Ik dacht net ik zal weer eens op hyves kijken en ik had een prive berichtje van een nicht van mijn ventje, die 3 maanden in de MMM zit voor een 2e en met IUI bezig is. En ja hoor ze stuurde me dat ze het moeilijk vond om te vertellen maar dat ze al 20 weken zwanger is!!!! Ze wist niet hoe ze het me moest vertellen maar omdat oma het nu wist stuurde ze een pb zodat ik het van haar zou horen. Ooooooooooooh wat doet dat weer pijn!!!! Ik ben blij voor hun maar het is er wel weer 1 die zwanger is! Normaal hield ze van alles gelijk op de hoogte en nu krijg ik ineens een pb dat ze al 5maanden zwanger is. Sorry maar ik moest het even kwijt.
@ neeltje wij zijn ongeveer bijna even ver! heb je al veel klschtjes? ik heb af en toe een sort van lichte ongi pijntjes enn af en toe wat steekjes herken je dit?
Goede morgen! @ Vlinder: Meid, die hormonen zijn goed voor je, klinkt vreemd, maar ik bedoel dat je nu waarschijnlijk iets sneller wat zegt en niet opkropt. Goed van je dat je even hebt laten weten, ook al is het niet op een lieve manier, dat je alleen niet die dienbladen kon doen. Goed zo! Wel klote zeg dat je schoonmoeder zo reageerd, bah bah. En ja en dan nog horen dat iemand al 20 weken zwanger is...meid ik heb echt respect voor je. En je mag hier altijd spuien!!! @Handbalster: En en en??? @Neeltje: Goed zo meid! Maar misschien mag je t wel veel eerder vertellen dan over 8 weken pas!!! @Hier: Gisteravond had ik een heeeeeel klein beetje bruinverlies, ging er dus vanuit dat ik nu wel ongi zou zijn. Nog steeds niet dus, maar daarnet ook weer een klein beetje bruinverlies. Weet dus echt niet wat dit betekend, heb ik normaal nooit! We wachten maar weer af! @Annekeloes: Gister vroeg iemand hoe het met haar is. Ze is een paar dagen geleden hier op t forum weggegaan omdat ze er teveel mee bezig was. Hopelijk komt ze nog wel terug! Liefs, DD
@Vlinder; wat vervelend dat je zulke reacties krijgt! Je mag toch wel verwachten dat mensen wat meer interresse en begrip tonen.. Ook vervelend dat je op deze manier hoort dat je nichtje 20 weken zwanger is! Jammer Ik vind de reactie van je moeder wel erg vreemd en ongepast.. @Mama2011; Dat herken ik Het is niet de hele dag door, af en toe maar.. Voor de rest niet veel klachtjes, de ene dag meer dan de andere.. Vanmorgen opgestaan met misselijkheid..Heb jij veel klachtjes? @DD; ik hoop het Dat zou weer wat minder weken in onzekerheid zitten Wat raar dat je nog steeds niet posie test maar ook nog niet ongie bent. Ik blijf duimen!!!! @hier; Vanmorgen met misselijkheid opgestaan.. Net even wat gegeten maar 't wordt niet echt minder Manlief ligt nog op bed, die had gister een feestje.. Jullie nog plannen voor vandaag??
Charlottesangels-nodlijst 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 30 januari 2011) 20 mei: Duveldraakje22 23 mei: Handbalster 24 mei: mama2011 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie, michele25 27 mei: Sasje24 7 juni: MamaCharlotte 8 juni: xVlindertje, Corine26 10 juni: fafa 11 juni: Isra, Fioon 12 juni: miracle of love Sorry dames voor mijn lange afwezigheid!! Heb mijn nieuwe NOD weer ingevuld. Heb nu geen zin om op iedereen te reageren....sorry, ga even lekker van het zonnetje genieten!! Ik denk aan jullie allemaal....en wat kunnen jullie veel kletsen zeg..haha. Gezellig hor!! Iedereen een fijne dag en goed smeren he Een knuffel voor iedereen
Goedemorgen Angels, Vandaag is mijn nod, letterlijk want ik ben niet ongesteld!! Ook nog geen bruin, nog steeds hardstikke wit!! Vanmorgen toen ik in bed lag rammelden mijn darmen enorm. Ik heb een soort gespannen gevoel in mijn onderbuik, middenonder zeg maar. En mijn tepels zijn gevoelig!!! Ik zat vanmorgen erg in dubio of ik ging testen, maar omdat mijn vriend niet thuis is heb ik toch besloten het nog een dagje uit te stellen. Ik zou het niet leuk vinden als ik positief zou testen (als!), terwijl hij er niet bij is. Nog even geduld dus, maar ik heb goede hoop! *heb mijn banner even ongespast*
@Vlinder: misschien neem je het me niet in dank af, maar ik wil toch even een lans breken voor de nicht van je vriend (of misschien begrijp ik het verhaal verkeerd?) ik snap helemaal dat het gewoon uberhaupt pijn doet als wéér iemand in je omgeving zwanger wordt, maar wat neem je haar nu precies kwalijk? Waarschijnlijk heeft ze er erg veel moeite mee gehad om het jullie te vertellen, júíst omdat ze jullie geen pijn wilde doen. Misschien een beetje laf, want hoe lang kun je een zwangerschap/kind verborgen houden, dus ze zal er toch een keer doorheen moeten, maar ik vind het in ieder geval sympathieker dat ze rekening houdt met jullie gevoelens dan dat ze het heel blij aan jullie gaat vertellen zonder erbij stil te staan wat zulk nieuws met jullie doet... toch? Maar wel lekker lullige opmerkingen van je schoonmoeder @Neel: vervelend dat je misselijk bent.. maar beschouw het maar als een goed teken, dat de zwangerschapshormonen door je lijf gieren en dat alles dus goed zit En inderdaad knap van je dat je mond hebt weten te houden; dat lijkt me supermoeilijk als je het wel van de daken zou willen schreeuwen @Handbalster: ow, ik ben zo benieuwd naar je test morgen!
