@ fafa: Ik heb gelukkig ook hele lieve schoonouders! Die zouden ons ook altijd blijven steunen. Maar ook voor hen was het dubbel, na het verliezen van hun 1e kleinkindje. Ik kan me niet eens voorstellen hoe vreselijk het moet zijn om een (klein)kindje te verliezen.. Het was ook echt vreselijk om mee te maken.. Brr..! Maar hoe gaat het inmiddels met jou? Druk aan de klus al? Klopt je banner nog, helemaal op de goeie dag enzo? Hij telde meteen door he Raar ding! @ DD: Ik hoop uiteraard ook dat ze snel zwanger is! En nog vetter zou het zijn als we het samen zouden zijn natuurlijk! Ben je al bijna van je ongesteldheid af? En niet meer aan migraine begonnen? @ Isra: Ja, ik kan het me nog herinneren dat je dat zei. Het is ook vreselijk zwaar! Pff Maar goed, je moet er wat voor over hebben he.. Maar omdat mijn lessen ook niet verplicht zijn, gun ik mezelf af en toe even 'vrij'. Ik werk naast de opleiding maar 2 dagen in de week, maar zelfs dan is het nog veel! Ik zal trouwens duimen voor mooi weer morgen, dat je van je hangmat kunt genieten
@DD; Ja een mailtje terug gehad dat dit in overleg was met haar, zodat we eerst afspraken kunnen maken. Scheelt wel; het is nog niet onvoldoende beoordeeld, dus het kan nog steeds een voldoende worden!! Mja stoppen met roken lukt redelijk. Overdag nergens last van alleen 's avonds.. pff.. Fijn dat je nu een avondje rust hebt, dat mag ook wel !! @Isra; leuk! Turkije is erg leuk. Wij zijn er 5 geleden voor het eerst geweest. Binnenkort wordt het weer lekker weer en kun je chillen in je hangmat!! @hier; ik ga op de bank liggen. Ik verga het ene moment van de rugpijn en het andere moment niet.. Dus ga lekker liggen Fijne avond nog allemaal!
@MC: idd.. niet voor te stellen hoe dat moet voelen... het is mijn ouders ook overkomen. Het feit dat ik enig kind ben, is dus ook niet echt een ehhh bewuste keuze geweest en ja, druk aan de klus. Ben zo blij dat vriendlief er nu ook echt voor wil gaan. Dus vandaag een potje geknikkerd, en ik kan hem er dan vast morgen nog wel een keer toe verleiden @Neel: kan eitje zn draai niet vinden? Ga lekker liggen meid. Vooral je rust nemen.
@ fafa: Pfff.. vreselijk Moeten we maar niet te lang bij stil staan he.. Ik ben deze ronde tot nu toe niet zo actief geweest met klussen, en het kan best dat het nu te laat is.. Maar goed, vanavond misschien nog maar es proberen (als die verrekte maagpijn weggaat, wtf.. waar komt die nou weer vandaan? ) @ Neel: Laat je mannetje maar lekker voor je lopen vanavond Hihi.. Misschien een stomme vraag hoor, maar ben gewoon benieuwd: hebben jullie al gesekst sinds je zwanger bent? Of iig: sinds je het weet?
Iets verkeerds gegeten misschien? En heb je deze maand weer geen ei gevoeld? Ik was mn ei vorige maand ook kwijt (geen eiwit-afscheiding) hoop hem nu met temperaturen iig weer te vinden
Ik heb raspatatjes gegeten, maar zou dat het zijn? Het begon toen ik een slokje limonade nam, en heb nu het idee dat ik elk moment kan gaan nekken... Getsiederrie! Vind het ook vreemd dat ik mijn eitje weer niet heb gevoeld.. Maar ik heb sowieso wel veel buikpijn (ook in vlagen weer erger) en het zou natuurlijk best kunnen dat de eisprong-pijn daar toch tussen heeft gezeten. Het maakt je toch wel onzeker, als je niet weet wanneer je ei is! Stom is dat zeg! Misschien voor volgende maand toch maar weer aan de ovu-testen?
Whahaha @MamaC; Ja dat hebben we Gaat goed hoor! Mannetje loopt goed voor me Ga nu NCIS afkijken en dan gaan we samen het hondje uitlaten en dan lekker slapeeeeeeeeeen.. Maar was te nieuwsgierig dus vandaar dat ik nog even kwam kijken Sweet dreams!
@ Neel: Ja, ik ben zo benieuwd naar die vooroordelen zoals 'geen zin hebben in seks als je zwanger bent' enzo! Dus over een paar weken vraag ik het nog wel een keer, hahah! Slaap lekker alvast meid!
