chauffeursvrouwen gezocht !

Discussion in 'Zwangerschap' started by Magdalena6, Jul 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    weet niet of er al een topic over is maar ben zelf een chauffeursvrouw en mijn vriend werkt als internationaal chauffeur , en is doordeweeks niet thuis , maandags (soms zondag) tot vrijdag (soms zaterdags)
    soms is het best zwaar, je moet toch grotendeels alles alleen doen..( al heb ik wel een trotse lieve oma) maar samen naar de verloskundige zit er bij ons niet in..maar dat wisten we toen we zwanger werden..
    maar vroeg me af of er nog meerdere chauffeursvrouwen zijn..
    zou graag willen weten hoe jullie er mee om gaan..

2. Carla78

Carla78 Actief lid

Apr 14, 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    Ik ben wel een chaffeursvrouw maar mijn vriend rijdt op belgie, luxemburg en noord frankrijk dus die is eigenlijk bijna elke avond thuis. 1 avond in de week staat hij over.
    Hoop dat je nog wel lotgenoten tegen komt

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi
    hier een chauffeurs kind en chauffeurvrouw :)
    mijn vent rijd wel nationaal maar wel genoeg uren (tussen de 65 en 77 in) en alleen maar adr dus die kan ook niet vaakmee naar de vk dat is soms wel eens balen maar ik heb vanaf ik geboren ben ook mijn vader alleen maar in het weekend gezien die was er ook niet met belangrijke dingen dus ik ben het gewent om alleen te zijn

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Zover ik weet is er geen topic over chauffeursvrouwen, maar als je wilt kan je gezellig mee kletsen bij de militairsvrouwen in de lounge!
    Aangezien onze mannetjes ook vaak van huis zijn, en ook wij de meeste dingen alleen moeten doen, zijn de situatie's een beetje vergelijkbaar.

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hier nog een chauffeursvrouw! MIjn man rijdt ook internationaal en doet dit door heel europa. Het komt dus ook voor dat hij 2 weken weg is (maar dan wel weer wat langer thuis). Ik heb de zwangerschap daardoor niet als zwaarder ervaren om alleen te zijn. Misschien dat ik dat straks anders ga ervaren als de kleine er is natuurlijk. Hij rijdt overigens nu binnenland tot de baby er is en heeft dan bijna een maand vrij genomen.

6. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Hier ook chauffeur vrouw, me vriend werkt regelmastig 60 uren per week soms in het weekend en is nationale chauffeur en er is al een topic over zal even zoeken.....

7. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
  8. butterflymom

butterflymom Actief lid

Apr 19, 2007
    145
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Putten
    hoi hoi

der is wel een chauffeurs vrouwen topic hier op de site

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=53094

Ik ben ook een chauffeurskind/vrouw en rijd zelf ook ;) ... maar ik herken het wel hoor.. toen mijn man nog op het buitenland rijd was ik zwanger van ons dochtertje en moest toen ook grotendeels alleen op pad naar de vk of zh .. het is nie leuk maar goed je weet het van te voren al ...

liefss

9. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Toevallig zelfde link geplaatst :thumup:

10. Chantal1508

Chantal1508 Actief lid

Jun 3, 2008
    100
    0
    0
    serveerster
    Heerlen
    Zo hier nog een chauffeursvroeuw:D
    Mijn vriend werkt ook internationaal, meestal nederland belgie duitsland het meest, en frankrijk.
    Moet wel zeggen dat er weken zijn dat hij heel veel thuis is:D

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier ook een chauffeursvrouw. Mijn man werkt gelukkig niet op het buitenland, hier in noord-holland, voor de supermarkt.

En ik heb zelf mn rijbewijs maar daar doe ik (nog) niets mee.

Share This Page