Charlottesangels-nodlijst 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 25 januari 2011) 20 mei: Duveldraakje22 23 mei: Handbalster 24 mei: mama2011 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie, michele25 27 mei: Sasje24 7 juni: MamaCharlotte 8 juni: xVlindertje, Corine26 10 juni: fafa 11 juni: Isra, Fioon 12 juni: miracle of love De uitgerekende datum stond verkeerd.. eventjes aangepast @Handbalster; Spannend!!!!!!!! @Fafa; het is zooo moeilijk! Manlief heeft ook moeite met zijn mond te houden Hier net lekker op het balkon gezeten, maar 't werd me toch te warm.. Nu lekker op de bank hangen.. Dadelijk gaan we naar vrienden toe om lekker te BBQ-en..
*zucht*.. Nu hebben we er ook een koortslip bij! Gelukkig heb ik nog van die lippenpads liggen.. bah bah..
Heey Meiden! FF snel een berichtje. Ik ben net ongi geworden, dus mag op rood! Ben dr eigenlijk wel blij mee want nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Liefs, DD
Charlottesangels-nodlijst 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 30 januari 2011) 20 mei: Duveldraakje22 23 mei: Handbalster 24 mei: mama2011 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie, michele25 27 mei: Sasje24 7 juni: MamaCharlotte 8 juni: xVlindertje, Corine26 10 juni: fafa 11 juni: Isra, Fioon 12 juni: miracle of love Datumloos: Duveldraakje22 Ik weet niet wanneer mn volgende NOD is, dus zet mezelf even op datumloos!
Dag lieverds, feestlocatie was helemaal top!! Mooie zaal en we willen waarschijnlijk een dj inhuren voor 500 euro de hele avond dus dat is helemaal top!! Ben helemaal in bruiloft sfeer!! Daarnet nog even langs vrienden geweest die hebben een hummeltje van 1,5 super lief, was helemaal gek van mijn vriend de hele tijd met hem knuffelen en op schoot echt heel lief DD super irri dat je ongi bent geworden, maar zoals je zegt je weet nu wel waar je aan toe bent!! Neeltje super rot een koortslip heb ik ook altijd last van als me weerstand wat minder is Isra hoe is het met het kater gevoel?? Al weer een beetje uit je brakheids modus?? handbalster super spannend voor jou, hoop zo op nog meer roze op onze fijne lijst!! liefs
pff DD, verkeerde kleur hoor, moest niet rood, moest roze !! ennuh, er staat in je onderschrift ronde 2 maar dat is nu toch 3 ?? @neel, vervelend, maar tis voor een goed doel moet je maar denken @vlinder, tja lastig, snap aan de ene kant dat nichtje het moeilijk vond het te vertellen, maar ik had dan toch gebeld, niet via hyves, en ook niet pas met 20 weken, even door de zure appel en persoonlijk vertellen, dat is volgens mij minder pijnlijk als zo.... @isra, veel water drinken, verzuipen die kater haha @MoL, leuk trouwen, wanneer is de grote dag ? of had je dat al verteld ? want dat heb ik dan denk ik gemist .. zou ook nog wel een keer willen, wel met dezelfde man hoor @handbalster, je houd ons wel in spanning zeg .... @hier, lekker in de zon gezeten. wel een beetje jammer dat ie net wegging toen we op strand kwamen en terug kwam toen we weer gingen, maar we moesten een en ander doen in t huisje dus kwam wel goed uit dat t niet zo warm was. toen we klaar waren dus maar naar huis, kwam zon terug, dus toen maar in de tuin. ben beetje tomaatje ondanks de faktor 30 ... trekt wel bij, morgen is t soort van bruin hoop dak iedereen weer een beetje gehad heb, anders sooooorrrrry
@DD; Nee! Ik heb nog zo hard zitten duimen MoL; Wat fijn dat de locatie top is!!! Wanneer ga je trouwen, heb geloof ik dat stukje gemist.. @Fioontje; idd voor een super goed doel! jammer dat de zon weg ging.. Smeer je maar goed in!! @hier; manlief erg ziekjes vandaag (lees; kater).. Nu saampjes het debat kijken op trl4. Misschien ga ik dan iets snappen van de politiek! ps; ik heb vandaag een erg onzekere dag.. Wat als.. spookt steeds door mn hoofd. Probeer het van me af te zetten, maar soms komt die r*t gedachte terug
@ neeltje 86, ik heb niet echt veel kwaaltjes wel vroeg wakker elke ochtend en erge trek s'ochtends (.)(.) zijn groter en zwaarder dan normaal rommelende darmen. verder niks bijzonders ooh jah en af en toe dan die krampjes!
