Chauffeursvrouwen?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamasanne, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier nogmaals gefeliciteerd Linda! Had al op je 'eigen' topic gereageerd! Toppie.. Alles goed gegaan? Leuke naam ook! Dezelfde dag als mn moeder geboren.

2. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Linda,

Gefeliciteer met je zoontje!

Geniet er van, zij blijven maar zo kort klein ;)

Groetjes! Sima

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

ik zag trouwens dat Linka ook bevallen is! Jij ook gefeliciteerd!

4. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Hallo Iedereen

Hoe is het met jullie?

Hoe is het met jullie baby`s?

Groetjes! Sima

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hoi hoi.
    Nu is alles goed. Rodey is 2 x opgenomen geweest ivm drinkproblemen maar nu gaat alles weer goed.
    Hoe is ie daar?

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

@linda... zo dat is wel heftig zeg.. Weten ze ook wat de oorzaak was?

Hier gaat alles wel ok, op wat slaapproblemen na.

We gaan verhuizen naar Lelystad half december, dus Kris gaat per 1 januari beginnen met een nieuwe baan. Van maandag t/m vrijdag weg en dan een heel weekend thuis. Aardappelen, uien en wortelen rijden door europa. Wel heel iets anders dan dat hij nu doet, voor een supermarkt.

7. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    hey allemaal,

ik zag de titel , chaffeursvrouwen en dacht leuk ! :D ik ben namelijk zelf ook een chaffeursvrouw..
    mijn man rijd internationaal , vooral in engeland , belgie , duitsland , verder komt hij niet.. hij is dan van maandag tot vrijdag van huis.. :cry:
    hij is sinds vandaag weer aan het werk sinds de geboorte van onze mooie dochter, esmee ! :D
    ja en dan sta je er vanaf vandaag alleen ervoor.. ff wennen maar de dames redden ons prima..! ;)
    maar gezellig , ik wil mee praten..! :)

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heeej welkom hierzo...

Hoe bevalt dat eigenliljk, je mannetje weg van maandag t/m vrijdag.

Kris begint namelijk 2 januari ook aan zn nieuwe job, dus van maandag t/m vrijdag.

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Welkom welkom :)

gefeliciteerd nog met de kleine esmee

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Owja hihi. Natuurlijk ook van mij gefeliciteerd met jullie kleine meid!

@linda.. hoe gaat het met jullie? Ga je straks weer aan het werk? Doen de kleintjes het goed?

11. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    thnx voor de verwelkoming..! :D
    hoe dat bevalt als je mannetje doorweeks niet thuis is...? :rolleyes:
    ja , dubbel ... we hebben een relatie van 7 jaar , hij is begonnen met dit werk toen we 2 jaar samen waren , we wisten waar we aan waren begonnen met dit werk , hij vindt dit werk erg leuk.. na een tijdje raakte ik eraan gewend , dat hij doordeweeks gewoon niet thuis is..
    maar aan de andere kant , zekers nu we een kleine hebben , is het ook best moeilijk.. je moet gewoon alles alleen doen en heen..
    maar we bellen wel erg veel.. ja dat is dan ook het enige contact wat we dan hebben..
    maar iedereen vervaart het anders..
    dus je mannetje een andere baan , internationaal ?

12. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0

dank u dank u ... ! :D

13. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    Esmee net naar bed gebracht maar :rolleyes: .................................ze wil niet slapen........ 8) meisje toch...

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja hij gaat inderdaad internationaal rijden. Hij rijdt nu nog voor een supermarkt in noord-holland. We gaan over een maand of wat verhuizen naar Lelystad. Daar in de buurt gaat ie voor een bedrijf werken, dat aardappelen, wortels en uien vervoert door heel west-europa.

Misschien een aso-vraag hoor, maar hoe doen jullie dat dan met bellen? Dat is dan toch hartstikke duur als ie in het buitenland zit?

15. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    oke, maar nu is hij gewoon savonds gewoon thuis ?
    oei , dat zal dan straks wel ff wennen zijn voor je.. als hij dan ook van maandag tot vrijdag weg is ... maar ja hij verdient dan wel meer , onkosten vergoeding dat loopt er lekker in ..
    haha , is geen aso vraag hoor ..!
    maar we bellen allebei via ons mobiel.. onze provider is vodafone , je betaald dan (volgens mij) 10 euro extra in de maand , maar dan moet ik hem dan wel bellen als hij in het buitenland is en dat gesprek kost hem 0.80 euro , meer niet .. maar hij moet jou dan niet bellen want dan betaal je duur..! heet trouwens vodafone blox ..

16. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    Zozo , onze dame heeft vannacht heerlijk geslapen , na zo'n onrustige avond.. voeding gehad om 21.15 , 02.30 , 07.30 , 10.30 uur ...
    en ook nog 2 x 140 cc gedronken.. best veel...! vanmiddag toch ff naar het consultatiebereau maar ff vragen of dat niet iets te veel is voor onze kleine meid van dik 3 week..

<---------------------------> maar uh is het hier altijd zo rustig.. ? :rolleyes:

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja hij is nu gewoon iedere avond thuis, maar dat zie ik hem ook bijna niet hoor. Sasha is af en toe echt ramp met naar bed gaan. ;)

Ok, das mooi, want we hebben allebei vodafone...
    Ja meestal is het hier wel rustiger, misschien dat het topic beter naar clubs in de lounge kan gaan, misschien word het dan een beetje drukker!

18. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    wat is het hier stil.....................................................best jammer................... :rolleyes:

19. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Hallo

Ja, het is best stil. Ik kom regelmatig lezen, maar schrijven...

Hier gaat het redelijk.Heb turbulente maand gehad - op relationele flak :oops: . We zijn bijna uit elkaar geweest, nu gaat het een beetje weer.
    Hoe zou het verder gaan, weet ik niet, maar ik red me wel - hoop ik :oops: .

Door al die problemen moest ik stoppen met mij opleiding. Heb daar zo ontzettend spijt van :cry: . Dat was mij droom, maar ja, zoals Borsato al had gezongen..."dromen zijn bedrog".Het is over voor me.

Lucin is bijna 10 maanden. Staat al sinds maand in de box. Hij is lief, rustig en slaap goed.

Groetjes! Sima

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hoi hoi, ik meld me ook weer even.
    Hoe gaat ie met jullie allemaal :D

Deel Deze Pagina