Sima: gefeliciteerd Wendy: fijn dat ze zo goed groeit. Ik heb me met veel pijn in mijn hart toch maar ziek gemeld, trok het echt niet meer. En ik was bang dat als ik door ging dat ik straks aan het eind van de zwangerschap helemaal niks meer kan.
Hallo Wendy, Jou dochtertje was een vlinke meid - 3.900 kg- was de bewalling zwaar? Mij 2-de was 3.500 kg - en vond ik het net me vallen . Lucin was 3.450 dus het viel me . We hebben echt wel getobert de eerste 2 maanden, hij was elke 3 uur wakker dus van slaap kwam weinig terecht ale: maar toen is die op eens gestopt en ging door slapen. Nu slaap hij zo vanaf 22.uur tot 7.30 s´morgens. Linda, Als ik het nu bekijkt, dan zou ik het net zo doen als jij... dus voor me zelf opkomen en me ziek melden... Wat niet kan, dan kan het niet. Laden en lossen kan heel zwaar zijn (karen met bier, melk) ... ik heb dat afentoe gedaan ( helpen voor mij vriend ) met dikke buik, en ik voelde dat ook meteen. Groetjes! Sima (toekomstige truckdriver )
Psychisch was de bevalling zwaar. Lichamelijk niet. Ik heb d'r in 1 perswee eruit gekregen, binnen 5 minuten. Hier http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=93862 staat m'n verhaal.
Wendy Ik heb jou bevalling verhaal gelezen... Ik heb alle 5 in ziekenhuis gekregen... Ik denk niet meer er over, maar voorthuis bewalling zou ik nooit voor kiezen. Ik heb respekt voor iedereen die dat al gedaan heb, en wil het doen , maar ik zou het nooit uitproberen. ik denk dat in ziekenhuis is alle apparatuur die noddig is, en artsen. ik denk dat jij door de nachtmerie ging toen het hals over de kop naar ziekenhuis muste gaan. Gelukkig alles is o.k en nu kan jij van je dochtertje genieten Groetjes!
@sima... alle 5? Ik dacht dat je maar 3 kids had? @linka en linda.. hoestie daarzo met jullie? Pfff, ik irriteer me zoooo rot aan een topic in de lounge (linda, jij had daar ook al gereageerd zag ik) die eeuwige files heet dat topic.....
Heej Wendy, met mij gaat het goed hoor alleen die kwaaltjes vooral bekkenbodemspieren, maar wordt morgen goed geholpen door fysio, ben benieuwd! En file file? Ff kijken zometeen in Lounge! Je maakte me nieuwsgierig! Is dat zo dat vrachtwagens van 1 uur tot 4 uur hadden getoeterd? Me vriend wist helemaal niks van terwijl hij aan het werk was (hehe, wat wil je als je zwaar slechthorend bent, maar tsja kan gebeuren) Tussen me vriend en zijn werk gaat steeds beter door brief van me vriend aan baas dat hij geen plezier meer had bij Middelkoop.
Ik weet niet van dat toeteren, wanneer was dat? Kris is namelijk gister pas weer aan het werk gegaan. (na 2 weken vrij te zijn geweest) Ik hoop dat de pijn een beetje wordt verminderd bij de fysio!
Geloof ik donderdag of vrijdag, lekker hoor dat Kris vandaag voor het eerst is begonnen na 2 weken, gaat mijn vriend ook doen, heerlijk! Dank je
Ja precies... Kan om sommige reacties echt kwaad worden! Reageer ook maar heel wijzelijk niet. Ze weten niet waar ze over praten. Blijkbaar nog nooit in een vrachtwagen gezeten.
Juist Ik begrijp mijn vriend volledig, hij ziet iedere dag de AUTO'S die zo raar reden en altijd chaggo koppen smorgens hoe ze rijden, vreselijk toen hij me vertelde!
