Hallo, ff een vraagje over de site. Hij blijft steeds hangen op mijn eerdere bezoek aan de site, dus ken ook niet de nieuwe berichten enzo lezen. Bovenin blijft ook staan je laatste bezoek om .... de tijd wanneer ik de site opende. Maar als ik dan in mijn profiel pagina zit dan staat de huidige tijd er wel. En dan klik ik op forum en schiet het weer naar de oude tijd en dus ook de oude berichten/topics die om die tijd zijn vernieuwd/aangevuld. Zou dat aan mijn laptop kennen liggen, verouderde software ofzo? Tis een beetje vervelend, ken steeds niks nieuws lezen heb dit nog niet eerder gehad.
Heb je, je cookies al leeggemaakt. Soms kan daar het probleem inzitten en ook f5 helpt in veel gevallen om te vernieuwen.
f5 wil soms helpen idd, maarre, waar zitten de cookies ook alweer Heb me laptop al zolang niet zelf opgeruimt, dat ik het ff niet zo snel meer weet
Hoi, Wat je kunt proberen is alle openstaande vensters op je computer sluiten. Dan via het configuratiescherm naar internet opties gaan en daar de cookies, tijdelijke internet bestanden en geschiedenis wissen. Daarna Internet Explorer weer openen en het dan nogmaals proberen. Ik hoop dat het zo lukt. Lotte
Ohwja daar staat het Maar zit er gelijk te neuzen en zie staan: Wanneer moet er op nieuwe versies van pagina's worden gecontroleerd? Elke keer als ik de webpagina bezoek Elke keer als ik explorer start Automatisch Nooit Bij mij staat ie op nooit, zou dat er ook misschien mee te maken kennen hebben? Ik heb deze optie eigenlijk nooit eerder gezien, ging altijd gelijk naar verwijderen