@blondiefu, thnx! @sima, in belgie moet je toch ook eerst c halen en dan pas c.e? Hebben jullie daar ook chauffeursdiploma enz? (heb nmlijk geen idee of dat europees geregeld is)
Heej dames. Ik had een vraag. Heb een topic geopend over wanneer ik m'n man moet bellen, als het eenmaal zo ver is. Zouden jullie misschien ook even willen kijken/lezen/ervaring delen? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=89390 Aangezien jullie natuurlijk al eerder met dat bijltje hebben gehakt. Thnx!
Hallo Wendyp, ik heb geen ervarieng me, mijne zoontjes (alle 3 stuks ) zijn in weekend geboren - of tenminste de bevalling was begonnen . Hier in B, ga je naar ziekenhuis als je bevalling is begonen, dus al de weeënzin beginnen, in NL, moet je wachten tot de weeën om 5 min komen - maar dat weet ik niet zeker. Ga je in Ziekenhuis bevallen, of thuis? Over mij stille droom... Ik heb gehoort dat ik met B rijbewijs al mag mee doen... dus ik hoop dat ik door de testen door heen zou komen. Groetjes! Sima
Testen? Welke testen? En ik beval, als alles goed gaat, lekker thuis. Weekend heeft hier geen zin, want Kris werkt ook op zaterdag hihi. Ik mag de verloskundige bellen, als ik 2 uur lang, om de 3 minuten weeen heb, die 1 minuut aanhouden.
Hallo Ik moet een psychologische testen afleggen... ik hoop dat ik er door kom. Dan pas mag ik aan de theorie en praktijk beginnen . Thuis heb ik nooit bevalt ... met de eerste 2 was het poliklinisch, met andere 2 met medische indicatie , met de laatste, in zieken huis, want hier in b is het normaal... Ik heb bij de laatste een rugeprik gekregen (ik heb dus nu van alles beleeft , van gewoon , keizersnede en nu met pijnbestrijding ) en het was echt te aan beloven.Je voelt bijna niets, je moet doen wat een verloskundige zegt, want je voel de weeën niet - heel erg komisch -eigenlijk. Ik wens jullie goede,en gezellige zondaag! Groetjes! Sima
Psychologische testen? ok. Hier word je alleen lichamelijk getest, onder andere ook op suikerziekte. (ogentest, gewicht gemeten en een klein gesprekje van hallo hoe is het, om een beetje de geestelijke toestand te checken, stelt echt niets voor)
Hallo Hoe is het met jullie? Wendy, ben jij al aan het bevallen? Ik ben die dinsdaag niet gegaan naar die testen... heb afgebeld ivm mij verhuizing... Ik zou nieuwe uitnoddiging krijgen in mei. Heb veel werk te doen in nieuwe huis: schoonmaken, verven, opruimen ... Groetjes! Sima
Hallo Ja, Blondiedfu... alleen ik heb niet zo veel keus... , ik moet veel doen, want iedereen is nu op vakantie... dus geen hulp .... alleen met ons 2-en en 3 babys van 2.5 , 1.5 en Lucin van 3 manden... Ik ben helemaal kapot, want we hebben nu geen oppas :x . Je kan zich voorstellen hoe druk het is . Ik krijg nog bericht wanneer ik weer moet komen voor die testen. Maar ik [-o< nu als dat het me zou lukken. Ik vind dat heel erg knap van je.... jij ben ook vrij snel zwanger met jou tweede baby. Ik heb dat ook meegemaakt...(zelf 3 keer) en ik vind dat soms heel erg zwaar... Maar bij me was mij 2 kindje een bewuste keuze... Lucin is een "pilwonder"... dus door de pil heen-pas na 16 weken heb ik het ondekt - en ook per toeval.(was in ziekenhuis voor een bloed test (koolomoxine door kapote kachel)- en toen kwamen zij met mededeling dat ik zwanger ben... nou, ik dacht dat ik hartanval zou krijgen en ben bijna van de stoel gevallen... ik had de pil nog die ochtend keurig om 8 uur genomen (zoals altijd)... Je ziet het... Ongelukje zit in kleine hoekje hihihi. Ik ben benieuwd hoe gaat het met onze zwangeren... het is hier zooooooo stil. Groetjes voor iedereen! Sima
