Hoi! Ik ben sinds eind maart gestopt met de pil, dus begonnen met Tempen. Nu wil ik mn kaartje in mn handtekening zetten, maar als ik m maak staat er 'chart not updated'... Ligt het eraan dat ik nog maar 2 weken bezig ben met tempen? Of doe ik wat verkeerd?
Ooh dat weet ik niet... maar je kaartje valt me wel open. Veel open bolletjes en een behoorlijke hoge temperatuur. Hoe temp je?? Is dat rectaal, elke dag op dezelfde tijd en nog voor je je bed uit bent geweest? In de nachten evenveel slaapuren gehad?
Ik heb rond de 6 uur slaap elke dag, wordt zelf wakker. Als ik weet dat de wekker gaat, ga ik evenredig de avond ervoor naar bed. Ik word tussen 6:00 en 7:30 wakker. Ik meet elke ochtend rectaal zodra ik mn ogen open doe, mn thermometer ligt op m'n nachtkastje. Nu was ik gisteren ook niet lekker hoor, en ontzettend moe. Heb toen smiddags ibuprofen geslikt omdat ik flinke verhoging/koorts had. Misschien daarom de dip? Ik zie trouwens dat m'n ticker het nu wel doet (?)
Als tip wil ik je mergeven om toch elke dag de wekker te zetten op dezelfde tijd. Als jij normaal uit jezelf tussen 6-7.30 wakker wordt, weet je dus niet hoe laat je de avond ervoor naar bed moet om dezelfde aantal slaapuren te krijgen. Hierdoor zal je dus onregelmatige slaapuren en temptijden krijgen wat je kaartje niet ten goede doet