Manlief heeft zelfs met de spaarpot lopen rinkelen...wahahahaha... Helaas het mocht niet baten Dames heel lief van jullie dat jullie me gezelschap houden .
Whahaha...zo komen we dus aan geldwolfjes... Wees eens creatief met andere lok ideetjes...ik zit al druk te denken... Beloof hem/haar een auto of rijbewijs als ie niet gaat roken Zeg dat ie elk jaar 1 dag mag spijbelen... Dat ie niet verplicht bij oma hoeft te logeren..alleen als ie wil Dat ie zijn eigen kamer mag uitzoeken (minimaal als kleuter dan he)...enne...
Manlief was zo blij toen ik zwanger was, dat hij gelijk een spaarpot voor de kleine heeft gekocht. Hij heeft ook al een zak snoep geprobeerd. Dat van oma, zal wel moeten, want ga weer aan het werk en een betere oppas kan ik niet vinden Dat spijbelen lijkt mij geen goed idee... Rijbewijs en auto en niet roken lijkt me een goede en die kamer is ook een goeie Als je meer ideeen hebt laat het me weten...
Ananashart, zit kinine? in, en dat schijnt de bevalling te kunnen opwekken.... Maar alleen als je lichaam er al klaar voor is, dus de bevalling eerder te kunnen laten beginnen zeg maar!...Maar of het echt werkt... Zit ook in tonic!
ik kom me er ook weer ff mee bemoeien heb toch niks beters te doen Elmo: sex is wel een leuk tijdsverdrijf, maar spreek je straks nog wel als je een mega buik hebt die behoorlijk in de weg zit en een bed wat op klossen staat Ik ben ook al door het kamertje gelopen en de beeb ff een rondleiding gegeven door zijn/haar kamertje. Ik zei al dat als het snel komt het eerder kan genieten van alle leuke spulletjes, maar ja daar trekt het zich ook niks van aan Nou ja dan waggelen we maar weer verder. stiekem gaan de daagjes toch best snel voorbij.
Arme Elmo, je moet het wel ontgelden met je opmerking! Maar idd is het niet het meest ideale tijdverdrijf aan het eind. Zeker niet als mannetje niet weer wil , hij zegt: als ik naar jou kijk zie ik een moeder en is -floep- alle zin weg Nou, daar kan ik het mee doen! Maar ik speel nog wel eens spelletjes op internet, bij 123spelen, bubbleget bijv, lekker verslavend. En verder een videootje, laatst nog Gone with the Wind gekeken, ben je ook ruim 3 uur mee zoet. En gewoon zorgen dat baby in stuit ligt, dan heb je nog eens uitjes naar het ziekenhuis...
Daar heeft mijn mannetje gelukkig geen last van. Hij zei laatst nog dat hij me sexy vind met mijn buik.
hier nog iemand die zich stierlijk verveeld! ben met het uitje naar de supermarkt al bij zeg maar. jeetje wat is dit afzien. had nooit gedacht dat ik zoveel moeite zou hebben met vrije dagen! ook van mij mag het komen hoor liefst vannacht ofzo. dus ik snap echt wat je bedoeld
hihihi dat herken ik. Als er boodschappen moet worden gedaan roep ik al heel blij laat mij maar gaan ben ik er weer ff uitgeweest. :-s