@Isra: Nou ik weet eigenlijk wel zeker dat 6 mei mn ei was, dus als ik dan een lf van 14 dagen aanhoudt was de 20e mn NOD. Ben nog steeds niet ongi dus weet echt niet of dit nou positief is of niet. Voel me in ieder geval niet echt prettig vandaag, snap niks van mn lichaam dat de ongi niet doorbreekt of dat ik geen posi test heb. Bah, bah, bah. Manlief weet volgens mij ook niet wat ie met me aan moet, ben behoorlijk chaggo en compleet de weg kwijt. Liefs, DD
@ DD: Dat snap ik, om gek van te worden, lijkt me! Maar het kan toch zijn dat je nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt? Of niet? Ik zou toch nog even hoop houden hoor Pffff, het is warm in de zon!!
DD ik snap er ook niks van en snap ook dat je er erg chaggo van wordt. Je wilt uiteindelijk ook een beetje duidelijk, nu is het maar afwachten en hopen dat... Hoop dat er snel duidelijkheid is voor je.
Nou gelukkig is mn mannetje er nog positief onder. Die heeft echt zoiets van, het kan ook over een paar dagen gewoon positief zijn. Dat geeft me wel weer een beetje hoop! Ik word alleen echt knettergek van mezelf, de duizeligheid is echt weer met volle kracht terug en heb nu ook steeds meer last van hartkloppingen. Ach ja, maandag test ik nog een keer en hopelijk weten we dan eindelijk wat meer. Liefs, DD
Ik was ook heel duizelig toen, en inderdaad ook vreselijke hartkloppingen. Voelde mn energie uit mn lichaam slurpen, ofzo.. Kan het niet helemaal uitleggen! Maar ik herken 't.. (Soms denk ik nog steeds dat het wel raak was, maar gewoon een vmk is geworden.. En gewoon nog te vroeg om posi te testen... ik heb natuurlijk ook een korte cyclus....) Ik denk ook nog steeds dat de test nog positief kan worden hoor! Weet je nog na hoeveel dagen je posi testte bij Anouk?
Irritant is dat he die duizeligheid. Word er gewoon beroerd van, maar goed! Ik testte bij Anouk volgens mij 2 dagen na NOD pas positief. Een vriendin zei tegen mij, dit was toen ik negatief had getest op mn NOD, dat je dan geen positieve test meer kon hebben. Zij was net bevallen, dus dacht dat ze alles beter wist. Uiteindelijk keek ze wel errug raar op dat ik toch zwanger bleek. Jij zei in het andere topic dat een LF 10 tot 18 dagen kon duren toch, daar ben ik dus even naar gaan zoeken en t blijkt ook dat dat beter is dan een korte LF. Ik heb dus nog hoop. Liefs, DD P.s: Sorry meiden voor mijn mega ego berichtjes, maak t helemaal goed met jullie!!!
Meid, geen sorry zeggen, we leven allemaal met je mee! (Als ik zo vrij mag zijn voor iedereen te praten) Het is echt niet waar inderdaad dat je na je NOD niet meer positief kan testen! Wat is dat voor raars joh Je moet voor de grap eens googelen op de hoeveelheid HCG en positieve testen na NOD. Sommige mensen testen pas belachelijk laat positief!! En misschien is je LF wel helemaal niet veel langer, als je zwanger bent dan maakt dat toch niet meer uit?
arrghhh ik wordt gek hier!!! waarom voel ik me zo slecht?????vanmorgen super duizelig........stopte maar niet, en over moeten geven!! en nu blijf ik misselijk en zeurend gevoel in mijn buik!! en weer die bekende irritante hoofdpijn!!!!!
Goedemiddag ladies, ik ben bijna 2 daagjes niet geweest maar het viel best mee met het bijlezen..gelukkig Ik heb vandaag gewerkt en had daarna rijles,morgen een late dienst. Wat een heeeerlijk weer is het vandaag he!! Super!! Ik wil niet lullig doen maar ik heb geen zin om nu op alles te gaan reageren,ik ga nu eerst nog even in de zon hangen Tot later!
Een hele goede avond Angels!! Ik heb het belachelijk druk gehad en vandaag eindelijk vrij, maar gelukkig nu weer tijd voor een onder onsje met jullie ( begon jullie serieus te missen) !! Vandaag heb ik heerlijk in de zon gezeten en opeens dacht ik goh wat doen mijn armen pijn, resultaat knal en knal rode armen hihi oeps is echt geen gezicht .. Verder hadden de buurtkinderen zoiets van vandaag gaan we allemaal bij de buuf in de tuin spelen, dus ik heb geen letter uit mijn boek kunnen lezen hihi... Ik heb even globaal snel gelezen: @ Iedereen hoe is het ermee?? Ohw en ik heb super veel zin in ons dagje @ Isra: hoe is de autocross verlopen, heeft vriendje nog wat gewonnen? @ DD: ik las dat er nog geen nieuws is bij jou..Jeetje wat kan wachten lang duren he?! Hoop dat de ongi weg blijft en je snel posi mag testen @ Vlinder: Hoe gaat het met je?? Doet je lichaam al gek? Las dat je even wat minder blij was met manlief, maar gelukkig hebben jullie uiteindelijk nog goed kunnen praten!! @ Pluis: gezellie dat je er weer bent, ik ben ook 2 dagen niet geweest gelukkig zijn we weer compleet, al zeg ik het zelf hihi!!! @ mamac: hoe is het met je? Las dat je een gyn krijgt die je vader kent. Lijkt mij eerlijk gezegd erg prettig, ook al zou ik de beste man kennen maakt mij niets uit, lijkt mij zelf juist prettiger!! Ben iig blij voor je! @ Neeltje: hoe is het met de kwaaltjes? Fijn dat je vriend is bij getrokken!! @ handbalster: Wanneer ga je eigenlijk testen, ben benieuwd!! @ fafa en fioontje: ben even vergeten wat jullie hadden geschreven, dus bij deze excuus!! Hoe is het met jullie?? @ lengte: Ik ben ook slechts 1.64m lang (of kort) het is maar hoe je het bekijkt hihi Ohw mijn nieuwe nod is by the way 12 juni...spannend!! Weet verder iemand nog iets van de bloed uitslag van annekeloes?? Heb ik niet meer van gehoord!! Nog 1 laatste vraag voor ik met mijn proza ga eindigen, wie van jullie heeft er hyves?? Lijkt me leuk om vriendjes te worden, vond het leuk om te zien hoe mamac er bijvoorbeeld uitziet en dat lijkt me van jullie ook!! Liefs
@DD; Ik hoop dat je toch snel nog posie test, dat scheelt een stuk onduidelijkheid voor je.. Ik duim verder voor je @Mol; klachtjes? Welke? Vorige week een keertje over gegeven maar nu (bijna) nergens last van! Ik ben alleen kei en kei moe Ik heb hyves, maar op hyves mag niets komen te staan over onze zwangerschap.. Dat moet nog eventjes een geheimpje blijven! @Hier; ik heb zin in ons dagje meiden! Ik kijk er helemaal naar uit!! Vanavond komt me moeder even op bezoek.. Ik ben zo bang dat ik mn mond niet kan houden!! Dadelijk even snel een douche nemen en een half uurtje slapen.. Ohja! Duimen jullie vrijdag voor me?? Dan heb ik een gesprek of ik geslaagd ben of niet (vanuit mn werkplek, de hufters!) *Gaap gaap* ik ga even slapen meiden..
Hey neeltje, nee bij mij op hyves wil ik ook niets hebben staan over onze zwanger worden wens, maar vind het gewoon leuk, mail je wel even mijn hyves pagina als je het leuk vind?!? Goed dat je geen klachten hebt!! Je hoort wel eens dat vrouwen 3 maanden lang spugen of soms nog langer, lijkt me ook niet echt fijn!! Ohw en tuurlijk gaan we duimen voor je!! Ik moet nog even wat kwijt, morgen gaan we een feestlocatie bekijken voor de bruiloft!! Heb er zo'n zin in hihi
@ Miracle: leuk hoor, feestlocatie bekijken, wanneer is de grote dag? @Neel; slaap lekker! @ hier; nog steeds witte afscheiding!! Reuze spannend dus. Ik wil morgenochtend eigenlijk nog niet testen omdat vriendlief morgen pas weer thuis komt. En bovendien is morgen pas de 11e dag na mijn eisprong, ben bang dat het nog te vroeg is.... Weet niet of ik de verleiding kan weerstaan!
Goeie avond meiden! Even een happy berichtje hier! Meisje heeft vandaag zonder luier gelopen en heeft maar 2 keer een ongelukje gehad, de rest allemaal netjes op het potje Ik ben een trotse mama!!! @MoL: Ik heb ook hyves en uiteraard houden we de zwangerschapswensen enzo alleen hier! Stuur je wel ff een PB! @Neel: Hoop dat je je niet per ongeluk verspreekt tegen je mama! Suc-6! @Handbalster: Meid, mocht je nega testen morgen dan absoluut de hoop niet opgeven hoor! Maaaaaaaaar we hopen natuurlijk op ROZE!!! @Hier: Nog steeds niet ongi...en vanavond lekker even een stukkie wezen fietsen. Met ons meisje naar een dierenparkje/speeltuin geweest en bij opa en oma op de koffie geweest. Meisje ligt nu heerlijk uitgeput in dromenland en nu even kijken hoe we onze avond gaan vullen. Word waarschijnlijk Bureau-hangen! Liefs, DD
nou de testers houden het wel spannend zeg ! verder alles goed met iedereen ? dacht t wel toch hier weer lekker van het zonnetje genoten vandaag vanmorgen lars zijn brilletje opgehaald, tis zo pittig. hij heeft m ook redelijk goed op gehouden. mochten nog een tweede bril gratis, dus hebben we maar een reserve besteld. weet nog van mezelf dat ie regelmatig kaduuk was haha. hier ook wel hyves, maar als je me wilt zien, heb ik hier ook een fotoalbum
heeey dames, sorry dat ik niks van mij heb laten horen en heb mijn naam ook veranderd! het was eerst anoniempje 1985 maar nu mama 2011 want ik ben zwanger!!! hoe is het verder hier?
@ Duveldraakje22; wat hou jij het spannend zeg! Als ik hier kom check ik steeds je onderschrift ff hihi. Wanneer ga je weer testen? Hoop op roze meid!
Wauw, gefeliciteerd. Weet nog wel dat wij poosje geleden gelijk liepen. Maar kun je lekker genieten? Of geniet je boven de wcpot?