@Michele25: Aha,daar zit je dus! We vroegen ons al af waarom je hier niet meer kwam kletsen.. Jammer hoor! Maar goed meid,het is je eigen keus. In ieder geval heel erg gefeliciteerd! Ik ben blij voor je.
nou waarom heb ik in dit topic eigenlijk niet meer uitgelegt, ik ben eigenlijk een cyclus verdwenen op t forum zelf. de laatste week weer aan t babbelen.. het is meer omdat ik dr niet teveel mee bezig wilde zijn, en werd gek in mezelf. heb elke dag mezelf beperkt tot 30min om alles bij te lezen,, en werkelijk alles wel bijgehouden. dus niet om jullie ofzo hoor. maar had het door vorige maand dr moeilijk mee.. en ook omdat ik veel pijn heb gehad toen.. en dus mn lichaam me zo in de war maakte.. maar als t nog mag blijf ik meebeppen hoor.. t is echt niet om jullie ofzo..had t zelf even nodig
@ michele: Van harte gefeliciteerd meid!!! Super dat je nu weer zwanger bent! Ik begrijp dat je even afstand wilde doen, ik wilde dat vorige maand ook maar het lukte me niet @ Pluis: Werkze meid! Thanks voor het duimen, ik ga mn best weer doen! @ iedereen: Fijne dag!
Update van ons lijstje: Charlottesangels-nodlijst 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 25 januari 2011) 20 mei: Duveldraakje22 23 mei: Handbalster 24 mei: mama2011 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie, michele25 27 mei: Sasje24 7 juni: MamaCharlotte 8 juni: xVlindertje, Corine26 10 juni: fafa 11 juni: Isra, Fioon 12 juni: miracle of love Datumloos: Duveldraakje22
Even snel een berichtje vanaf mijn werk: Kon de verleiding om vanmorgen te testen toch niet weerstaan, maar helaas nog steeds negatief. Temp zit in de lift, dus ik heb de moed nog niet opgegeven. Zit nu op 15 dpo, dus misschien maak ik wel gewoon niet zo snel hcg aan ofzo... je vezint toch wat hé. Oh Michele gefeliciteerd!!!!!
Goedemorgen.... Nog steeds ongie. Ik heb net contact gehad met de assisitent van de gyn en ze gaat het even met de gyn overleggen, dan belt ze me vanmiddag terug. Ze vond ook wel dat ik nu lang ongie ben, het is ook nog aardig veel ongie.... Ik zit nu op dag 13 dus dat is bijna 2 weken ongesteld, en geen kleine beetjes. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft straks. Verder heb ik niet alles terug gelezen....Ik ben een paar daagjes niet geweest, dit komt omdat ik eventjes afstand doe van het forum omdat ik er nu echt zoveel mee bezig ben. Zeker met de IVF voor de deur heb ik echt de tijd voor mezelf en mijn ventje nodig. Ik wil mijn eigen topic up to date houden maar verder zal ik er niet veel meer zijn.... Jullie begrijpen dit vast wel en wil je echt weten hoe het gaat dan hebben jullie mijn mail adres. Oja lady's over de meet....Ik denk niet dat ik meega, we gaan binnenkort starten met de IVF en weet natuurlijk nog geen datum maar de dagen dat ik vrij ben in de weekenden wil ik de komende tijd met mijn ventje samen doorbrengen. We hebben af en toe echt de tijd voor ons samen nodig nu.... Ook komt erbij dat het meeting seizoen weer gaat beginnen en zullen we veel op rout gaan naar Oldtimer VW meetings. Sorry lady's maar het is voor mij/ons echt even het beste. Nou lady's de keren dat ik kom gluren....Ik wil wel roze blijven zien hier he zodat het topic Charlottes Pink Angels snel geopend kan worden....Zodat ik me na een geslaagde IVF erbij kan voegen.... Dikke KNUFFEL voor jullie allemaal!!!!
Hoi allemaal! Ik is er weer @Michele; gefeliciteerd!!! @Vlinder; balen dat je nog steeds ongie bent.. Hopelijk is dat snel over! Mag ik even klagen.. Nouja, klagen. Ik ben woedend!! Gister had ik eigenlijk een gesprek met mijn begeleidster van mn werk, dit wilde zij niet doorlaten gaan omdat ze mijn gesprek van vrijdag af wilde wachten.Ok, dan wachten we. Valt ze gisteravond om 21.30 ongeveer toch uit! Ze kon me niet meer vertrouwen, omdat ik met school had gesproken. (Ja hallo, gek he!?) Dat ik verhalen in de ronde strooide, hier ben ik op in gegaan en gezegd dat ik tegen collega's heb gezegd wat bekend was; werk wil dat ik verleng, ik en school niet. Zij zag dit anders. Het vertrouwen was weg. Ooki snapte ze niet dat ik niet gevraagd had hoe haar gesprek gegaan is? Ja nou zeg je me wat, ZIJ wilde met dat gesprek wachten. Ik niet. Dat ze toch gauw &*&#(*#&(*.. ARGH! Nou komt nog het mooiste; we hadden vanmorgen vergadering en ik moest aan al mijn collega's vertellen waarom HEN wilde dat ik verleng. Ik voelde me echt even te zeik gezet! Ik ben er nu helemaal klaar mee, als morgen dat gesprek niet loopt zoals ik wil. Dan eis ik dat ik per direct wordt ovrgeplaatst, zo niet; meld ik me ziek. Ik trek dit echt niet meer!!!! Zelfs mn man, mn vader en mn moeder snappen er de ballen niet meer van en dreigen hen geduld te verliezen. Ik wil gewoon rust.. En dat verstoren hen elke keer.. Elke keer als ik positief ben walsen hen erover heen en komt ik met 100 kilo zand op me rug op 't werk aan.. Pluis; jullie nog een vacature vrij? *zucht* klagen lucht op.. Dadelijk komt mn moeder.. Samen naar de kapper en een beetje afleiding zoeken.. Vanmiddag om 4 uur intake verloskundige, dat is weer wel leuk!! Ohja @Pluis; Hen sociaal? Pff.. en nachten hoef ik pas niet meer te draaien als ik 12 weken ben, heb vannacht de CAO door zitten spitten omdat ik nogal wat last van adrealine had/heb..
neeltje rustig aan meis,. niet goed voor je beebje zo. al begrijp ik heel erg goed dat je baalt en zo boos bent.. maar probeer die ontzettende adrealine te dempen.. je buikje is het alle belangrijkste nu..
Ukkepukkie : Balen zeg gelukkig blijft je cyclus nu wel regelmatig. Neeltje : Tuurlijk mag jekomen klagen hier! maar jeetje wat een gedoe allemaal ! Gelukkig vandaag iets leuks om naar uit te kijken ; de intake bij de verloskundige. Vlinder3 : Nog steeds ongi.. ik hoop dat de gyn vanmiddag wat voor je kan betekenen. Handbalster : Geen bloed geeft moed he ! Michele 25 : Gefeliciteerd met je zwangerschap Hier : Ik had zoiets geks gisterochtend. Ik ging naar het toilet.. en kwam er een heel klein beetje bloed. Ik dacht nu ongi , maar het is bij dat ene beetje gebleven en nu niks meer. Ik heb op 18 mei (bijna zeker) m'n eisprong gevoeld.. * dit was op cyclusdag 22 * en gisteren zou ik dus op cyclusdag 30 hebben gezeten. Zou dit een innestelingbloeding kunnen zijn ?
