Jaa hier is de zon door!! Ik spring onder de douche, ff in de tuin hangen en dan gesellie na vriendinnetje 8) Fijne dag nog allemaal!!
Jij ook fijne dag! Ik lig al lekker in de tuin Even een berichtje om dit topic op pagina 1 te houden...
Ik ga zo ook even lekker in het zonnetje liggen, hier nog geen ongi/ bruin wel drukkende buik, winderig (bah) en net opeens pijn in mijn rug.....
@ handbalster: Spannennddd!! Heb je al getest? Of wacht je echt nog even.. @ hier: Het is waaarrmm!! Niet normaal! Had m'n stretcher erbij gepakt uit de schuur en lig helemaal weg te burnen in m'n bikini! Pffff!! Even pauze.. Straks weer bruiner worden
@neeltje, nou dat is mooi balen dat je vriend zo reageert!! hij wilde toch ook graag kinderen? en dan weet hij toch ook dat het meteen raak zal kunnen zijn???? nou in ieder geval geef ik je een dikke knuffel!!! trouwens heb weer ff lijstje erbij genomen! 12 mei: Miranda, Corine26 13 mei: Roske 14 mei: Fioon, Miracle of love, fafa 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 25 januari 2011) 20 mei: Duveldraakje22 23 mei: Handbalster 24 mei: anoniempje 1985 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie, michele25 27 mei: Sasje24 7 juni: MamaCharlotte 8 juni: xVlindertje 10 juni: fafa 11 juni: Isra __________________
Hello lady's....Jihaaaaaa eindelijk geslaagd voor een bikini. Hier kruipt de zon veel weg, helaas. Nu heb ik vandaag niet echt veel rust in mijn kont hoor. Net alles klaargemaakt van vlees en zo voor vanavond. We gaan lekker saampies steengrillen thuis, dan kunnen we ook even rustig babbelen over de slopende tijd die komen gaat en waar ik nu al in zit dankzij doe *** hormonen. Ik ben volgend mijn ventje niet te genieten en schiet zo snel uit mijn slof. Nou ben benieuwd en hoop niet dat het erger gaat worden hoor.
Goeie middag! @Neeltje: Hoest nu meissie? Gaat t weer een beetje? @MamaC: Nee heb niet meer getest, wilde wel, maar aangezien ons meisje ineens besloot om uit te slapen en wij haar niet wakker wilde maken ging t niet. Maaaaaar morgen ga ik echt testen!!! @Vlinder: Het is in ieder geval wel fijn dat je mannetje echt tegen je zegt wanneer je hormonen opspelen:x! Lekker, steengrillen. Hoop dat we dat van t weekend ook nog eens kunnen doen. @Hier: Nou meiden, nog steeds niet ongi. Weet niet of ik vanavond nog wel online kom. Mijn zwager komt namelijk mee-eten en aangezien hij door omstandigheden helemaal alleen is zal ie wel blijven hangen. Vind ik ook niet erg hoor, hij moet echt even iets leuks gaan doen. Liefs, DD
@Vlinder: goed zo, tijd nemen voor elkaar is heel belangrijk, zeker in de komende spannende/stressvolle tijd. En verveldend dat je zo snel geïrriteerd raakt. Is voor jullie allebei niet fijn. Maar steengrillen is alvast leuk! Altijd goed om een man een zoenoffer aan te bieden in de vorm van vlees, hahaha CharlottesAngels-NOD-lijst 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 25 januari 2011) 20 mei: Duveldraakje22 23 mei: Handbalster 24 mei: anoniempje 1985 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie, michele25 27 mei: Sasje24 7 juni: MamaCharlotte 8 juni: xVlindertje 10 juni: fafa 11 juni: Isra, Fioon En met jullie aller goedvinden heb ik even al het "oude rood" overboord geknikkerd, en fioon weer terug op 11 juni gezet (was er in het vorige lijstje afgevallen) Van Roske, MoL en Corine hebben we nog geen nieuwe NOD gehoord, of wel?
@ fafa: Helemaal prima! *update lijst op eigen computer ook gelijk* Anders blijf die lijst langer worden. En rood vinden we toch niet gaaf genoeg om te bewaren he @ DD: Ik ben heeeel benieuwd naar je test @ Vlinder: Lekker dat je even tijd hebt met je mannetje vanavond! Vervelend dat je al last hebt van de hormonen.. Maar je sleept je er wel doorheen met je man! Weet ik zeker! @ hier: Vanavond misschien nog even uitwaaien op het strand met vriend! Het is zulk lekker weer! Heb nu alleen echt niet meer het geduld om in de zon te liggen, ben het alweer zat. Maar ik heb een lekker kleurtje al, dus het is wel even goed zo! 8)
@lijst: juist! Rood is niet cool.. dus weg ermee! En ik zit binnen heel de dag... mag van mezelf en van vriendlief (ach, hij zorgt zo goed voor me ) niet meer in de zon tot mn kreeftenvelletje weer weg is. Eigen schuld, dikke bult. Voordeel is dat de berg was waar ik de hele week al geen zin in had om te strijken nu weg is, hahaha
ow, en strand klinkt als een goed idee. Misschien hier ook maar doen, om de vakantie-voor-onbepaalde-tijd in te luiden
Hmm.. Over was gesproken.. Dat hangt hier ook al bijna een week allang droog te zijn! Maar nog geen zin/tijd gehad om het op te ruimen. Nu ook niet trouwens.. Pluk het wel van de lijn als ik het nodig heb
hahaha, ja op die tactiek komt het hier ook vaak neer zo, nu even lekker de tuin in: in de schaduw... tot later!
@mama hoe gaat het met je??? ik had gedacht dat je nog wel liet weten ,want ik kan het allemaal niet bij houden hiero..jullie typen allemaal erg veel!!! en aangezien ik ook nog in een ander topic actief ben lukt het allemaal niet zo goed haha!!
@ sasje: Hier gaat t wel oke hoor, heb verder ook niet veel nieuws! Balen dat Marleen nu ook op rood is.. Ik ga niet zelf mensen opnieuw in de lijst zetten hoor.. Als Marleen graag in de lijst wil, moet ze ff posten hier Charlottesangels-nodlijst 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 30 januari 2011) 20 mei: Duveldraakje22 23 mei: Handbalster 24 mei: anoniempje 1985 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie, michele25 27 mei: Sasje24 7 juni: MamaCharlotte 8 juni: xVlindertje 10 juni: fafa 11 juni: Isra, Fioon
Nee heb nog niet getest, als ik zondag nog steeds geen bruin heb dan ga ik er pas over nadenken. Dat komt meestal 2 dagen van te voren... vandaag nog hardstikke wit!! @Neeltje: wat een vervelende situatie thuis zeg. Ze zeggen altijd dat vrouwen wispelturig zijn, maar jouw mannetje kan er ook wat van! Ik hoop voor je dat hij snel bijdraait en dat jullie samen van de zwangerschap kunnen gaan genieten.