Ik ben op zoek naar een goed betaalbare koptelefoon. Het moet wel 'over ear' zijn om andere geluiden te beperken. Aangezien zowel ik (werk) als mijn dochter van 7 jaar (school) de koptelefoon gaan gebruiken, zou het fijn zijn als hij makkelijk te verstellen is. En liefst met snoer... Ik weet echt niet welke merken goed zijn of waar ik écht op moet letten. Dus graag tips!
Ik heb zelf hele goede ervaring met JBL koptelefoons. Wel redelijk aan de prijs, maar je hebt wél wat!
Sony noise cancelling is super, maar draadloos en niet heel betaalbaar. Misschien een versie met draad als ze die hebben? JBL heeft vaak ook prima koptelefoons.
JBL idd, draadloos en met snoer, heel handig. Een tweedehands Bose heb je ook bijv voor 130 euro, zijn heel goed.
Ja die heeft mijn man ook. Is er erg tevreden over. Ik moet alleen wel schreeuwen om contact met hem te krijgen
Mijn man is enorm blij met zijn Skullcandy crusher. Kan op Bluetooth maar er word ook een draadje meegeleverd. De accu in dat ding is zowat eindeloos! Ik vind hem zelf ook fijn zitten, makkelijk te verstellen en de bass is ook regelbaar. Heel fijn als je muziek luistert.
Mijn zoon heeft deze, is van JBL en draadloos. Hij is er heel tevreden mee. https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_jbl-tune-500bt-zwart-1591979.html
Deze heeft mijn zoon in het blauw al ruim een jaar. Echt een geweldig ding. Hij gebruikt hem dagelijks. Heel soms leen ik hem wel eens en hij zit best goed. Maar TS wou mèt draad geloof ik. Dacht dat deze er ook vergelijkbaar is met draad. Maar je moet even kijken waarvoor je het gaat gebruiken ivm microfoonfunctie bij online meetings.
Ik had de jbl 500 bt toevallig 2 weken geleden besteld. Ik vond hem best strak zitten (terwijl ik een smal hoofd heb). Het grootste euvel voor mij was dat die hoofdtelefoon niet goed werkt met teams. Ik dacht eerst dat diegene die ik had gewoon gaar was maar blijkbaar hebben alle jbl's dat. Ik ga hem dus terug sturen en ga nu voor een jabra. Als je de micro niet nodig hebt of geen teams gebruikt zou het wel een optie zijn (al vond ik hem dus niet heel lekker zitten).
Deze hebben wij voor onze zoon en ik voor mezelf gekocht. Kan zowel aan een snoer als zonder snoer. Geen noisecanceling want ik hoor liever nog wel iets uit mijn omgeving Fijne koptelefoon. https://www.bol.com/nl/p/jbl-e500bt-draadloze-over-ear-koptelefoon-zwart/9200000098533700/?bltgh=kJIEWpmLVHM0qhsEgEpIZg.qaoStKtH7OjnRhEw5YtAnw_0_26.33.ProductTitle
Plantronics, mooie volle geluiden, draadje en +- 45 euro. Denver BT-255 (uit hoofd) ooit bij de action meegesleept voor 20 euro. Noise cancelling perfect, geluid top, microfoon moah. Kan ook een draadje aan, is meegeleverd. Neem m standaard mee naar kantoor anders wordt ik koekoek van t geluid om me heen, nouja werd in elk geval. Tegen de tijd dat we weer kunnen ben ik er allicht overheen gegroeid.... Maar voor die prijs is t nog leuk. Man heeft een headset van 200+ en momenteel bezig met zn tweede. Wel intensief gebruik (gamer) maar toch, eerste was na een jaar kapot. Logitec GT-206 geloof ik, geloof dat hij nu steelseries heeft. Zijn draadloos maar met draadoptie. Op een werklaptop kan usb nog wel eens lastig zijn. Ze komen vaak met eigen drivers en soms staat het protocol wat scherp ingeregeld. Verschilt per organisatie.