Chauffeursvrouwen?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamasanne, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    welkom desiree :)

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Yep welkom Desiree, vind je niet moeilijk dat hij veel weg is voor zijn werk?

3. Ik kan er eigenlijk wel goed tegen.. Heb er niet echt last van!
    We bellen bijna elke avond, een half uur/uurtje.
    En het is altijd leuk om elkaar weer te zien, maar dan helemaal natuurlijk als je elkaar 5dgn niet gezien hebt;).

Ik ben nu zwanger, bijna 6 wkn (al denk ik dat het er wat meer zijn).
    En ja het zal wel zwaar zijn soms, ook als de kleine er is!
    Want mijn vriend blijft het werk gewoon doen, en dat vind ik ook goed.

Ik vind het soms wel vervelend hoor, als ik dan alleen op de bank zit 's avonds met dit koude weer. Dan wil ik wel even lekker knus in zn armen liggen..
    Maar ik eet 1x bij zijn ouders, 1x bij mijn ouders, en 1x met n vriendin.
    Dus ik eet maar 1 of 2x alleen, en dat scheelt wel. Want ik ben overdag gewoon druk met school en het huis etc!
    En nu lig ik lekker vroeg in bed want ben telkens heel moe, dusja!

Nee je moet er ook gewoon tegen kunnen denk ik, een bepaalde instelling er voor hebben ja hoe leg je het uit?!

Linka76, is jouw vriend ook vaak weg?
    En hoe ervaar jij dat?

En alle andere chauffeursvrouwen? Ben wel benieuwd naar jullie ervaring etc..

:)

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Fijn dat je toch tegen kan, ik ook zelfs, maar hij werkt binnen Nederland, soms Duitsland en Belgie. Ik kan soms wel tegen, maar is wel zwaar met 2 kinderen, maar tsja, kan wel ermee mee leven hoor :) Maar hij is wel iedere dag thuis, alleen is niet zo leuk als hij avonden moet werken....

5. Mijn vriend heeft ook binnenland gereden, vond hij een drama, en ik vond het ook niet echt prettig, hij was vaak laat thuis, vroeg op. Daardoor chaggo!
    Ik kon er echt geen touw aan vast knopen, was altijd anders, zijn werktijden!
    Nu weet ik dat hij in het weekend thuis is, hij weet op woensdag vaak wanneer hij thuis komt, dus dat is wel fijn!

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Plezier hebben is ook eerg belangrijk!

En nog gefeliciteerd met je zwangersdchap :D 1

7. Zeker weten!

Dankje wel, ik ben een trots chauffeursvrouwtje hoor.
    En hopelijk gaat alles goed en heb ik in september ons wondertje!

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik ben chauffeursvrouw, maar ben zelf ook chauffeur ;)
    (allebei nationaal)

Ik eet eigenlijk bijna altijd alleen samen met ons oudste zoontje. Vriendlief is maar zelden thuis met het eten.
    Ik vind dat niet vervelend, ben er aan gewend.
    En weet zelf natuurlijk ook wel hoe het zit.
    De dagen dat ik werk ben ik ook niet op tijd thuis voor het eten ;)

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Oh ja, voor ik het vergeet:
    gefeliciteerd met je zwangerschap

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja, mijne is ook vaak niet thuis met eten alleen weekend en weinig door het weeks, daar moppert hij weleens eigenlijk als ik eerlijk moet zijn, maar tsja hij moet even accepteren, nietwaar ;)

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

oooooiiiii

@uhh volgens mij linda.. nee ik woon niet meer in Haarlem.. Of was het linka haha.. We hebben een kasteel (hihi voor mijn gevoel dan he) gekocht in Lelystad. Terug naar mn roots.

@desiree.. gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!

@all... nou kris is vorige week weer als een zak hooi behandeld, dus hij heeft vrijdag gezegd dat ie niet meer terugkwam. Hij miste zn meissie (sasha dus :( hihi) ook teveel. Zeiden ze, nou dat hadden we al verwacht, maar kun je volgende week nog rijden, we hadden je al ingepland... Nou wat denk je zelf? Dus hij is de hele week al druk aan het solliciteren. Vandaag gesprek gehad bij het uitzendbureau (tja je moet toch wat) en hij wordt voorgesteld aan verschillende bedrijven....

Maaaar... hij mag van mij wel weer gaan werken hoor, hij is een beetje chagarijnig ;)

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wendy, ja dat ben ik :) ! Ik heb ergens gelezen dat je misschien postnale depressief bent? Ik hoop dat je nu veel beter voelt? En hoe is dan met Sasha? Pff, ik hoop dat Kris leuke baan krijgt, kon hij niet terug bij oude baan of zo? En gefeliciteerd met jullie koophuis en fijn dat je terug bent bij je oude roots!

