Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2011

mama2011 Niet meer actief

jaaah totaal onverwachts had het echt niet gedacht!!

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey Ukkiepukkie!

Ja, ik weet t! Zou nu eigenlijk wel eens duidelijkheid willen hebben, maar goed we wachten af. Als ik maandag nog niet ongi ben dan gooien we er weer een test tegenaan! Hopelijk krijg ik dan wel de duidelijkheid waarop ik hoop, maar als ik ongesteld word is het ook goed, dan ben ik in ieder geval van de onzekerheid af.
    Dus...Monday is the day!

Liefs,
    DD

3. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught

Maar zo moet het ook gaan! Nu hebben we 2 zwangeren onder ons! Ben benieuwd hoe snel er een 3e volgt.

Liefs,
    DD

4. fafa

fafa Niet meer actief

ow.. was zo lang aan het typen dat ik de post van mama2011 gemist heb...

GEFELICITEERD meid, super! :)

5. mama2011

mama2011 Niet meer actief

@ ukkepukkie

voel me eigenlijk best goed nog nergens last van alleen een beetje maagzuur en elke dag om 4:00 wakker!
    ik ben wel erg onzeker!

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He lieverds! Lekker van het weer genoten vandaag? Ik ben behoorlijk bruin geworden (stiekem ook een beetje rood, maar dat is morgen wel bruin ;))!

Ik heb alles gelezen, maar even geen zin om te reageren, sorry... Het wordt ff een ego-berichtje hoor! Dit wordt even een lang verhaal..

Net even bij mn mams geweest. Ik was een beetje aan het wachten of ze zou vragen naar het gyn-verhaal en of ik al een afspraak zou hebben. Het kwam niet, dus zei op n gegeven moment zelf maar dat ik een afspraak heb (bij haar gyn, nota bene!). Reactie: "Oh..??!" *stilte*

Ik vertelde ook dat mijn vader vermoedde dat het waarschijnlijk wel iets van endo is, en dat hij veel herkende van mijn klachten, die mijn moeder ook had toen. Reactie wederom: "Oh.." *stilte*

Vervolgens lult ze een heel verhaal aan elkaar over beleid van behandelen, in welke volgorde ze iemand behandelen die niet zwanger kan worden (??) enzo, en dat het allemaal wel heel anders zou zijn dan vroeger, dat ik vooral niet die dingen (hormonen enzo) zou krijgen die zij had gehad (!!), bla bla bla! En het ging weer alleen over haar! Ik had het idee dat ze niet eens luisterde! Het boeit haar gewoon niet, ze is alleen maar met zichzelf bezig :( Terwijl ik het allemaal rete spannend vind, en af en toe echt mijn ei kwijt moet...

Wat ik ook nog even kwijt wou..: Gisteravond heb ik nog wel seks gehad, eisprong komt eraan he.. Ik kon me er totaal niet toe zetten, had niet eens zin en het kwam ook niet.. Het deed zelfs pijn af en toe :( Misschien wel van de spanningen, maar ik moest gewoon onwijs janken ineens.. Zo stom! Vorige rondes had ik echt rond de eisprong meer zin, en zin of niet, ik wilde er echt voor gaan om de kans niet voorbij te laten gaan. Maar dat heb ik deze maand totaal niet...

Nou ja, heel verhaal.. Maar ik had jullie gewaarschuwd :)
    Fijne avond!!
    Morgen ga ik lekker een dagje naar Sanadome!

P.S. Ik heb ook heel veel zin in onze date!!! :D

7. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Charlottesangels-nodlijst

16 mei: Marleen86, AnnekeLoes
    18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 30 januari 2011)
    20 mei: Duveldraakje22
    23 mei: Handbalster
    24 mei: mama2011
    25 mei: Pluis81
    26 mei: Ukkepukkie, michele25
    27 mei: Sasje24
    7 juni: MamaCharlotte
    8 juni: xVlindertje
    10 juni: fafa
    11 juni: Isra, Fioon

MAMA2011 OP ROZE

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jeetje.. Sorry hoor! Ik was ook helemaal lang bezig met mijn verhaal..

@ anoniempje/mama2011: GEFELICITEERD!! Wat super meid :)

Trouwens, nog een update, MoL er ook nog even bijgezet:

Charlottesangels-nodlijst

16 mei: Marleen86, AnnekeLoes
    18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 30 januari 2011)
    20 mei: Duveldraakje22
    23 mei: Handbalster
    24 mei: mama2011
    25 mei: Pluis81
    26 mei: Ukkepukkie, michele25
    27 mei: Sasje24
    7 juni: MamaCharlotte
    8 juni: xVlindertje
    10 juni: fafa
    11 juni: Isra, Fioon

12 juni: miracle of love

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wat hebben we trouwens al lang niets van michele25 gehoord :(

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught

Ah meid, wat ontzettend k*t! Kan me goed voorstellen dat je je nu niet happy voelt na zo'n reactie...bah bah.:x (Weet helaas heel goed hoe het voelt)
    En dan ook nog eens pijn hebben tijdens de sex :(. Meid doe rustig aan en probeer morgen even lekker te relaxen bij Sanodome. Misschien kom je morgenavond dan wel goed in de MOOD en kan je alsnog de kans nemen. Hoop echt voor je dat het lukt.
    *Een hele dikke knuf meid*

Liefs,
    DD

11. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Fafa: Ja ik snap t ook nog niet helemaal hoe het zit met de LF en innesteling. Ik wacht momenteel gewoon af, hoop alleen niet dat ik dadelijk een cyclus oversla want dan weet ik echt niet meer waar ik aan toe ben.

