Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jeetje, dat is wel eng.. :( Hopelijk is het niets slechts!

Ennuh, wat ga je doen met je vakantiegeld? Dikke vakantie boeken? ;)

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ello!

@MamaC; het gaat vandaag goed hoor :) alleen wat last aan de boven linkerkant van mn buik/maag.. (en zo moeeeee...) Hoe is het met jou??

@Vakantiegeld; nou dat van ons is nu ook gereserveerd voor Eitje en wat extra dingetjes in huis ;) We gaan in juli 2 weken met schoonvader op vakantie. Hij heeft een aantal maanden geleden op het randje gelegen in het ziekenhuis. Hij en mijn man gingen altijd op vakantie naar frankrijk. Nu wil hij dat weer, omdat hij bang is dat hij niet meer lang te leven heeft.. (wat wel zo is, maarja.. angst doet veel met een mens..)
    (we mochten ook geen cent mee betalen.. dus het vakantiegeld kan mooi opzij ;))

@Ukkepuk; lijkt me ook akelig als je man dat heeft!! Kunnen ze daar niets aan doen?

Ik ga even de hond uit laten.. (de hond heeft er net zo weinig zin in als ik ;))

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Ja goed hoor, behalve dat ik slecht heb geslapen en nu weer moet werken.. :( En ik heb nog geen eisprong gevoeld, bah! Wel buikpijn, dus misschien zat hij daar ergens tussen..

Succes met je hondje ;)

4. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Zo meiden,

Eindelijk een dagje vrij, na 6 dagen achter elkaar gewerkt te hebben :) Dus weer meer tijd voor ZP ( wat is het toch verslavend :D )

MAMAC : Wat fijn dat je schoonouders positief reageerde ! Nu nog een afspraak met je schoonzus & zwager.

VLINDER3 : Jeetje wat vervelend dat je ongi zolang duurt & dan ook nog zo hevig.

PLUIS81: Irritant he dat onregelmatig werken.. :( Gelukkig ben ik dan thuis degene die dat heeft & ook niet nog eens vriendlief.

UKKEPUKKIE : Spannend meis ! Ik ben benieuwd 8) Heb je er een gevoel over of.. ?

HIER : Zit nu alweer op cyclusdag 29, en geen idee of m'n eisprong al geweest is..(?) Ik heb zelf het gevoel dat het 18 mei geweest is, maargoed zeker weten doe ik dat niet. Dus we wachten maar weer even af.

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Ik ben kwaad !! :x
    Ik heb een mail gestuurd aan degene die mijn einproject moet beoordelen. Helemaal niets aan de hand, zag er netjes uit ze zou het van de week beoordelen. Nu heb ik vandaag een mail terug gehad, dat ze wil wachten met alles invullen omdat ik vrijdag een gesprek heb met PO&O. (zij heeft dat vandaag gehad) Pas NA dat gesprek wil ze kijken hoe en wat. Terwijl het MAANDAG ingeleverd MOET zijn.. GVD! Elke keer dat gezever en dat gekut door dat mens. Net PO&O maar weer gemaild dat ik het nu helemaal niet meer snap en me zorgen maak!

Nu heb ik er helemaal geen vertrouwen meer in dat ik slaag.. :(:(:(

(sorry dames.. moest het even kwijt..)

6. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Goede morgen angels,

@ Pluis: Ik ken dat die onregelmatige diensten hebben mijn vriend en ik ook last van en ik vind het soms ook super irri om na de nacht of late dienst even zin te moeten maken!! Dan ben ik vaak moe en wil ik alleen maar slapen. Als ik een kindje zou mogen krijgen in de toekomst, dan wil ik zelf van de nachtdiensten af, die zijn slopen!!;)
    Verder natuurlijk ga ik stemmen, heel belangrijk dames!! Er staat een hoop op het spel deze keer..Morgen het debat op tv :D

@ vlinder: super naar vind ik het voor je dat je al 12 dagen :$ ongi bent! Wel belangrijk om ijzer tabletten of veel appelstroop te eten of gewoon een mulit vitamine, is belangrijk hoor!! :)

@ Mamac: fijn dat schoon papa en mama goed reageerde, spannend om het aan je schoonzus te vertellen!! Hoe ik jou heb leren kennen op het forum kan je dat heel subtiel vertellen..

