijk een hele fles achterover slaat.:)

16. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    NEELTJE JOEHOE (Vught ligt dichtbij Eindhoven (de gekste), ik wil wel je medepassagier zijn :D)

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ja gemeen he meiden,ik vind het zo zielig voor hem:(

@Duveldraakje: als je twijfelt kun je beter tot morgenochtend wachten. Als je test nu al later aansloeg zal een nieuwe test met middag-urine miss nog negatief zijn.. Maar ja,wachten is moeilijk!

@XVlindertje: Ik had de vorige ronde een cyclus van 33 en vandaag zit ik op dag 26. Beetje onregelmatig door het (fenomeen) ontpillen misschien?

18. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Neh da snap ik, ok dan ga ik nu ff wat drinken pakken.

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Pluis, als ik het zo lees en hoor denk ik toch echt dat je cyclus goed van slag is en je lichaam de tijd nodig heeft om te wennen zonder pil.
    Ik hoop dat het snel regelmatig loopt.

Zal ik je anders mijn ongie even komen brengen????
    Ik krijg het toch de komende maanden niet. :) :)

20. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    ik hoop dat idd niet doorzet........ vage shit dat bruin........ voorheen nooit gehad>>>>>>..

Deel Deze Pagina