Pluis hier ook shit weer. Echt balen, had zo graag in mijn hangmatje willen gaan liggen. Het is rustig in ons topic, is iedereen aan het knikkeren?? Ik ben er nog steeds niet uit of we er toch al weer voor moeten gaan, echt lastig. Wel ben ik er uit dat we graag een 2de willen. Dus ik ga deze maand niet op mijn ei letten, gelukkig voel ik hem ook niet en ga ook niet op mijn afscheiding letten. Ik wil er gewoon niet continu mee bezig zijn, het benauwt me een beetje. Nu doe ik er niks aan om het te voorkomen en als het zover is, is het uiteraard zeer welkom.
@ Isra: Ik vind het inderdaad ook rustig hier! Maar goed, tegen de tijd dat iedereen weer een beetje gaat testen zal het wel weer komen Verstandig dat je er even niet teveel mee bezig wilt zijn! Maar wel super dat je in ieder geval wel een 2e wil Dat is al een hele stap toch! Mij lukt het niet, er minder mee bezig zijn, hoe graag ik het ook wil.. Het vreet onwijs veel energie, dat merk ik inderdaad ook. De spanning en de teleurstellingen, vreselijk..!
MamaC jullie wens is ook zo groot dat ik me goed kan voorstellen dat het moeilijk is er niet continu mee bezig te willen zijn. En vooral nu je natuurlijk ook een afspraak bij de Gyn hebt staan, wordt het allemaal nog is spannender. Ik wil ook een 2de, maar wanneer hij/zij zich aanmeldt zie ik wel. Ik had voor mezelf het idee hoe meer ik er mee bezig ben hoe meer ik het idee kreeg oei wil ik dit wel. En net als dat ik na mijn eisprong geen wijntje meer dronk etc, het maakt me gewoon gek. Ik leef als een zwangere terwijl ik het (nog) niet ben. Ik heb daar even geen zin meer in. Ga nu ook gewoon nog lekker mijn wijntje drinken als ik daar zin in heb. En als ik zwanger ben dan stop ik er gewoon mee. Opeens had ik het gevoel dat ik nog van alles wilde en het niet meer kon en ik heb nu zoiets ik geniet en doe wat ik doen wil en als het zover is, dan ga ik me gedragen als een zwangere en niet eerder. Klinkt misschien heel egoistisch, maar zo voelt het op dit moment even.
@ Ukkepukkie: Balen! Maar nog niet ongesteld toch? Dat is goed! @ Isra: Klinkt heel bekend hoor! Dubbel gevoel he: het wel heel graag willen, maar ook nog zo graag willen genieten van andere dingen! Ik ben daar afgelopen ronde ook gelukkig mee gestopt, dat leven als een zwangere. Het slaat ook eigenlijk nergens op. Waarom zou je alcohol na je eisprong al laten staan, toch! Dus gewoon lekker blijven genieten hoor, zolang het nog kan! En dan zie je het wel
@pluis: ik was er al toen mijn broertje werd geboren, maar pas anderhalf, dus ikzelf weet er gelukkig niks van. @Isra: fijn dat je er voor jezelf uit bent dat je nog een tweede wil en helemaal goed dat je het op zn beloop wil laten. Met dat gevoel ben ik hier ook aan begonnen, en ik denk dat het me wel heeft geholpen om er relaxed mee om te gaan. Weinig maandelijkse teleurstellingen, nauwelijks (voor-NODse) testdrang etc. Hoop dat dat voor jou ook zal gelden. btw.. heb al lang niks meer van Roske gelezen... zou ze ook aan het ZP-minderen zijn?
aaah jammer ukkepukkie, maar ook nog geen ongi toch ? hoe ist met handbalster ?? @pluis, je was benieuwd naar wat wij aan t doen waren op strand, nou, wij hebben een huisje, en dat moest nog even recht en vast gezet en dan doen we er hooi om heen om te zorgen dat het zand blijft liggen en er niet onder vandaan stuift. normaal doen we dat meteen met zetten, maar dat was nu niet gelukt, dus moesten we nu eerst een hele bult zand terugspitten voor we hem recht hadden maargoed, het is allemaal weer klaar dus laat t mooie weer maar komen vanmorgen met lars afgezwommen voor guppy 3, lache, allemaal opa's en oma's en papa's langs de kant en op t eind van de les een diploma en lekker snoepjes. t stelt allemaal niks voor maar die kids vinden t geweldig haha @ neel, je zult weten dat je zwanger bent ..... @isra, knap als je t kan, ik probeer er ook niet mee bezig te zijn, maar ik betrap me erop dat ik steeds in mijn agenda zit te kijken hoever we zijn.... daarom dus toch maar weer een banner, scheelt een hoop tellen haha
Hoi lieve allemaal, Ik meld mij ook weer eens hier! Even een beetje rustig aan gedaan op het forum de laatste dagen, om de spanning niet teveel op te laten lopen bij mijzelf! Ik ben nog steeds niet ongi!!!!!! En ook nog geen tekenen dat het eraan komt!!!! En mijn temp. is weer gestegen!!!!! Sorry, moest het even kwijt haha. Verder worden mijn boobs steeds ietsie grote, gevoelige tepels en ontzettend vaak opgeblazen gevoel.. Wil nog niet testen, zaterdag maar weer, wil geen negatieve test, daar word ik veel te onzeker van. @ Neel; hoe bevalt het zwanger zijn? al een beetje aan het idee gewend? @ Ukkiepukkie; nog even geduld meis! @Isra; inderdaad niet fijn als je het gevoel hebt dat je met niks anders bezig bent dan met zwanger worden. In het begin lukte dat me ook nog wel, maar hoe langer het duurt hoe lastiger de dagen richting nod worden. Wij hebben trouwens ook een hangmat in de tuin; ideaal!! echt heerlijk ontspannen, jammer dat het nu k*weer is! @Mamac: lukt het met de lesvoorbereidingen? Klint in ieder geval leuk die proefjes! Nou ik zal wel lang niet overal op gereageerd hebben, maar heb toch weer mijn best gedaan
@ handbalster: Jeeee, dat klinkt goed hoor!!! Zeker als je temp weer omhoog is gegaan! Ik duim nog steeds voor je Lesvoorbereiding is zo goed als af. Nog even alle spullen van de proefjes netjes bij elkaar rapen en de werkboekjes printen. Heb jij al veel stagiaires gehad eigenlijk? @ fioon: Klinkt wel erg leuk, dat afzwemmen Deed ie het goed? @ ermee bezig zijn: Ik kan dat toch ook niet aan de kant zetten hoor.. Ik moet ook weten op welke dag ik zit.. Zoals fafa het kan, daar ben ik wel jaloers op! De teleurstellingen vielen tot nu toe mee, maar vorige ronde was het wel heel erg.. Maar dat hebben jullie allemaal meegekregen natuurlijk
@ mamaC; ik heb zelf een aantal stagiaires gehad. Dit jaar alleen een 2 stagiaries onderwijsassistent. Het is in ieder geval altijd leuk als stagiaires proberen iets extra's met de lessen te doen, zoals jij met die proefjes. Je probeert als leerkracht natuurlijk dat soort dingen ook wel te doen, maar helaas lukt dat niet altijd.