ja denk t wel xvlinder, maarja, zeker weten doen je dat pas als je een posi test heb. dat lijkt me nog wat vroeg... @pluis, ja heerlijk, lars vind het er ook geweldig, dus als t een beetje weer is zitten wij op strand @neel, terecht dat je boos bent, maar eitje is nu nr een hoor, laat ze de PIEP krijgen ! @michelle, gefeliciteeeerd !!! @vlinder, heel veel succes met de ivf, en je weet dat we er altijd voor je zijn. hoop voor je dat je snel bij ons terug bent, roze en wel @hier, denk dat eitje eraan zit te komen. vanmorgen dus maar vast wat spannends aangetrokken om man te verleiden (niet dat t nodig is, maar hij vind t wel leuk natuurlijk )
@ handbalster: Het kan inderdaad hoor, dat je gewoon nog niet posi kan testen. En als je temp omhoog blijft gaan... @ Vlinder (hoop dat je dit nog leest..): Wat onwijs jammer meis! Maar heel begrijpelijk voor je/jullie. Je moet lekker steun bij elkaar zoeken! En hoewel je dat hier natuurlijk ook altijd mag krijgen van ons, begrijp ik dat steun van je vriend toch echt veeeel belangrijker is, want jullie doen het natuurlijk samen! Ik hoop wel dat je stiekem nog eens meeleest met ons Ennuh, we houden hoe dan ook contact, want we zijn uiteraard ook megabenieuwd hoe het jou vergaat! Dikke knuffel meis! @ Neel: Jeeeeetje meid! Daar heb ik geen woorden meer voor. Wat een hufters!!! Logisch dat je even afleiding zoekt! Hoe is je afspraak bij de verloskundige gegaan? Leuk!! @ xVlindertje: Spannend, een beetje bloed Het zou natuurlijk een innesteling kunnen zijn! Heb je ook wat gevoeld?? Ik ben benieuwd! @ fioon: Oeh, klussen!! Ga jij je mannetje maar lekker verleiden, haha! @ hier: Doooodmoe na stagedag! Lessen gingen overigens geweldig, zeker de proefjes!!! Ik was helemaal blij en stiekem ook wat verbaasd! Maar mijn aanpak deed het dus goed Dit wordt em dus ook voor de beoordeling. Ben nu even snel aan het eten, moet zo weer naar school.. Wat een gehaast weer! Oh, ik wil nog wat leuks kwijt! Ik had voor een herkansing van een moeilijke Nederlands-toets (met heeeele zware normering) gewoon een 8!!! Whoehoe! Die toets is zeg maar zo zwaar: 12 fout van de 150 vragen: cijfer=3! Dus ik heb het nu denk ik wel erg goed gemaakt! Ik heb nu nog maar 1 herkansing open staan! Als ik deze stage nou ook mooi haal dan ga ik vast wel over naar het 2e jaar! Ik word gewoon juffie, hahah!
Jippieeeeeeeeeeeeee MamaC wordt juf!! Verloskundige was super! Een erg aardige vrouw! Ze heeft een beetje wat onzekerheid weg kunnen nemen Manlief had de meeste vragen, wilde van alles weten haha leuk! Ze denkt alleen wel dat we iets verder zwanger zijn.. maar dat horen en zien we woensdag wel! Voor dat we 10 juli op vakantie gaan krijgen we de 12 weken echo (misschien nog wel eerder ) Dus kunnen we gerust op vakantie!
Ik ben ook benieuwd ! Ik heb verder niks gevoeld of iets.. Als de 18e m'n eisprong geweest is, en eventueel gisteren innesteling.. wanneer zou ik dan volgens jou het beste kunnen testen ? Hihi en zo te lezen wordt MamaC gewoon een juffie !
Hallo allemaal Ons topic begint een beetje in te slapen..jammer @Vlinder3: Ik begrijp het meid,neem maar de tijd.. @MamaCharlotte: Fijn dat de les goed ging vandaag en idd een mooi punt voor je toets! Dat gaat helemaal goed komen met jou! @Neeltje: Wat een stelletje ****** bij jou op je werk zeg..pff!:x Hier zijn genoeg vacatures hoor,beetje ver weg alleen voor jou Ik ben echt benieuwd voor woensdag zeg,misschien ben je al een paar weken verder! Spannend,spannend,spannend!!!! @Hier: Vandaag gewerkt,daarna even naar de stad geweest met mn vriend want hij wilde nieuwe slippers en samen boodschappen gedaan. En nu is hij,jullie raden het al, zijn auto aan het wassen. Morgen weer een vroege dienst en het weekend lekker vrij!
@pluis; hahaha alweer zijn auto wassen?! Die moet wel blinken @hier; ik ga mijn heeft een hobby kijken en dan richting bed.. Ben kapot van de nachtdienst en de energie die Eitje nodig heeft! Duimen jullie morgen ochtend 10.30 uur voor me? Ik houdt jullie op de hoogte!!