Halloooo!! @ Vlinder: Jeetje meid, wat een k*topmerking van je schoonmoeder... Dat is nou niet wat je op zo'n moment wil horen, als je het er best even moeilijk mee hebt! Wel fijn dat je het met je vent kon bespreken hoor. Kan me voorstellen dat je het heeeel druk hebt gehad met dit weer ja! Doe jij een beetje rustig aan? En laat je niet gek maken hoor, zeker niet door anderen! En @ die meid op hyves die ineens 20 weken zwanger blijkt.. Misschien vond ze het een beetje moeilijk het je te vertellen? Maar ik snap best dat dat ff heeeeel kut overkomt!! @ Neeltje: Haha, heerlijk die ochtendmisselijkheid! Not! Het hoort erbij hoor! Kan je er wel een beetje van genieten, het zwanger zijn? Vervelend dat je een koortslip hebt.. Ik snap ook dat je onzeker bent.. Probeer toch een beetje te genieten hoor! Niet teveel de angsten laten overwinnen.. hoe moeilijk het ook is! Sterkte met je zieke mannetje, haha! Moet ie maar niet zoveel drinken! @ Corine: Heee meid, hoe is het met jou dan nu? Had je ook al even gekrabbeld, maar ben wel benieuwd @ handbalster: Oohhh wat spannend meid! Ben heel erg benieuwd!!! @ Isra: Hahah, een kater? Dat is vervelend.. Hoe gaat het er nu mee? @ DD: Neee, wat balen Ik had het zo gehoopt, en zo verwacht!!! Heb je veel last van je menstruatie? Wel beter dat je weet waar je aan toe bent idd.. Even een tipje: onthou ook even hoelang je LF was deze ronde. Zodat je misschien de volgende rondes wat minder in de onzekerheid zit als het zo lang duurt.. @ Miracle: Klinkt leuk hoor, de locatie + dj Wordt helemaal jullie dag! Heel spannend, lijkt me! @ fioon: Poeh, zo verbrand ondanks de factor 30? Vervelend meid.. Maar wel een lekker dagje gehad dus? @ hier: Pfff, dagje Sanadome, en ik ben zo verrot nu! Superbruin/rood geworden vandaag, dat is dan wel weer lekker. Maar ik ben totaal niet ontspannen of uitgerust hoor.. Wil even aan jullie kwijt dat morgen een spannende dag wordt: we gaan vriend z'n ouders inlichten... (en misschien zelfs ook wel z'n zus + man, dat is helemaal spannend!!! Die hebben namelijk ook een soort 'verleden'...) Ik schijt nu al 60 kleuren hoor.. Maar aan de andere kant voelt het wel goed dat ze het dan ook weten.... Ik ben zooo benieuwd naar de reacties...! (= dubbel gevoel)
Ik heb trouwens al de hele dag zo'n buikpijn, en het wordt erger... Dat zou wel eens een groeiend eitje kunnen betekenen!!? Vandaag dus nog maar even aan de klus, ondanks de verrot-heid.. Hoop dat ik me ertoe kan zetten, had net weer een flink jankmomentje, heb het wel weer moeilijk gehad met mams om me heen de hele dag.. Pff! Ik moet binnenkort echt maar even praten, dit trek ik slecht..
DD jammer van je ongi maar nu weet je wel waar je aan toe bent, die onzekerheid maakt je alleen maar gek. Mol super dat jullie je locatie gevonden hebben en een DJ is natuurlijk altijd leuk. Neeltje als jou man zich hetzelfde voelt als ik me vandaag gevoelt heb, heb ik echt wel met hem te doen En meid wat bedoel je met het zinnetje, Wat als.... Ben je bang dat je man weer gaat twijfelen, of dat je denk dat je geen goede moeder zal zijn, of de onzekerheid of je je kindje bij je mag houden?! Sterkte meis en het gaat vast allemaal goed komen!! Knuffel Oh wat heb ik mezelf vandaag rot gevoeld zeg. Maar inmiddels gaat het alweer. Een lekker rustig daagje gehad op bed en in de tuin.
Hoop voor je dat een goed gesprek de lucht doet klaren. Knuf En spannend om je schoonouders in te gaan lichten, toch altijd weer even benieuwd hoe ze gaan reageren.