Fafa zoals jij erin staat wil ik er nu ook in gaan staan en denk dat het wel gaat lukken. Ik wil heel graag een broertje of zusje voor ons zoontje maar of dat volgende maand is, over een jaar of over anderhalf jaar dat maakt me niet. En mocht het om welke reden dan ook het deze keer helemaal niet lukken dan zeg ik nu het is goed zo. Maar het kan natuurlijk best zo zijn dat ik er over 1 of 2 jaar anders over denk. Maar uiteraard blijf ik gezellig bij jullie mee kletsen. Ik blijf een C. Angel. Fioontje wat leuk een huisje aan het strand, lijkt me heerlijk. Handbalster het blijft bij jou ook spannend he meid.
@ Allemaal: Bedankt voor jullie reactie's!!! Zojuist bruin/rood verlies ontdekt dus mijn cyclus is wel weer 37 dagen, daar ben ik wel blij mee.. Ik ga snel eten. Tot gauw!
Hier net zo... Tuurlijk denk je als je ongi bent weer ff van *&^&$^$^$* maardaarna.. Okee nieuwe ronde, nieuwe kansen!
dat hebben wij ook wel hoor isra, komt t is t welkom, komt t niet, is het zo ook goed, we hebben al een geweldige zoon. dat is ook de reden dat ik nogsteeds de stap naar een dokter gaan niet gezet heb maarja, als iedereen om je heen maar weer zwanger raakt, op een ander forum is er een die in die 2 jaar dat ik probeer een al voor de 2e keer zwanger..... en onder het mom van ongelukje, condoom gescheurd.... weet niet of ik dat wel geloof, want een paar weken eerder zei ze nog dat de vorige keren zo lang geduurd hadden en dat ze niet zonder hulp zwanger kon worden... maarja, bij schoonzusvriendinnetje heeft t ook 3 jaar geduurd, dus heb nogsteeds hoop dat t ons ook nog een keer gegund is zo meiden, ben weer weg, ga ff s-zussie helpen soppen
@ handbalster: Leuk om te horen dat je ook stagiaires hebt gehad. Ik vind het altijd weer heel erg spannend om les te geven! Het is nog totaal niet vanzelfsprekend allemaal, moet overal nog bij nadenken enzo. Maar dat zal je ook wel herkennen @ Isra: Wel heel leuk dat je iig mee blijft kletsen hoor!!! @ Ukkepukkie: Balen dat je ongi bent geworden.. Tenminste, ik neem aan dat het heeft doorgezet? Je hebt wel een mooie regelmatige cyclus iig! @ fioon: sop-ze
Goedenavond allemaal! Het was een drukke middag/avond op het werk vandaag maar wel heel erg gezellig! Morgen heb ik een vroege dienst dus om 05.45 uur gaat de wekker alweer @Fioon: Ooh dat lijkt me echt super,een huisje op het strand! Daar zijn jullie vast vaak te vinden als het mooi weer is? @Ukkepukkie: He wat jammer meid maar het is wel fijn dat je cyclus regelmatig loopt. Op naar de volgende ronde maar weer! @Handbalster: Ben je al vaker overtijd geweest? Het is nu wel erg spannend hoor! Ik wou dat het morgen al zaterdag was @MamaCharlotte: De lesvoorbereiding helemaal op orde nu? Ik zal voor je duimen dat de les een succes wordt! @Neeltje: Wat k*t zeg,zoveel nachtdiensten! Kun je niet aangeven dat je zwanger bent en dat je het niet meer trekt om zoveel nachten te draaien? Best een goed excuus toch? Daar horen ze wel rekening mee te houden,vooral in de sociale sector. Veel plezier met je zwangerschapsdagboek,schrijf er maar in dat eitje hier heel veel "tantes" heeft die zo blij zijn voor mama! @Iedereen: Idd al een poosje niets van Roske gehoord en ook Vlinder3 is al een paar daagjes niet geweest. Joehoeeeee..waar zitten jullie ladies?