@ ukkepukie: spannend he testen woensdag, wel bizar dat stemmetje in je hoofd, ben benieuwd!! :)

Liefs mollie

7. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @ Neel: het komt vast en zeker echt wel goed!! Ik weet dat je het nu niet zo ziet, maar het moet toch gewoon goed komen?!

@ xvlindertje: welkom terug!! Wat heb jij veel moeten werken zeg!! Ik weet ook niet wanneer je ei is geweest, hoop natuurlijk dat ie al geweest is!!

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemiddag!
    Hehe,ik ben ook een dagje vrij..:)

@Neeltje: Potverdorie,wat een zooitje ongeregeld daar zeg! Meid, je moet nu vertrouwen in jezelf blijven houden. Klinkt goed zeg,een gratis vakantie naar Frankrijk,mag ik mee?:D

@Vlinder3: Jij bent zeker weer knalbruin geworden gisteren? Had je je nieuwe bikini aan? Hij is leuk!

@MiracleOfLove: Ja verschrikkelijk he,hebben jullie soms ook het gevoel dat je compleet langs elkaar heen leeft?

@MamaCharlotte: Jeetje,wat een verhaal zeg.. Idd knap van ze dat ze nu toch weer gaan proberen voor een kindje.

@Ukkepukkie: Niet zo negatief meid! Het kan nog alle kanten op:)

@XVlindertje: Ja het is zeker heel irritant maar er moet toch geld verdiend worden. Vervelend dat je niet weet of je eisprong al geweest is,misschien is het voor jou wel handig om te gaan tempen om zo je cyclus een beetje in de gaten te houden.

@Vakantiegeld: Een deel gaat naar de verhuurder van ons huis (borg),een deel naar mn ouders (schuld:D),ik wil een nieuwe tas en de rest is om op te maken (uitstapjes,bbq) als we vakantie hebben.
    Het vakantiegeld van mijn vriend gaat grotendeels naar (hoe kan het ook anders) zijn auto.Eigenlijk moesten we van ons vakantiegeld ook nog een tuinset kopen maar we hebben via marktplaats onze Postcode-loterij fiets verkocht dus van dat geld gaan we deze week een tuinset scoren!

@Hier: Ik ben 2 daagjes vrij (morgen wel ouder/familieavond op het werk),dan 2 vroege diensten en het weekend weer vrij! Wat een heerlijke week! Vanmiddag om 14.00 uur heb ik weer rijles.
    Qua cylcus e.d. heb ik niets te vertellen,ik heb geen flauw idee:D

9. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hihi thnx ! Jaa gelukkig hoef ik nu alleen morgen nog te werken.
    En dan pas maandag weer :D Alleen beetje jammer dat het weer dan weer minder is nu.
    Ik hoop ook dat de 18e m'n eisprong geweest is.

Hoe is het bij jou ?

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @pluis; ik vertrouw in mezelf, alleen vertrouw ik hen niet!! ben het onderhand meer dan beu..
    wel lekker dat je nu 2 daagjes vrij hebt! Lekker van genieten meid ;)
    Enne.. van mij mag je mee! Maar dan moet je wel bij mn schoonpa in bed :p

Ik heb morgen nachtdienst, maar vrees dat het niet zo heel gezellig gaat worden met mn collega's...

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Neeltje nou stoppen heb je graag over voor het kleine wondertje wat in je groeit.

MamaC nee gisteren niet te veel gedronken :D aanslag op mijn leven zo’n weekend hihi.
    En wat fijn dat jullie een goed gesprek gehad hebben met je schoonouders. Maar heftig hoor wat jullie hebben meegemaakt in de familie, lijkt me verschrikkelijk om zoiets mee te moeten maken. Begrijpelijk dat je er tegen op ziet om het je schoonzus en zwager te vertellen, succes!