Hallo! @Fafa: En..? Al de stemwijzer gedaan? Ik heb m ook gedaan maar ik weet nog niet 100% zeker of ik ook ga stemmen op de partij die er uit kwam. Oei,dat is vast heftig geweest voor je ouders zeg.. Was jij toen al geboren als ik vragen mag? @MamaCharlotte: Wat heb je het toch druk he meid..poeh poeh! Zou het niet kunnen dat je maagpijn hebt omdat je het zo druk hebt en je ook nog eens druk maakt om je moeder,je afspraak bij de gyneacoloog en het vertellen aan je schoonzus&zwager? Dat alles bij elkaar kan natuurlijk spanningen opleveren en dat kan weer op je maag slaan. Lichaam weerspiegelt de geest.. Oooh,ben je al zo bruin? Ik ben jaloers!! De rijles ging weer goed,ik weet ook al wanneer ik op mag. Hoe gaat het bij jouw vriend? @Neeltje: Lief dat je man veel voor je doet nu,kun jij lekker rustig aan doen. Hoe voel je je voor de rest? Ik ga voor je duimen dat met je school/stage alles goed komt! Ik weet hoe die spanning voelt. @Isra: Ik wil ook een hangmat! Lekker is dat he Hoe was Costa Rica? Is het een mooi land? @Ukkepukkie: Hoe voel je je nu? Nog geen klachtjes? @Vlinder3: Is de ongesteldheid al over meid? Wat balen joh dat het maar niet ophoudt. @Duveldraakje: Fijn dat je nu lekker kunt relaxen na zo'n drukke dag. Hoe is het verder met je? Al een beetje bijgekomen van de heftige periode van de afgelopen weken? @Hier: Vanmiddag ff langsgeweest bij mn vriendinnetje. Haar zoontje (bijna 2 maanden) is echt om op te vreten. Ik zou bijna hard wegrennen met die kinderwagen als ze even niet kijkt..hihi! Vanavond hebben we nog even gewandeld met de kleine en zijn we gezellig even bij mijn ouders langsgeweest. Die hadden het kindje nog niet gezien. Ik moest wel lachen om mn vader hoor. Hij gaat boven die kinderwagen hangen en maakt allerlei vreemde geluiden alsof hij het tegen een hond heeft. Tsja het is een schat maar hij is een beetje apart Wij weten niet beter gelukkig..haha. Mn vriend is alweer aan het werk,hij heeft weer nachtdienst. Hebben jullie de halve finale van het Songfestival gezien? Ik heb half meegekeken/geluisterd maar wat een k*t nummers zeg..jakkie!
Hahah! Ik zie jou al rennen! Ik heb wel vaker maagpijntjes, volgens mij heb ik dan gewoon een beetje te lang ineengedoken gezeten ofzo. Als je dan ineens weer recht gaat zitten voelt dat gewoon even flink bout.. Maar ik heb net een banaantje gegeten en een glas multi-fruit-vitaminen-vezel-meuk gedronken, en het is alweer minder gelukkig Maar ik heb het inderdaad superdruk.. Af en toe moet er ook even een flinke jankbui uit. Ik ben een jaar geleden flink overspannen geweest door allerlei nare gebeurtenissen (waaronder scheiding ouders) dus vind het al heel stoer van mezelf wat ik alweer heb opgepakt! Ik hou mezelf goed in de gaten iig
@MamaC: Ja dat zou echt te gek zijn als jullie lekker samen zwanger kunnen zijn. Duim voor jullie allebei (en natuurlijk ook voor alle anderen). @Neel: Vooral rustig aan doen! Zo'n kleine in je buik vergt ontzettend veel energie! @MamaC: Nou misschien is je eitje al wel geweest en heb je precies op het goeie moment geknikkerd *duim, duim, duim*!!! @Fafa: Hoop dat je je ei deze maand wel goed vind! @Pluis: Lief he van die inie-mini baby-tjes (ze zijn ouder ook nog leuk en lief hoor!). Heb net ook half het EVSF (eurovisiesongfestival) gekeken en ik vond alleen Belgie goed, de rest was BAGGER:x! Ben benieuwd naar donderdag (net effe naar de repetitie van Sieneke gekeken en ik schaam me serieus dood). @Hier: Ongi wordt gelukkig steeds minder, ben benieuwd hoe lang die nu duurt, nog steeds geen migraine (gelukkig) dus voel me op wat buikpijn na eigenlijk wel heel goed. Ik ga zo mn bedje opzoeken...morgen weer een druk dagje voor de boeg. Moet denk ik maar eens even gaan kijken voor een mooi kraamcadeautje voor mn (nog te geboren worden) nichtje! Liefs, DD
@ DD: Thanks voor al het duimen meid Ennuh, heerlijk dat je ongi alweer aan het afbouwen is! Slaap lekker alvast! Ik duik ook het bedje in, ben echt gesloopt! Tot morgen denk ik! Kusje
was vandaag niet zulk mooi weer zeker, moest aardig wat pagina's door ben hele dag aan t rennen geweest en dus is kaarsie op heb alles gelezen maar er is niks blijven hangen, dus ga morgen nog wel even spitten en reageren, ga nu lekker naar bedje toe truste meiden !
