Chauffeursvrouwen?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamasanne, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo

Wendy, SUPER dat Sasha zo goed slaapt. Lucin had pas na 2 maanden door geslapen... het was echt vermoeiend. Gelukkig is dat over.

Ik heb vandaag bericht gekregen dat ik op 1 julli, om 9.15 in Turnhout moet zijn voor psychologisch onderzoek. Ik vraag me af wat houd het in?
    Linda, weet jij misschien wat ik kan dan verwachten? :rolleyes: :(:

Groetjes! Sima

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

@sima... Wij hebben hier geen psychologisch onderzoek. Wel een keuring. Gaan ze je ogen testen, urine checken en je gaat heel eventjes met iemand je gegevens doornemen. (Hij vroeg ook het een en ander, maar meer algemene vragen, ik denk kijken of je wel een beetje spoort hihi)

Heb hem zelf nog niet zo lang geleden gehad.

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    sorry Sima, hier inderdaad geen psychologisch onderzoek.
    ik ben wel benieuwd wat dat allemaal inhoud, maar dat vertel je ons wel hè ;)
    alvast heel veel succes

4. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Hallo

Ik vertel jullie het zeker als ik het overleeft heb ;)

Ik heb het pas vorige week aan mij ouders verteld dat ik bezig was met het halen van CE rijbewijs.Zij waren verrast, maar niet negatief.Mij vader weest al lang dat ik het leuk vond, maar ja, in mij vaderland was het toen niet zo gewonlijk, een meisje/vrouw achter het stuur van een truck.
    Ik zou mij best doen, zij hebben me wel een kans gegeven ondanks dat ik boven 30 ben ;) , en kinderrijke familie heb met 5 kids waarvan 3 baby`s :)
    Nu moet ik alleen [-o< en hopen op een volgende ronde ;)

Groetjes! Sima

Wendy, of ik sportief ben... ik doet niets anders dan hard lopen achter mij kids :)

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Huh? Die snap ik niet helemaal geloof ik.. :(

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ze bedoelt dat ze de hele dag de kinderen achterna moet rennen ;) denk ik

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Sima: wat is jouw vaderland dan als ik vragen mag?

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

@blondiefu... ja dat snap ik, maar waarom het aan mij is gericht ;)

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    aha, ja.... dat weet ik ook niet ;)

10. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Hallo Allemaal

Ik heb drukke dagen achter mij de rug ;) .2 dagen gewerkt, veel en uitbundig opgeruimt, ben nu aan het rust toe.

Wendy
    Sorry in plats van spoort, had ik gelezen sport.... dus daarom die misverstand :oops: .

Linda,
    Ik zou het zo zegen: mij landgenoten komen soms niet bepald goed in de nieuws ;) en eigenschapen van sommigen verpesten de boel voor anderen. Ik weet dat in elk volk zijn zwarte schapen , maar dat neem niet toe, dat ik me voor sommige moet schammen :oops:

Nog 12 dagen en ga ik op - lang verdiende- vacantie . We gaan naar England, wel hoop ik op mooie weer...alleen dat is nooit zeker ;) .

hoe is het met jullie?

Groetjes! Sima

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

@sima..ooowwww... op die fiets ;)

Is dat een cryptische beschrijving over waar je vandaan komt hihi. Vertel... Ben nu nieuwsgierig geworden..

Lekker joh op vakantie! Engeland is een leuk land. (makkelijk communiceren ook, engels) Veel plezier alvast,mocht ik je niet meer spreken.

Ja hier gaat alles goed! Sasha ligt lekker te slapen in de box, ze is vandaag alweer een maand oud! Jemig, wat gaat het hard!

12. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Sommige zegen dat ik uit Zweden kom, anderen uit Duitsland, toen ik nog in Zevenbergen werkte zeiden bejaarden dat ik een Belgische was :) . Zelf zeg ik nooit waar ik vandaan kom, hahaha, laat maar raden ;) .

Wendy, de tijd gaat heel erg snel. Jou dochtertje is al weer maand oud, mij Lucin bijna 5 maanden. Hij begien zich nu al optreken om te gaan zitten :D . Hij is nog volledig aan de borst. Ik had wel wortel geprobeert maar hij wou niets van weten, alles was op de slabber beland :) .

Groetjes! Sima

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Maand oud :confused: neej toch, wat gaat inmiddels zo hard!

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Sima: alvast heel veel plezier op vakantie.
    Mijn Reese is alweer bijna 8 maanden, het gaat echt veel te snel :(

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi dames,

ik kwam dit topic tegen en het lijkt mij wel leuk om hier mee te gaan schrijven.ik ben een chauffeursvrouw mijn vent rijd brandstoffen.ik ben zelf opgegroeid met vrachtwagens mijn vader en nog een aantal familieleden zijn chaufeur.ik ga nog wel eens mee met mijn vent.

16. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ha blusvrouw, leuk je hier te zien en gefeliciteerd met je zwangerschap :)

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej blusvrouw... zo kom ik je alweer in een topic tegen hé? hihi :) Welkom hierzo

Hadden jullie het al gelezen van Fleur1? Die schreef hier eerst ook mee, haar vliezen zijn gebroken, ze is pas rond de 29 weken zwanger.

18. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ja heb ik toevallig net gelezen.
    Alleen staat verder in het topic dat ze al bijna 32 weken is dus dat is dan weer iets beter nieuws.
    Nu maar hopen dat ze het nog even kunnen rekken

19. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Hallo Allemaal

Oj, ik ben wel geschroken van de bericht over Fleur.Hoop dat met haar en haar baby alles is o.k .

Hier alles is rustig ;) , alleen beitje druk met voorbereidingen voor de camperen :( , ik moet nog wel maandag en vrijdag werken en dinsdag heb ik die psychologisch onderzoek.We gaan zondag, 6 juli weg.

Linda, werk jij weer?

Wendy, slaap Sascha al hele nacht door?

Blusvrouw, ik ken gelderland, heb gewoond bij Harderwijk, en gewerkt in Zwolle.

Groetjes!

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Sima: nee, ik zit thuis tot december. Dan wil ik weer gaan werken

Deel Deze Pagina