Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught

Nou denk dat dat wel zal meevallen hoor! Zo wordt tenminste de gemiddelde lengte van ons cluppie een beetje omhoog geschroefd ;)
    Maar als ik alle lengtes zo lees ben ik toch echt de kleinste, moet denk ik dan maar hoge hakken aan doen:p!

Hier trouwens nog steeds geen ongi of ongiklachten. Ben zoooooo benieuwd of ik morgen toch in een bloedbad wakker word of niet.
    We shall see!

Liefs,
    DD

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hihi, het gemiddelde blijft zo goed in evenwicht.

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vind het zo spannend! Duimpjes draaien overuren voor je.

4. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Isra: Ja ik weet niet of je je ongi kan tegen houden met hoop, maar ik snap er iig niks meer van.

Ik ga mn bedje opzoeken, morgenochtend komt het vriendje van mn meisje voor een halve dag, dus dat word heerlijk druk hiero!
    Maar ik probeer morgenochtend nog wel even iets te laten weten.

Liefs,
    DD

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedeavond dames!
    Even een kort berichtje van mij.. Vandaag teamdag gehad en ben toch KNAL rood geworden. Doet echt pijn :(
    (Maar had me wel 2x ingesmeerd!)

Ik ga nu snel slapen.. Morgen zal ik mijn best doen op iedereen te reageren..

Slaap lekker allemaal!

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    nee,de menthol in dampo verkoelt juist, trekt als het ware de brand eruit.

@klein en zwanger, ik had ook alleen een voetbal van voren, van achter zag je niks. dus dan stond ik in de winkel achter de toonbank, en dan liep ik naar achter om wat te halen, zagen ze niks, kwam ik terug en dan zag je mensen kijken huh, wow, haha

7. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Spannend zeg! Geen bloedbad.. Gewoon een positieve test hoor!

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Haai,

daar ben ik weer!

@MamaCharlotte:Ik heb lekker bij mn ouders in de tuin gezeten en ben nog bij mn schoonvader geweest,daarna nog even wat gedronken ergens. Jij hebt een druk dagje gehad,was de muziekles nog meegevallen?

@Lengte:Dames,no worry's.. Ik geloof dat Handbalster 1,89 is dus we zijn gemiddeld helemaal niet zo klein:D Ik ben rond de 1,70 dus valt ook wel mee.

@Duveldraakje: Het blijft maar spannend voor jou,hopelijk morgen geen bloedbad:)

@Vlinder3: Goed zo meid,als je jou steeds afbellen zou ik dus ook op mn vrije dag niet meer komen werken..daaaaag! Geniet van je vrije dag morgen en veel plezier in de stad! Volgende keer ga ik mee.:)

@Neeltje: Eeh jakkes,zo verbrand meid.. Flink aan de slag met de after-sun dus! 2 Juni al je eerste echo,super spannend!

@Iedereen die ik vergeten ben,sorry:)

Welterusten allemaal en tot morgen! Doehoeiiiii!!:D

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie morgen Angels!

@Neeltje: Ah meid bah, zo verbranden, nu goed insmeren he!

@Fioontje: Ik had precies hetzelfde. Bij mij zag je ook aan de achterkant helemaal niks, maar als ik me omdraaide zag je ook mensen best raar opkijken :p.

@Pluis: Oh jij schroeft de boel ook mooi mee op. :D

@Hier: Geen bloedbad, wel duizelig. Weet alleen niet of dat positief is:(?
    Lichte hoofdpijn is er ook weer, maar hoop echt dat dat nu niet doorzet als ik dadelijk met 2 peuter-pubers zit. Ik probeer straks nog even te spieken hier...;)

Liefs,
    DD

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Meiden.. ik moet even mn ei kwijt..
    Van de week zat ik hier nog te vertellen, hoe manlief reageerde op de zwangerschap..

Nu kan manlief niet zo gelukkig zijn met de zwangerschap. Van de week vroeg hij zelfs hoe ik tegen afbreken/abortus stond. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat dat nooit zal gebeuren. Na een flinke ruzie, zei hij uit eindelijk dat hij er voor me zou zijn, dat hij even aan het idee moest wennen.. Gister avond, je raad het al, weer ruzie. Hij voelt zich in een hoek gezet, wist niet dat ik zo snel zwanger zou raken etc etc.. Wat ik ook zei het drong gewoon echt niet tot hem door..n Uiteindelijk zei hij weer dat hij er voor me zou zijn, en dat hij er wel aan kon wennen. Ik voel me nu zooo ongemakkelijk en ontzettend kut! Ik wil er zo graag van genieten, maar dat lukt niet door hem.. *Zucht*.. Ik snap er helemaal niets meer van !! Dan heb ik vandaag ook nog een bruiloft terwijl ik er geen ene f*ck zin in heb..

11. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Neeltje: Meid, ik voel heel erg met je mee. Mijn man reageerde in het begin ook zo bij ons meisje. Hij had ook niet verwacht dat het zo snel zou zijn en ook omdat we net een nieuw huis hadden. Toen werd t allemaal teveel voor hem. Uiteindelijk heeft ie er wel vrede mee gesloten en was toen Anouk geboren werd helemaal in de wolken. Je moet hem gewoon even wat tijd gunnen, vooral om hem aan t idee te laten wennen dat ie over 8 maanden papa is. Jullie hebben allebei nog tijd om te wennen aan t wondertje en het gaat vast en zeker goed komen.
    Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Liefs,
    DD

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Dankje DD.. Ik ben heel erg bang dat hij er niet aan kan wennen.. Hij zegt van wel.. *zucht* .. Ik zal geduld moeten hebben en inzien dat het wel goed komt.. (ik ben nogal een doemdenker..)

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Neeltje lieverd, oei.
    Ik weer eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen meis....
    Ik hoop alleen dat dit wondertje niet ervoor zorgt dat je relatie stuk loopt. :(
    Jij kon toch ook niet weten dat je zo snel zwanger zou raken?
    Lieverd, hele dikke KNUFFEL voor jou.

@DD, jeetje je maakt het wel spannend he meis.
    Nou ik duim gewoon verder voor je hoor. ;)

@hier, nou ben ik vrij....schijnt de zon niet. :(

14. fafa

fafa Niet meer actief

@Neel: ow, wat ontzettend k*t, dat je vriend zo reageert! Behoorlijk oneerlijk ook, hij heeft er ook bewust voor gekozen geen condoom te gebruiken, en ja, dan weet je wat er kan gebeuren. Kan me heel goed voorstellen dat dat nu je geluk verstoort, terwijl je eigenlijk op wolkjes zou moeten lopen. Maar waarschijnlijk is dit gewoon de shock, en moet ie nog even aan het idee wennen... alles komt goed, vertrouw daar op.

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hoi lieverds!

@ Neel: Jeetje meid, wat vervelend dat je vriend nou weer zo reageert... Ik denk inderdaad dat hij gewoon even moet wennen.. Ik hoop echt dat ie gauw bijdraait, want dit is natuurlijk heel vervelend voor je! Voor jullie allebei: jullie moeten wel een beetje kunnen genieten idd van de zwangerschap! Maar ik denk dat het goed gaat komen :)

@ Angel-lengtes: Ik denk dat we inderdaad wel een mooi gemiddelde houden hoor, als ik het zo lees :)

@ hier: Jeetje mina, ik kan mn bed maar niet uitkomen! Gister echt een lange zware dag geweest, ik was kapot! Nog steeds eigenlijk.. En waar is de zon idd als je em nodig hebt?? Ik ben vandaag ook vrij!

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Dankje voor jullie lieve reacties.. Ik ben blij dat ik hier even mn ei kwijt kon.. Ik denk ook dat hij moet wennen.. Ik zal geduld moeten hebben..

@Zon; hier schijnt ie volop.. hij is ook al goed warm. Net op slippers naar de winkel geweest, lekker!

@lengte: :( Ik denk dat ik dat stuk gemist heb.. Maar ik ben 1.63.. Ik ben de grootste thuis ;)

@DD; Je houdt het spannend ;)

@Vlinder; Ik heb de zon richting jou gestuurd ;)

@MamaC; De zon komt ook richting jou ;)

@Hier; over een uur moet ik klaar staan voor de bruiloft.. ik heb er geeeeeeeen zin in.. Ben blij dat ik er geen hele dag hoef te zijn.. alleen vanmiddag en dan pas rond 9 uur weer..

17. Ukkepukkie

@ Neeltje
    Meid wat rot zeg.. Zo dubbel! Geef hem de tijd om eraan te wennen dat hij papa word. Het komt vast goed, hoop hetin ieder geval wel voor je!!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Succes @ de bruiloft! Doe maar gewoon alsof je vrolijk bent ;) Misschien een idee om aan je eerste echo te gaan denken ofzo? Hmm, ik zou ook wel willen wegdromen hoor, met het idee dat ik zwanger ben!

@ DD: Heb je eigenlijk nog getest? Of wacht je echt tot morgen ofzo? :) Ik ben heel benieuwd!

@ Ukkepukkie: Hoest met jou?

19. Ukkepukkie

@ MC: Jaa goed hoor.. Gewoon zn gangetje.. Kijk erg uit naar volgende week... testen!! Maar miss word ik daarvoor natuurlijk al ongi ;) We gaan het weer meemaken;)

En hoe is het bij jou??

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Ukkepukkie: Spannend hoor! Ik ben benieuwd of je roze gaat testen! Zal duimen :)

Hier ook alles goed hoor! Wacht tot het zonnetje een beetje doorbreekt, dan speer ik de tuin in :D

Deel Deze Pagina