13. spooky32

spooky32 Lid

14 dec 2008
    17
    0
    0
    Amstelveen
    hallo allemaal,

Hoi Eerise welkom bij dit gezellige toppic en gefeliciteerd met je zwangerschap we lopen bijna gelijk we verwachten ons kindje ook in september spannend allemaal!

Mijn vriend is ook hele week in het buitenland op weg en ik vind het soms wel moeilijk om dan de hele week alleen te zitten. Vooral nu we een kleintje krijgen ben ik benieuwd hoe dat allemaal zal gaan, voor hem is het natuurlijk ook niet leuk om de hele week weg te zijn van z'n zwangere vriendinnetje tis de eerste voor ons dus allemaal erg spannend.

Gelukkig kijken we altijd weer uit naar het weekend!

Groetjes allemaal

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja nou ik ben geen postnatale depressie hoor hihi. Het schijnt dat ik dat heb. Voel me de laatste tijd nogal erg depressief. Ow zie net dat ik het verkeerd lees haha. Ja gelukkig gaat het nu met ups en downs en niet alleen downs... Ik denk dat ik meer last heb van een traumatische bevalling. Denk er nog te vaak aan terug.

Ja met Sasha is alles supergoed. Ze gaat echt té snel. Kruipt nu al 1,5 maand ongeveer. Of nou ja, tis meer tijgeren. Moet de hele dag achter dr aan hihi. Zelf zitten en vandaag trok ze zich op aan de box, stond ze ineens. Althans.. soort van staan, zag er echt apart uit hihi.

Teruggaan naar zn oude baan, zou op zich wel kunnen. Maar is niet te doen. We wonen nu in Lelystad en zijn oude werk zit in heemskerk (beverwijk) Dan is hij nog langer van huis.

Ik zie dat jij ook al inmiddels bevallen bent! Nog gefeliciteerd. (je kindje praat en loopt al bijna haha) Hoe bevalt het? En is Myrna de grote zus? Is ze lief voor Jeslyn. Leuke naam!

@wendy... hoe gaat het ermee? Al last van kwaaltjes?

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hebt bedoel ik :oops: ! Hihi! Dus hij heeft ontslag genomen toen jullie gingen verhuizen? Wel jammer, maar ik hoop heel erg voor jullie dat hij mooie baan krijgt! En up en downs hoort idd bij, heb ik hier ook weleens, heel erg vervelend.....! Probeer ook zoveel mogelijk positief blijven.

Dank je, Jeslyn is prater, haha! Het is heerlijke meid, kan bijna zitten, tandje komt door, want ik zie witte puntje afwachten en Myrna is heel lief voor haar, in begin was ze hartstikke jaloers, maar nu gaat veel beter en ze is gewend.

Ben je nog aan het werk begonnen? Ik heb ontslag genomen, kon niet tijdens verlof genieten omdat ik veel moesten regelen over verlof en wanneer ik moest beginnen en had heel veel pijn in me rug en heupen (lees geen BI) en problemen met communicatie met baas, bah! (mailen was zijn slechte kant en slechte organistatie) Voorlopig blijf ik als thuisblijfmoeder (huisvrouw klinkt niet zo mooi) en probeer ik veel te genieten van 2 prachtmeiden!

16. spooky32

spooky32 Lid

14 dec 2008
    17
    0
    0
    Amstelveen
    Haha nee wendyp NOG geen last van kwaaltjes zou haast zeggen dat ik er helemaal niets van merk dat ik zwanger ben.

Klinkt misschien raar, maar heb vanmorgen nog een test gedaan om te kijken of ik nog steeds zwanger ben (had toch nog tests over) ja ja ik weet het dom dom maargoed nog steeds zwanger. Tis ook zo onwerkelijk.

Het liefst zou ik het aan iedereen willen vertellen, maar ze raden aan om te wachten tot de magische grens van 3 maanden 10 wkn?
    Als ik bij mijn ouders eet heb ik zo'n raar gevoel ik weet iets wat jullie niet weten jullie worden opa en oma, maar kan niks zeggen.

Hoe denken jullie daarover gewoon vertellen of wachten?

Groetjes :)

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gefeliciteerd, hihi, nog een test gedaan! Streep is streep.

Ik heb me ouders gewoon vertelt bij 4 weken zwangerschap, dus ze kunnen je dan steunen, is wel fijn.

En de rest heb ik pas vertelt na 2e echo van ruim 9 weken.

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

@linka.. nee niet aan werk begonnen... Denk dat dat niet zo verstandig is nu. Denk dat ik mijn leerlingen afmaak als ze 1 keer iets te hard remmen hihi. Denk dat ik in de toekomst hier in Lelystad op zoek ga naar werk. Denk ook op de vrachtwagen.

@wen... dat had ik ook in het begin hoor... