Chat...

Discussie in 'De lounge' gestart door Speltbroodje, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kun je verliefd worden door een chat gesprek?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Speltbroodje

14 jul 2015
    44
    0
    0
    Heel leuk.En geen woord gelogen aan de omschrijving.

2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oke why not?

Ik heb ook zo'n fling gehad nu woonde hij aan de andere kant van europa maar is toch naar NL gekomen om me te zien na een klein half jaar.
    Ik werd op slag verliefd, hij niet. Inmiddels kan ik om de hele situatie lachen :D En was het gewoon een heel leuk avontuur. ;)

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik denk dat je jezelf idd flink moet remmen. Je hebt kids en zij hebben een vader hier. Daar gaan wonen is dus geen optie. Je moet jezelf dus afvragen of je dit wil voortzetten nu je het nog kan stoppen. Mega rot natuurlijk maar het zal een lange moeilijke weg worden om bij elkaar te kunnen zijn en je moet je echt afvragen of dat het je allemaal waard is.

Je speelt het spel pas kort en klinkt nu al hopeloos verliefd. Verlies niet de kids uit het oog!

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hoezo moet ze zichzelf remmen? Wie weet is dit wel haar man van haar dromen? Zou ze die dan moeten laten schieten omdat haar kinderen nog een vader hebben? Zolang die gewoon contact met elkaar kunnen houden is er toch geen probleem?

5. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Nou dit, en wie zegt dat ze direct daarheen gaat verhuizen? Hij kan toch ook richting deze kant? Of misschien wil TS haar ex wel mee naar daar, vanwege baankansen of wat dan ook. Vrienden van ons zijn ook verhuist naar Nieuw Zeeland, incl. ex! (voordat iemand zegt dat dat nooit gebeurd ;)). Of vinden ze het latten ook wel prima tot de kids oud genoeg zijn. (ken ik ook genoeg voorbeelden van).

Gewoon van genieten hoor ts! al zou ik elkaar wel een keer ontmoeten voor dat je daarheen verhuist ;)

Gewoon alle opties openhouden en vooral genieten van je verliefde gevoel! En ga lekker bellen / videobellen samen! Dan leer je elkaar ook weer op een andere manier kennen!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ben vroeger ook wel eens verliefd geworden op een jongen, waar ik veel mee chatte. Het was wederzijds. Maar toen we elkaar ontmoetten, was het echt zo'n afknapper! Brrr... gevoel meteen weg.

Pas trouwens op, meid... Er zijn veel oplichters online. Die hebben hun zaakjes goed op orde. Ze hebben foto's van iemand anders, steeds wel dezelfde persoon, maar dit zijn zij niet zelf. Ze hebben iemands hele identiteit overgenomen, zodat het lijkt te kloppen als je naar die persoon gaat zoeken. Inclusief op welke school ze hebben gezeten, waar ze werken, etc. Vaak zijn weduwes wel een doelwit. Zeker als ze wat ouder zijn. Maar single moms ook!

Zoek sowieso goed uit wie het is. Laat hem een foto van zichzelf nemen met een opdracht. Bijvoorbeeld met een groen hoedje. Of nog beter, met de krant van die dag (en dan ook echt een bekende krant, die je online op kunt zoeken). En stuur uiteraard nooooit geld!

En je hebt er natuurlijk ook bij, die helemaal niet single zijn.... Of die het alleen voor de flirt doen en niks serieus willen...

Ik hoop voor je, dat het allemaal heel onschuldig is. Wat dat betreft zou ik zeggen: Geniet ervan, meid ;)

7. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Dat kan zeker! Ik was zelf eens smoorverliefd op iemand via de chat. In een opwelling savonds afgesproken (was een uur rijden) en toen we elkaar ontmoette was het enige waar ik nog aan dacht: hoe kom ik hier zo snel mogelijk weg :D.
    Het gevaar van chatten is dat je zelf een beeld (karakter, houding, de manier van praten) creëert, maar of dat dan klopt met de werkelijkheid?

8. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Beetje zwaar hoor!

9. twinkle star

Nouja goed een vader zijn kinderen ontnemen door naar Amerika te vertrekken te lijkt me niet wenselijk ook niet voor de kinderen.
    Iets kan fijn voelen maar dit kan ook je hele leven compleet overhoop gooien. De vraag is ook of het wel haalbaar is een leven op te bouwen met iemand die zo ver weg woont terwijl je hier een leven maar vooral ook kinderen hebt. Ik denk dat je je nu laat leiden door verliefdheid en ik vind persoonlijk dat je daar met kinderen voor op moet passen zeker als er zulke gevolgen aanvast zitten.