Hoi Sima, Wow ik heb respect voor je, en kan me heel goed voorstellen dat je het druk hebt. Maar wel een beetje aan jezelf denken he Onze 2e was ook wel gepland maar we hadden niet verwacht dat het de eerste mogelijkheid al raak zou zijn
Heej meiden... ja het gaat hier goed! Té goed misschien zelfs hihi. Ben dus helaas nog niet bevallen Maar met ons geluk zal dat wel op koninginnendag zijn of 5 mei hihi. Ach is Krissie (papa) ook een dag vrij, die moet dan gewoon werken. Jullie mannen ook? @sima... gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Zo, wel knap hoor! 3 kleintjes onder de 3. Ik doe het je niet na! Zo pas bij 16 weken ontdekt. Als je niet naar het ziekenhuis had gegaan, had je het waarschijnlijk veeeel later ontdekt! Wil wel een dagje komen oppassen hihi.
Ik en mijn vriend werken allebei op koninginnedag. (lekker 200% hè ) 5 mei wordt er ook gewoon gewerkt (alleen niet door mij want ik werk niet op maandag haha)
Hallo I`m back ... Het was heel erg zware week... met de verhuizing maar, gelukkig is alles achter de rug. Ik ben wel heel erg moe... en aardig veel afgevallen ( van 44 naar 40)... nou, voor me geen dieet..., gaat het van zelf . Linda ik heb nog geen MSN, helaas ... maar ik zou proberen binnenkort te installeren. Door die gebeurtenissen van afgelopen manden, staat onze relatie ook in de spanning ... maar ja, hoe kan anders, met al de drie ... verhuizing en andere problemen die er bij komen. Soms ben ik van alles zo moe... maar ja, het leven gaat door. Hoe is het met je zwangerschap Linda? Hoe doe je het met je dochtertje? Wendy, jij ben alvast aan bevallen... succes! Groetjes voor iedereen !
Sima, kan me voorstellen dat je het zwaar hebt. Een hoop kids en dan ook nog eens verhuizen. Dikke pluim voor jou. Met de zwangerschap gaat het goed alleen beginnen de eerste gebreken weer te komen dus heb ik om wat rustigere ritten gevraagd bij de baas. Mijn dochtertje is een zoontje Reese is een jongens en meisjesnaam Die doet het goed maar die moet eens niet zo hard groeien anders kan mama hem straks niet meer tillen haha. (nu 9 kilo ) Wendy hoe is het met jou?
@sima.. kan het me ook voorstellen... Veel dingen tegelijk, stress, dan kun je niet echt veel van elkaar hebben. Nu kom je vast in wat rustiger vaarwater. @linda... ja hier gaat het eigenlijk heel erg goed. Op wat dingetjes na, die je bij de laatste loodjes hebt, gaat het volgens mij beter dan m'n hele zw.schap Die kleine vindt het denk ik nog wel heel erg fijn bij mama. Dus nog niet bevallen!
Linda Sorry ! Ik schaam me dood . Ik heb niet goed opgelet, en dan nog ben ik een neppe Holandse , dus die naam (van je zoontje) kom me niet echt bekend. Sorry!... Maar misschien is het een voor teken ... voor de volgende Baby . Wendy, ben jij al over de tijd? wanneer ben jij uitgerekend? Ik ga vrijdag op controle bij de gyn (na de bevalling). Ben benieuwd wt zij zou zegen. Ben nu aan de licht pil (ivm borstvoeding) Cerazette, maar volgens me is alles door de waar... en daar van word ik ook helemaal gek van. Groetjes! Sima