Liefs,
    DD

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Ukkepukkie; als de 12 weken voorbij zijn.. Maar het is niet echt duidelijk hoever ik nu ben, aangezien ik vorige maand ook een posie test had en daarna 1,5 vloeide dachten we dat ik ongie was geworden.. Maar de verloskundige twijfelt, dus 2 juni weten we meer :D

@hier; haha me moeder is verdwaald. Ze kwam voor het eerst alleen vanuit haar vriend's huis en ze wist het even niet meer.. ze kan er nu elk moment zijn.. Die zal wel zin hebben in koffie haha

@Mama2011; Gefeliciteeeeeeeeeeerd !!! We lopen bijna gelijk, leuk zeg!!

13. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: ja, ik snap het wel.. na alle heftige emoties van vorige ronde voelt het nu misschien wel wat 'beladen'.. hoe reageerde je vriend?

En echt lullig van je ma om helemaal geen aandacht aan jouw verhaal te besteden :(

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; wat vervelend dat je moeder zo reageerd!! Ik kan me helemaal inleven in hoe je je nu voelt.. Je wilt je ei kwijt en dat het eventjes over jou gaat en niet over iemand anders.. Kop op meid.. Wij zijn er voor je !!!!!!!

(tot vanavond dames.. moeders is gearriveerd ;))

15. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

SPANNEND!! Die onzekerheid is echt niet prettig! Roze zou super zijn.. Ik lees het hier wel. Succes met volhouden. Liefs.

16. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Probeer te genieten meid!

17. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @ DD: joepiieee wat goed van je dochter!! Snap dat je natuurlijk hardstikke trots bent, heel knap van haar!! Heb je uigenodigd als hyves-dinnetje, gezellie :D:D

@ handbalster: het wordt 12 of 19 augustus 2011 ligt aan de locatie!!

@fafa: heerlijk die too much infomation, ik hou d'r van haha!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zo heb, maar daarentegen heb ik wel veel meer zin!! Wil het liefst elke dag m.u.v. de ongi week :p

@mama2011: super, van harte gefeliciteerd!!

@mamac: heel vervelend dat je moeder niet wilde luisteren, misschien was ze geschrokken of iets in die trant.. Misschien moet je haar morgen bellen en haar gewoon zeggen dat je het fijn zou vinden om er even goed met haar over te praten, omdat je er zelf erg mee zit, is dat een idee? Verder kan het toch gewoon dat je een keer wat minder zin hebt, dan doen jullie het gewoon niet. De verplichte sex moet je zoveel mogelijk vermijden, omdat het denk ik uiteindelijk dan echt gaat tegen staan.. Het komt allemaal wel goed met jou hoor ;)

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Thanks, jullie zijn schatten! Ik vind het ook heerlijk om het hier even van me af te typen! En dat jullie je dan ook nog eens door zo'n lang verhaal heen worstelen en me even steunen, heel fijn! :) Kusje voor jullie!

@ Neel: Ben benieuwd of je het voor je mams verzwegen kan houden! Ik vind mijn moeder echt heel raar met haar reacties, maar alsnog zou ik het haar dolgraag vertellen als het zover is.. Veel plezier iig ;)

@ fafa: Vriend was uiteraard heel lief, zoals altijd :) Hij snapte het helemaal, hij heeft het er zelf ook erg zwaar mee. Zo zwaar, dat we eigenlijk toch wel overwegen om zijn ouders ook in te lichten (dit ligt ook weer erg ingewikkeld.. lang verhaal, iets voor een gesprek tijdens onze date :p)! Omdat hij nu het gevoel heeft dat hij af en toe tegen ze liegt, als hij zegt dat het goed gaat..

@ MoL: Thanks meis! M'n moeder is het afgelopen jaar erg slecht aanspreekbaar, ze is helemaal van de leg (uiteraard) door de scheiding, maar ze ondergaat ook haar 2e puberteit *extreem*.. Ze is gewoon erg met zichzelf bezig, en ik probeer haar maar een beetje in die waan te laten. Alhoewel, morgen zit ik wel de hele dag met haar en zus in Sanadome.. Ik ga er es over denken ;)

19. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @MoL: Jaaaaaaaa, we gaan morgen weer aan de slag! Hopelijk gaat t dadelijk zo goed dat ze in ieder geval overdag al zindelijk is. Ze deed t al wel op het potje en ook bij mn schoonouders en psz, maar als ze dan helemaal zonder luier kan is het natuurlijk helemaal geweldig!

@Neel: We lezen straks graag hoe het is gegaan! Maar het kan dus zijn dat je al langer zwanger bent dan je dacht, oeh spanning alom!
    Ben echt benieuwd!!!

@Hier: Zat net nog ff buiten en ik werd me toch ineens heeeeeeeeeel erg duizelig en voelde het gewoon vloeien van onder zeg maar. Meteen (na de ergste duizeling) naar de wc en echt alleen maar witte vloed. Mn buik doet nu ook erg vreemd. Voel me echt mezelf (wederom) niet!

Liefs,
    DD

20. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    We gaan het zien! Hoop natuurlijk ook heeeel hard op roze, maar ga nu even er niet meer vanuit. Eerst zien, dan geloven!

Liefs,
    DD

Deel Deze Pagina