Meiden van mijn leeftijd zullen ze nog wel kennen de dufti's of charmkins. Ik heb ze vroeger ook gehad en heb enorm veel spijt dat ik de hele verzameling niet meer heb. Ik zou graag weer langzaamaan wat willen verzamelen. Dus als jullie iemand kennen die die dingen nog hebben liggen en er niet meer mee doet hou ik me aanbevolen. Zal even een plaatje neer zetten en dan wordt er in koor oja gezegd
Jaaaaaaaaaa Dufti's! Ik heb dat huis links op de foto ooit eens gekocht van mijn spaargeld Het moet nog op zolder staan bij mijn moeder, zal ik dat morgen eens aan haar vragen? Het kan ook zijn dat het al op een rommelmarkt terecht is gekomen, ze gaat verhuizen dit jaar..... opruimwoede groetjes
ik heb gelijk eens zitten zoeken...je moet gewoon even op marktplaats en ebay enzo kijken...je kan genoeg vinden!
Ik ben idd al druk bezig op Mp. Nu staan er weer een aantal op maar het is een tijdje stil geweest. Waarschijnlijk heb ik een huisje te pakken
Ik heb inmiddels een huisje + wat andere spulletjes te pakken. Het begin van de verzameling is er. Nu de rest nog. Er mag een slotje op.