Maar ook om jezelf te beschermen. Je overgeven aan iemand en helemaal verliefd worden en er dan achterkomen dat er geen oplossing is om samen te kunnen zijn lijkt me vreselijk

10. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Zolang TS een goede regeling kan treffen met de vader zie ik er geen problemen in. En wie zegt dat zij daar heen moet? Misschien wilt hij wel hier heen komen, zou ze dat dan ook moeten stopzetten omdat anders haar kinderen een stiefvader krijgen? Het is toch juist mooi dat TS weer verder gaat met haar leven. Zou wat zijn als je kinderen hebt en je mag daarna niks meer doen qua liefdes leven omdat je rekening moet houden met de vader van de kinderen

11. twinkle star

Oh nee hoor ik denk dat mijn bericht niet goed is overgekomen. Na een scheiding hoef je al helemaal jezelf niet aan de kant te zetten en/of rekening te houden met je ex qua nieuwe partner enzo. Ieder mens heeft recht om gelukkig te zijn en een nieuwe partner in zijn of haar leven te laten mist die natuurlijk ook goed is voor je kinderen, zelf vind ik dat wel een vereiste.

Wat ik met mijn bericht probeerde te zeggen. Amerika/Nederland is nogal een afstand. Wanneer je kinderen hebt is de stap daarheen te gaan een grote, zeker als een andere ouder hier woont. Voor deze man is naar Nederland komen ook een grote stap. Hoe je het went if keert, iemand moet zijn leven gaan opgeven. Zelf zou ik bij mezelf de vraag stellen mocht het echt zo klikken en je een toekomst samen zou willen opbouwen is dat dan haalbaar? Wanneer er nl zulke grote opstakels zijn is er ook een kans dat je ongewenst in een heel lastig pakket terecht komt. Nu je elkaar pas net, een maand kent via de chat dan is het misschien makkelijker daar van een afstandje maarte kijken en te zeggen, die grote stappen zijn lastig.... dat gaat niet lukken, ik stop het contact hier im mezelf niet onnodig veel pijn te doen in de toekomst. Want ookal klikt het en wil deze man naar Nederland komen in de toekomst, dan nog is er een vreselijk lange eenzame weg te gaan voor dat zover zal zijn.

12. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

#72 Hommeltje, 25 nov 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2016
    Yup. Zo heb ik mijn man leren kennen :D

Oh en pas op voor "trolls". Er zijn mannen die een vrouw verleiden voor foto's en degelijke en er achteraf om lachen maar dat zijn denk ik meestal pubers;)

13. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik heb om die reden mijn grote liefde laten gaan. Geloof me, jaren in spijt zitten is erger dan het nooit proberen uit angst dat het fout gaat.

Wij zijn elkaar uiteindelijk weer tegengekomen toen we allebei in Nederland woonden, maar daar heeft wel een lange tijd tussen gezeten met veel levensveranderende zaken die invloed hebben op onze relatie nu. De 'wat als' blijft.
    Je weet het pas wanneer je de gok waagt, verliefdheid maakt gewoon kwetsbaar, maar dat geldt net zo goed als wanneer het om de buurman gaat. Als het echte liefde is, is afstand te overbruggen.

14. Blinnie

Blinnie Actief lid

6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL

Je loopt op de zaken vooruit. Ts denkt dat ze verliefd word, vraagt zich af of dat mogelijk is. Thats it.

15. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Welk spel speel je? de R4 enzo kwam mij bekend voor hahah

Ja je kunt verliefd worden via chat. Maar of dit ook serieus en echt is kun je alleen weten als je elkaar irl ziet. En ach je doet er niemand kwaad mee een leuk spannend spelletje is toch ook even leuk xD

16. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Waarom zou je dat op internet opzoeken? De enige die daar iets zinnigs over kan zeggen is de persoon die zit te chatten.

17. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    via chat kun je alles vreselijk romantiseren, omdat je iemand niet in het echt beleeft kun je alles veel mooier bedenken dan het is. Ik ben diverse keren verliefd geworden via chat wat op niks uitliep, maar uiteindelijk ook mijn man leren kennen via chat.

zelf word ik heel snel verliefd. Maar ik weet dat het tijdelijk is en weer overgaat en dat het niet verliefdheid alleen is waar een relatie op draait. Ik zou nooit mijn huwelijk op het spel zetten voor een verliefdheid.

18. twinkle star

JA jn haar openingspost wel, in haar verdere reacties niet. Maargoed.... maakt verder ook niet uit, ieder zijn eigen mening.

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik geloof niet dat je verliefd op de persoon kunt worden, wel op het beeld dat jijzelf van die persoon vormt tijdens het chatten.

Ik denk dat het belangrijk is om dat verschil in het oog te houden.
    Blijft een feit dat het vreselijk leuk spannend is!

20. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Jazeker! Vriend ontmoet 10 jaar geleden via chat. Daarna msn gedaan en uiteindelijk webcam aan. Na een half jaar ontmoet en sindsdien nog aan. In april zijn wij 10 jaar samen. Eerst jaren een lat relatie gehad en nu wonen wij alweer 6 jaar samen.

Deel Deze Pagina