Fioontje dat heb ik gelukkig niet, dat als ik een trekkie neem ik gelijk weer voor de bijl gaat gelukkig. Ik dacht vorig jaar een keer in een dronken bij dat ik hem wilde aansteken voor een vriendin, ik begon te hoesten en was gelijk misselijk, echt stom je een trekkie. Maar toen wist ik ook gelijk, ik ga nooit meer roken. Hopelijk kan je dat ook ooit een keer zeggen.

Pluis hihi nee heb me weten in te houden.

Vlinder nou al 12 dagen ongi, pfff daar wordt je idd knettergek van. Idd ik zal ook even de Gyn bellen om te vragen of dit wel normaal is.

Neeltje hier gaan we ook met mijn ouders op vakantie waar geen cent aan mee betaald mag worden, OKAY DAN NIET……… hihi
    Enne een rare gang van zaken hoor, hoop zo voor je dat je geslaagd bent.

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Isra; Dat dachten wij ook; dan niet! :D Wel lekker hoor.. Lekker 2 weken aan zee in Frankrijk.. Waar gaan jullie heen?
    Betreft werk.. Heel raar, snap er niets meer van en zorgt voor veel stress en onduidelijkheid!! Ik hoop ook zo dat ik geslaagd ben, scheelt een hoop gedoe!

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Zoo, werkdagje zit erop! Heel snel de winkel afgesloten en net snel wat te eten naar binnen gepropt en dan snel weer naar school.. Geen rust in mn kont! Maar nog wel ff gauw reageren: :)

@ Neel: Pffff, wat een gezeik zeg, over je beoordeling!!! Heeeel vervelend als mensen daar zolang over doen en je in onzekerheid laten zitten! Maar ik denk dat het wel goedkomt meid! Niet opgeven he!

@ miracle: Het gaat vast lukken om dat subtiel te brengen hoor :) Ik kan heel lomp zijn, maar met dat soort serieuze dingen bereid ik me goed voor :) En vriend is erbij, dus gaat helemaal goedkomen! Hoe is het verder met jou nu?

@ Pluis: Heerlijk dat je even lekker 2 dagen vrij hebt! Hopelijk blijft het weer zo mooi! Gaat het goed met je rijlessen? Mijn vriend is ook bezig :p

@ xVlindertje: ik denk gewoon dat je je eitje dit keer niet hebt gevoeld, dat kan hoor! Heb ik ook een keer gehad. En nu twijfel ik ook of ik em gevoeld heb..

@ Isra: Fijn dat je nu niet zo'n erge kater had ;)

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Zojuist besloten vanavond even niet naar school te gaan (ik mis vanavond echt niets..) en even druk aan de schoolopdrachten verder te gaan werken die ik nog moet doen.. Moet ook gebeuren he! Af en toe een beetje prioriteiten stellen :p

Ik heb vet veel zin in onze Angel-date! :D

15. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

@ xvlinderje: Mn gevoel is heel anders als de vorige keren.. Maar kan er geen hoogte van krijgen ;) Irritant dat je geen idee hebt waar je nu precies zit in je cyclus. Maarzoals je het omschrijft kan het best je ei zijn geweest meid. Gewoon lkr blijven klussen!

@ Mol: Jaa zo'n stemmetje wat tegen je praat :D Maar dat stemmetje is altijd zo vaag, heb dr nooit wat aan ;) Ik ga hetmorgen gewoon beleven..

@ Puis81: Idd, ik zie het morgen wel.. En misschien hoef ik na vanacht geen eens meer te testen...

@ Neeltje1986: Heerlijk een gratis vakantie! Ben jaloers ;)

@ Vakantiegeld: Hier gaat het lekker naar de spaarrekening. En manlief ze auto moet nog voor APK.

@ Hier: Manlief is vanmiddag na de HA gegaan na vanacht :):) Hij heeft al eens met een hartkastje moeten lopen maar daar kwam niks uit.. Nu was ie bij nieuwe dokter en die kijkt gelukkig wél verder! Dus eerst een bloedonderzoek...

@ Iedereen: Nog bijgebrand?? 8) Ik wel :) Auwauwauw! Fijne avond allemaal!!!!!!!