Ja, ik zat me ook al zwaar te irriteren aan dat topic. Tuurlijk veroorzaken vrachtwagens files als er een ongeluk mee gebeurt omdat dat niet zo snel weggetakeld wordt. Maar al die stomme automobilisten maken er wel extra lange kijkersfiles van. En al die files bij slecht weer komt toch ook niet door ons, wij zijn niet bang van een druppel regen Maar goed, ik ga er niet meer aan denken, mijn bloed begint nu alweer te koken 8)
Ja en al die automobilisten die bumperkleven bij elkaar, zodat er telkens hard geremd moet worden. Zo ontstaan ook de meeste files (omdat mensen er niet tussen kunnen) Vrachtwagenchauffeurs kijken over het algemeen verder vooruit en laten al eerder hun gas los. Als je het mij zo vraagt, zorgen hun juist voor een betere doorstroming. Ok, het is misschien niet voor automobilisten even leuk als vr.wgns gaan inhalen, maar de meeste keren dat Kris inhaalt, is het bij automobilisten die 75 of precies 80 km/h rijden (of sleurhutten) Terwijl zijn vrachtwagen 90 rijdt. Maar inderdaad heel irritant! Mijn bloed gaat er ook sneller van koken.
Idd, ik ben 2 keer meegereden, normaal ben ik onwijs bang voor vrachtwagens, maar leer ik ook in vrachtwagen kennen, zie je idd verweg wat er gaat gebeuren, handig hoor! Dus laat ze maar lullen en wij weten beter
Hallo Allemaal Wat heb ik gemist de afelopen 24 uur hier op het forum . Soms is hier zo stil, en als ik even niet op pc kom , gebeurt het hier weer iets... hahaha. Ja Linka, ik heb al 5 ( ) . .. maar de 2 oudste zijn groter, de laatste 3 zijn nog . Linda, ik ben nog steeds blij en vast beraden. Ik wil een truc chauffeur zijn! hoe is het met jou? nog steeds laast ban de bekken? Wendy, hoe is het met jou baby? Ja, file... altijd de vrachtwagens schuldig ,. Ik kijkte elke keer naar Weg Misbruikers (toen ik nog in NL wonde) en werd elke keer heel erg p*****.O.K wie te hard rijd en word gepakt (ik hou ook van snel rijden dus ik ga niemand veroordelen ) dan is het pech en moet betalen... maar als iemand op de snelweg 70 -80 km/uur rijd word daar niet erover gesproken en ook niet als overtreiding beschouwd... maar door dat gedrag komen file`s en ook ongelukken- maar daar word niet erover gesproken :x :x :x . Wat ik ook erg vond - toen ik op pad ging met mij vriend: ergens bij een filiaal van Hamstertjes... mensen parkeren de autos overaal nier zelfs waar het niet mag - met de bord "lossen"voor vrachtautos. Toen we waren geariveert en moesten lossen en laden returen... mensen werden boos omdat wilden NU wegrijden maar door de truc zaten zij vast... ik denk bij mij zelf :als jij zo stoom doet en het " bord" wil niet zien... ga maar voelen. Mensen klachten over truc`s op de weg... maar als er die niet waren, haden er mensen geen eten , kleren, bouwmaterialen en nu maar op... maar dat wil niemand horen... en toegeven. Ik kan me uren ergeren, maar het help niet Groetjes! Sima
@sima.. hihi, ik vroeg het, over 5. Maar niets om je voor te schamen hoor.Kom ook uit een gezin van 5 kids. Maar je had het alleen nog maar over je 3 kleintjes gehad. Dacht dat je een typfout maakte. Met SAsha is alles goed, zit nu op schoot, lekker om dr heen te kijken. Vannacht heeft ze echt heerlijk liggen knorren. Van 11 tot 4 uur. (toen ging kris zn wekker ook) en Daarna tot 7.Daarna tot hal 10 en toen zijn we er maar uit gegaan. Over dat vastzetten, heb ik ook wel eens vaker meegemaakt. Of mensen die bij de supermarkt hun auto in de bocht parkeren. Ook altijd handig