Oh, ik ben helemaal in de waar . natuurlijk kon ik het op jou banner lezen . Ik heb vandaag al mij 3 ... het is lekker hectisch, lawaaierig, ontzettend druk... maar ja, zo is het alleen op zaterdag, en woensdag.Ma, die ,do, vr gaan de oudste (van 30 maanden en 18 maanden naar de oppas. Ik werk op maandag (8 -16.30) en ik vind dat hartstikke leuk - niet alleen met de pampers, baby`s flesjes, en papjes - bezig zijn. ik wil ook iets meer gaan werken, en ook nog die opleiding doen. het zou niet me vallen en niet makkelijk wezen, maar ik hoop dat ik het zou reden ( [-o< [-o< [-o<) Groetjes! en sorry voor mij chaotische vragen
Hallo Hoe is het met iedereen? Wendy, ben jij al bevallen? Linda, ik denk dat ik jou vandaag had gezien op de snelweg bij Tilburg, in een groen-geel truck ( van H...) met AH treiler (tip - met rode nummers ). Jij rijde bij afsl. Hilvarenbeek richting Tilburg-noord (DC). Ik ga dinsdag naar Herentals voor mij testen... hoop dat het lukt . Hoe houden jullie dat vol met die heet en benauwd weer? Ik ben zo moe ale: ... Groetjes en Succes !
Volhouden? Wat is dat? Lig de hele dag voor pampus op de bank! (heb dan ook geen 3 kleintjes) Nee ben nog niet bevallen, helaas. Succes met je testen dinsdag!
Sima: haha, maakt niet uit hoor want Reese is zowel een jongens als een meisjes naam en als je hem in het echt ziet dan vergis je je niet hoor De volgende is trouwens weer een jongen Sima: Ja, dat was ik. Grappig dat je me hebt gezien Succes met je testen Wendy, Succes met bevallen alvast, ik hoop niet dat je nog bijna 2 weken moet wachten.
Hier heb ik eigenlijk weinig last van het warme weer gehad, zelfs het werken ging nog wel. Alleen had ik enkels die 2x zo dik waren als normaal (en dat had ik bij de vorige zwschap niet)
Is idd spannend! Ik had aan Mei mama's gevraagd maar ze kennen Wendyp niet dus dacht ik ahum vraag ik hier wel!
Hihi, nee schreef ook niet met de aprilmama's mee. Ik schrijf mee met zwanger na eerste ronde clomid. Ik kan jullie vertellen dat ik inmiddels afgelopen zondag ben bevallen van ons meisje Sasha Nathalie. Bevalling viel zwaaar tegen, maar ik zet straks even m'n (heel erg lang) verhaal bij bevallingsverhalen)
Wendy, Gefeliciteerd en geniet er van! Linda, Ik ken DC Tilburg, heb daar ook gewerkt .... bij reteur centrum . Word het weer een jonge ?... een van beide zoontjes zou zeker in jou voet sporen treden , weer een chauffeur . Linka, Lang geleiden... hoe is het met jou en je zwangerschap? Groetjes! Sima
Sima: haha, grappig dat jij op het retourencentrum hebt gewerkt. Misschien toch eens af spreken ben benieuwd wat we nog meer aan overeenkomsten vinden
Sima, het gaat goed af en toe nare kwaaltjes, als ik rust neem gaat alweer en als ik moet werken niet zo super, maar ga as dinsdag weer beginnen met werken. En ben laatste tijd zo moe...... !
Hallo Linka, Jij bent al over de helft - even doorbijten zou ik zegen . Ik had bij mij laatst zwangerschap ontzettend veel last van de bekken. S`avonds lag ik op bed met kussen tussen mij kniën en bijna huilend van pijn. Gelukkig was het alles over na de bevalling. Linda, Ik werkte daar paar jaar geleden maar niet zo lang (half jaar ong), vond het leuk, maar toen heb ik een werk gevonden als ziekenverzorgende, dus het was over... toch blijf maar droom over grote rijbewijs niet over gaan . Hoop dat het me zou lukken . Mij zoontje Junior (2.5 jaar) is ook zo dol op vrachtwagens. Als hij zijn papa ziet in zijn grote truck... dan is die zo happy, dan kruip in zijn vrachtauto en wil niet meer uit. Met "geweld"moet ik hem dan uithalen . Papa is natuurlijk heel erg trots op . Wendy, Ik hoop dat je dochtertje snel een ritme zou hebben en jou slapeloze nachten snel voorbij zijn. Geef jij ook borstvoeding ? Groetjes en goede Weekend alvast !
Tjeetje, dat heb je ook zware zwangerschap gehad? Ik heb nu niet zo zwaar als ik me ziek meld, maar als ik weerk krijg ik meer pijn, as dinsdag ga ik weer proberen! Me vriend heeft geregeld als baby is geboren neemt hij vakantie op, zijn baas zal niet zo blij mee zijn met zomer vakantie, ja dag Middelkoop! Baby gaat het ervoor, hij heeft nog geen vakantie!
Ik heb nu ook heel erg last van mijn bekken. Donderdagavond na het werken kon ik bijna niet meer lopen van de pijn. Ik moet me eigenlijk ook ziek gaan melden maar ik vind het werk zo leuk en ben bang dat ik dan in een zwart gat ga vallen. Sima: waren jouw bekkenklachten meteen weg na de bevalling?of duurde dat een paar weken?
Hallo Ja, bij me waren de bekken meteen in orde na de bevaling... maar soms, als ik iets te veel loop ( kan gebeuren met 3 baby`s ) krijg ik nog afentoe pijn, maar dan vooral als ik op bed lig. Toen ik nog werkte (tot 6 maand - als ziekenverzorgende - had ik het erg moeilijk. Kon na de dienst geen staap meer zetten (toen heb ik me ziek gemeld). Gek genoeg want met mij eerdere zwangerschaap had ik bijna geen laast van - heb dan ook tot 36 week gewerkt en wel 8 uur /dag, 5 dagen /week( Hij is geboren week later ). ik heb vandaag bericht gekrijgen dat ik bij de eerste testen en intake gesprek, ben toegelaten om volgende staap te doornemen - psychologisch onderzoek. Ik ben zooooo blij, en trots op me zelf . ik hoop dat ik ooit met zoeen truc , als jij Linda, me mag rijden. Voor mij eigen beroep heb ik al Good Bye gezegt.Ben nu echt aan iets anders toe . Groetjes! Sima
@sima... gefeliciteerd met dat je doormag met de volgende stap! Spannend! Ja ik geef borstvoeding, ze doet het goed! Snachts netjes om de 4 uur en overdag komt ze wat vaker. Net een (thuis) intake gehad van het cb, ze weegt alweer 4170 gram! Ze doet het supergoed om mama d'r slagroom. Tis echt zoooo'n lief meisje. Alleen maar huilen als er echt iets aan de hand is. Jaja, het moederschap bevalt me wel!