hè bah Sima, is alles nu weer een beetje op aan het knappen? 2009 zal vast veel positiever zijn. Jullie ook de beste wensen
Hallo Gelukkig zijn de feestdagen voorbij . Ik moet er niet aandenken dat het nog langer zou duren . Linda, ik ben zo jaloers op jou, jij bent weer aan het werk (het werk dat jij graag doet) , en je combineert je gezinsleven met jou job - en dat lukt je aardig, zo te horen. Van mij dromen kom helaas niet meer uit... door omstandigheden kan ik mij grote rijbewijs niet halen, doe werk die ik haat - en dat zou zeker nog even zo blijven. Ik kan blijkbaar mij plekje niet vinden, voel me volkomen ongelukkig op alle vlaken. Vandaag weer een diepje: huishouding gaat moeizaam, eigenwijze kinderen, gezeur van iedereen . Ik kook van binnen, ben zat - en dat is pas begin van het 2009 . Sorry voor geklaag, maar moest het even kwijt - hoop, dat het beetje zou opluchten . Groetjes! Sima
hey dames ik meld me weer hier keek iedere keer wel eens effe op de pagina maar er is weer wat tijd om echt ervoor te gaan zitten. Hoe is het allemaal met jullie? Ook aan het lijden onder de crisis?
crisis? Hier niet in ieder geval... Kris is net begonnen met een nieuwe job. Buitenland, voel me wel een beetje alleen.
Lekker dat jullie er weinig van merken mijn vriend is van iineens standaard de hele week weg nu al ineens 2 weken rondjes rond de kerk aan het rijden pff en daarvoor was het ook al weiinig uren maken dat we het hier goed merken
hier ook geen last van de crisis. gewoon business as usual. maar ja wij rijden ook voor de hamster supermarkt en die draait momenteel ook gewoon goed. Hoe bevalt het Wendy?
Bleeeh.. vind het echt 3 keer niets. Heb hem veel liever thuis. Denk ook even wennen, misschien. @sima.. hoe gaat het met je nu? Gaat het alweer een beetje beter?
Hallo iedereen, Zo hehe das lang geleden druk druk met vanalles feestdagen achter de rug nieuw jaar nieuwe kansen! Weet niet of het nog mag, maar voor iedereen hier een heel gelukkig, gezond en voor alle niet zwangere onder ons vooral een vruchtbaar 2009! Nog paar dagen en dan weet ik ook of 2009 voor ons goed begint ben zo nieuwsgierig het liefst deed ik nu een test, maar vind het leuker om te wachten tot mannetje weer thuis is kunnen we samen testen dus nog ff m'n geduld op de proef stellen pfff. Hier nog leuke dingen te vertellen heb wel geprobeerd het 1 en ander op te pikken, maar raakte de draad al snel kwijt. Nou groetjes allemaal!
Halloooooooooooooo, Ja hoor het geduld is beloond! Vanmorgen een test gedaan en positief en dat voor een 2e ronde. Manlief en ik zijn superblij, maar bevatten het nog niet helemaal tis nog zo onwerkelijk. Wilde dit even mededelen ben blij dat ik hier mijn vreugde kwijt kan, want we willen het voorlopig nog even stilhouden. Nou groetjes iedereen!
Spooky, proficiat met je zwangerschap, en geniet ervan Wendy, Het gaat redelijk, maar helemaal goed zou ik het niet noemen. Ik voel me zo raar van binnen, net een leeg zak. ben heel erg onrustig en zo snel geïrriteerd, zit niet lekker in mij vel...nergens voel ik me goed: ik haat mij job, tussen mij en mij vriend zit een serieuze communicatie storing , 3 jongste kinderen waren ziek - nu nog steeds nasleep van die RSV virus, de 2 oudste zitten in de pubertijd, dus dat is alles uitproberen en kijken tot hoe ver kunnen ze gaan met me... Het is net alsof ik overal tegen een ](*,) knal. Elke avond hoop ik op betere morgen, en dat is ook zo, maar tegen de avond is mij "accu" weer totaal leeg, en dan heb ik nergens zin in . Misschien heb ik een winter depressie te pakken . Linda, succes met de Hamsters . Groetjes en goede weekend alvast.
Sima: hè bah dar is niet zo mooi. Ik zal hopen dat het voorjaar snel zal beginnen voor jou. Spooky: GEFELICITEERD
@wen... gefeliciteerd! wauw wat super nieuws zeg.. En wat lekker snel! @sima... hou het in de gaten he.. Het klinkt als een postnatele depressie!
Dank je Wendy, we hadden het zelf ook niet zo snel verwacht ja je kan het alleen maar hopen. Dat is ook een nadeel als je vriend hele week weg is dan moet je ook precies kunnen plannen om te klussen en in mijn geval was dat altijd doordeweeks. Gelukkig was het makkelijker met de afgelopen feestdagen en gelukkig dus ook raak! 2009 kan niet beter beginnen.
Wendy, woon je niet meer in haarlem dan? Ja, ik ben er weer, na lange tijd, poeh! Verder gaat het wel hoor
Hallo meiden. Ik meld me ook aan na een paar weekjes mee kijken in dit topic. Mijn vriend is internationaal chauffeur, hij rijdt auto & truckbanden door europa.. Frankrijk, Spanje, Italie, Duitsland, Noorwegen, Zweden.. etc! Dat zijn soms best lange weekkies, zondagavond weg en zaterdagochtend/middag thuis. Maar meestal is het zondag weg vrijdag terug. maadag weg zaterdag terug. Een enkele keer is hij doordeweeks een x thuis, maar dat komt heeel weinig voor! Groetjes, Desiree