Goeie avond meiden! Efe niet online geweest en probeer nu even op iedereen te reageren! @Neeltje: Hoest nu met de "klachtjes"? En je zw-boekie al mooi ingevuld??? @Pluis: Hoe was de housewarmingparty??? @MamaC: Wanneer heb je je herkansing? @Isra: Oeh hangmatje, die moeten wij ook nog op de een of andere manier proberen te installeren. We hebben die van ons vorig jaar in Frankrijk gekocht! @Ukkiepukkie: Hoest nu meissie? He bah meid lees net dat je toch ongi bent geworden. @Fioontje: Hoe is het met t strandhuisje, alles nu stevig? @Handbalster: Hoe is het? Al getest? Spannend hoor je temp! @Michele25: Yeah gefeliciteerd! En lekker genieten he. @Vlinder: Meid zo ontzettend begrijpelijk dat je deze keuze maakt. Hoop wel dat we je (snel) terug zien. Heeeeel veel suc-6 de komende tijd en ik duim ontzettend voor je dat de eerste IVF raak mag zijn! Dikke knuff meid. @Neeltje: Wat zijn ze ontzettend aan t K*tten daar bij jou zeg. Bah wordt er gewoon pissig van. Kunnen ze nou niet gewoon duidelijk kunnen zijn...ik hoop echt voor je dat je geslaagd bent en dat je snel een baan vind waar je je gerespecteerd voelt. Hoe was t trouwens bij de VK??? @xVlindertje: Geen bloed meer verloren? @Fioon: Iets spannends is natuurlijk altijd goed he, dan krijg je volgens mij allebei wel wat meer zin! @MamaC: Jeeeeeeeeej meid wat ontzettend goed meid, nu op naar de volgende en dan nog 1 jaartje en je bent een echt juf! @Neel: Oh wat fijn dat t goed is gegaan bij de VK en nu afwachten op de echo, hoop echt voor je dat je langer zwanger bent! En mn duimen draaien voor je! @Hier: Gisteren echt effe een baaldag gehad, vandaar dat ik ook even niet hier was. Dacht dat mn ongi bijna over was, maar hij kwam weer in volle hevigheid terug. Gister was ook mn zwager jarig, dus ook daar even langs geweest en vandaag naar mn zus. Ze mag morgen weer naar huis en dan aankijken hoe het gaat. Hoop zo dat ze wat rust kan vinden. Vandaag naar mn ouders geweest (contact is niet zo heel erg goed) maar het is gelukkig wel goed gegaan. Nu ga ik (jawel doe het toch maar) naar t songfestival kijken. Liefs, DD
ik zou zeggen 14 dagen na je ei op zijn vroegst. spannuuuuuund @mama C komt helemaal goed enne goed gedaan hoor, een 8 @pluis, kan die man van je niet eens langskomen, mijn auto kan ook wel een soppie gebruiken .... hij was nogal stoffig, en na die paar pestbuitjes die we hier vanmorgen hadden is t helemaal geen gezicht meer haha @ DD, ja standhuisje staat weer stevig vervelend zeg, boemerang-ongi. maar das volgens mij nog altijd beter als migraine of niet ? @neeltje, maakt de vk geen echo ?? @hier, nou niks te melden eigenlijk, straks lekker kleuren .... (vanmiddag naar sex and the city movie gekeken ....)
hi meiden, MamaC een 8 wat goed zeg meid! Vlinder jammer maar zeer begrijpelijk dat je ons (voorlopig) gaat verlaten. Ik hoop dat het je allemaal goed vergaat en als je lekker wil spuien of klagen dan moet je dat zeker doen bij ons hoor! Sorry heb mijn kladblokje even niet geopend dus ook niet alles onthouden.
Hee Dames, Even een snelle update en kon het ff niet laten om naar het lijstje te kijken, goed dat er meer roze is!!!Stiekem mis ik jullie online vriendinnen.... Hier ik ben ongi geworden de dag dat ik bij arts bloed heb getest..... ach ja spanning viel weg en toen was er bloed...... Nu weer lekker aan de klus, maar het voelt anders ik en mijn schatje hebben een weekendje weg gehad en we zijn doordat ik hier minder online ben er ander mee om aan het gaan, het is luchtiger en beter nu........ In onze buurt gaan er veel mensen uit elkaar en raar maar waar dan ga je je relatie nog meer waarderen...... Dus op naar een roze test voor ons alle!!!!!!!!!! Als ik weer tijd en puf heb dan kom ik ff de updates hier lezen en het lijstje bijhouden!! liefs Annekeloes