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja daaaagg! Dit topic verdween alweer bijna op pagina 2! Dat kan natuurlijk niet :p

@ Ukkepukkie: Jij gaat morgen testen?? :) Nice!! Ik ben niet verbrand oid gelukkig! Wel heerlijk bruin geworden! Vandaag niet meer, moest werken..

17. fafa

fafa Niet meer actief

Hey meiden,

zo, lang niks van me laten horen...

@Vlinder: superk*t, zo'n lange ongi. Hadden ze daar niks over gezegd, dat het normaal was dat je na zo'n operatie zo lang bloedt? En wat MoL al zei: veel appelstroop eten... en bruin brood, rood vlees en peulvruchten :)

@MC: fijn dat je schoonouders zo positief reageerden, en ook niet begonnen over dat je nog zo jong bent en nog met school bezig bent enzo... kon natuurlijk ook moeilijk met die introductie die eraan vooraf ging ;) En heftig verhaal van je schoonzus en -broer. Een voldragen kindje verliezen is wel één van de heftigste, verdrietigste dingen die je mee kan maken in je leven :(

@Neel: wazige boel hoor, daar op je werk. Kan me helemaal voorstellen dat je wat duidelijkheid wil. Hoop voor je dat je wel gewoon geslaagd bent.

en weten we al wat meer van handbalster? Ben heel benieuwd

18. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie avond allemaal!

@Neeltje: Meid ik hoop echt dat het je lukt om gestopt te blijven. Tijdens de zwangerschap van Anouk ben ik in totaal 7 keer gestopt en uiteindelijk rookte ik weer, wel veeeeel minder, maar toch.

@MamaC: Wat fijn dat t zo goed met je schoonouders is gegaan!
    Wel zwaar hoor dat verhaal van je schoonzusje. Ik hoop dat ze snel zwanger mag zijn van een gezond kindje.

@Pluis: Nou wij kijken nu eigenlijk bijna dagelijks wel iets wat met de verkiezingen te maken heeft. Proberen ook elk debat te volgen. Dus ja wij gaan stemmen!

@Ukkiepukkie: Ga je nou morgen testen??? Ben zoooooo benieuwd!
    Hoe is t nou met je man?

@Neel: Wat onzettend K*T dat ze nu zo met je opleiding bezig zijn, heb je al een antwoord gehad van PO&O?
    Btw lekker hoor zo op vakantie!

@Pluis: Oh lekker 2 daagjes vrij!

@Vakantiegeld: Ik heb t al binnen gehad, maar mannetje nog niet. 't mijne is naar de spaarrekening gegaan en dat van mn mannetje weet ik nog niet. Denk dat een deel gebruikt gaat worden voor dagjes uit enzo...we zien wel!

@Hier: Vandaag een druk dagje gehad, meisje is weer naar de PSZ geweest, ik boodschapjes gedaan, toen vanmiddag even de boel opgeruimd hier, naar mn zusje geweest en naar de fysio. Dus nu eindelijk AVOND en RUST!!!

Liefs,
    DD

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Neeltje wij gaan naar Turkije in oktober, duurt nog wel even, maar voorpret is ook erg leuk.

MamaC als je niets mist op school zal ik ook thuis aan mijn opdrachten werken. Ik had je toch gezegd dat mijn collega ook Pabo doet en bij haar in de klas zijn er al heel veel mee gestopt omdat het zo zwaar is en die al niet meer aan de studiepunten konden komen.

3 jaar geleden heb ik in Costa Rica een hangmat gekocht maar had daar nog steeds geen constructie voor waar ik hem in/aan kon hangen. En die heb ik nu eindelijk na 3 jaar JOEHOE, jammer dat het weer alleen morgen wat minder wordt want heb zin om in mijn hangmatje in de tuin te liggen.

20. fafa

fafa Niet meer actief

@Isra: jaaaa, hangmatten zijn zo cool! :) super relaxed

@politiek: we zijn natuurlijk op vakantie op 9 juni, maar ik ga nog even iemand proberen te zoeken om te volmachtigen, want ik vind het wel belangrijk om te stemmen. Ben alleen wel een beetje zwevend, dus nog maar eens een stemwijzertje ertegenaan gooien.

Deel Deze Pagina