Ik zit met klem te wachten op de zwangerschapspagina app, dan kan ik foto's via m'n iPhone uploaden etc. Hoop dat de moderators begrijpen dat dit heel belangrijk is
als je opera op je tel zet, dan kun je daarop zp vastzetten. Heb ik ook hoef niet in te loggen oid. Zit nu ook via tel. Eigenlijk altijd. Hihi
ik kan via mijn telefoon (samsung galaxy s2) ook foto's uploaden naar het forum! alleen een app lijkt me ook wel handig! Makkelijker als via internet
Nee want met een iphone/ipad kan je niet bladeren. Je moet dan een foto kiezen in je gallery en dan tussen de 'share' opties een keuze ZP krijgen. Dat moet iemand programmeren. Als ik zelf een iphone had ofzo dan wilde ik het wel proberen, maar ik ben een Androidmeisje, geen applemeuk in huis. Dus iemand anders mag een poging wagen
ik kan wel op zp met me foon maar het is gewoon niet handig. Ik vind het jammer dat er geen app is want nu zijn er al 2 clupjes naar fb verhuisd om dat het makkelijker is. Je telefoon heb je altijd bij je en meestal pikken de kids dat wel haha Ik hoop dat er snel een app komt
die vraag is er al een paar keer geweest, voorlopig kwam die er nog niet....ze zouden laten weten als het wel mogelijk was. Had volgens mij iets te maken met waarop zp draait ofzo??
ja dat wordt idd eens tijd dat er een zp app komt, zodat ik foto's kan uploaden via de telefoon!!!!!!
Voor Android wil ik wel ff gaan knutselen. Kan niet garanderen dat het ook daadwerkelijk gaat lukken. Apple doe ik niet dus dat zal iemand anders moeten doen.
Even een simpele vraag: Wat zijn de belangrijkste dingen die er in de app moeten komen te staan? o.a. welke sub-fora etc. (ben namelijk al ff bezig geweest en versie 1.0 is klaar, maar ik zet hem pas online als alles klaar is zoals de meesten hem willen hebben)