MamaC ja mijn collega zegt ook dat het heel zwaar is. Ze werkt daarnaast nog 3 dagen en heeft ook nog is 2 kindjes, maar zij doet het in 4 jaar en jij in 2 jaar toch!! Hoe lang moet je nog eigenlijk?? Neeltje ben ook al een keer eerder in Turkije geweest, vond het toen ook erg leuk. Pluis ja Costa Rica is echt geweldig. Heel mooi land met een ontzettende mooie natuur. Heel veel moois gezien, in 1 week tijd het hele land gezien.
@ Isra: Dit is 'pas' mn eerste jaar, dus bijna op de helft.. Als ik dit jaar genoeg studiepunten heb gehaald ga ik naar het 2e (laatste) jaar! Spannend!
Goedemorgen allemaal! MamaC; jij gaat gewoon naar het 2e jaar! Het is erg rustig hier zeg! Hier heb ik vandaag een iets mindere dag.. Loop steeds te kokhalzen.. Dadelijk komt mn moeder mn hondje trimmen.. En daarna moet ik de nachtdienst in.. Zal vandaag dus niet zoveel kunnen kletsen en lezen Als ik jullie niet meer spreek, tot morgen!!
@ Neel: Ja, doe iig mn best om netjes mijn studiepuntjes te halen, dan zou het toch goed moeten komen! Ben alleen met sommige dingen een beetje laat met inleveren, maar als ik naar de rest van de klas kijk valt het bij mij zelfs nog mee..! Balen dat je een mindere dag hebt.. Vergeet niet dat het erbij hoort, hoe vervelend het ook is! Het komt allemaal door Eitje, maar Eitje wordt gewoon jullie überstoere baby! Succes alvast met je nachtdienst!
Goedemorgen! Wat is het hier rustig zeg.. @Neeltje: Balen dat je niet lekker bent vandaag maar het is iig een teken dat er van alles gebeurt van binnen! Jij hebt best wel vaak nachtdienst zeg,of lijkt dat nou maar zo? @MamaCharlotte: Pittig hoor,die opleiding in 2 jaar. Hoe sta je er momenteel voor met je studiepunten dan? @Hier: Ik heb eigenlijk niks te melden. Het is shit-weer..bah! Vandaag housewarming/familieavond op de woning,ik moet er om 16.00 uur al zijn om te helpen met de hapjes. Gisterenavond al gehaktballetjes gemaakt met mn moeder..jammie!
Het is hier inderdaad rustig! Iedereen druk aan het werk ofzo? Ik wel in ieder geval! Ik ben weer druk met mijn lesvoorbereidingen! Vind het weer heel spannend! Ik ga morgen een les geven als 'generale repetitie' voor mijn uiteindelijke stagebeoordeling vanuit school, vet spannend! Ik ben dus heeeel benieuwd hoe de les morgen zal gaan. Het wordt een proefjescircuit. Dat vinden die kids helemaal geweldig, maar het is wel een hele lastige les om orde te houden en alles soepel te laten verlopen. Ik heb een hoop aangepast aan mijn aanpak naar aanleiding van de eerste beoordeling, dus hoop dat ze vooruitgang zien dan Moet zo nog wel even de stad in voor de nodige materialen voor die proefjes @ Pluis: de studiepunten heb ik nu nog lang niet gehaald allemaal, maar dat komt omdat die leraren de zooi niet invoeren op de lijsten en te lang wachten met nakijken.. Zo typisch weer! Altijd hetzelfde! :x Maar tot nu toe zou ik echt wel goed bijlopen hoor, volgens mij! Er is tot nu toe maar 1 toets die ik nog moet herkansen.. Leuk dat je gaat helpen bij de housewarming! Gehaktballetjes, hmmm
@MamaC; leraren zijn altijd laks.. Bah.. @pluis; Klopt, ik heb erg veel nachtdiensten! Ben er ook niet echt blij mee.. @hier; net mn zwangerschapsdagboek opgehaald! Kan ik die mooi in mn nachtdienst in vullen! Jippie!! Nu snel werken.. doei doei!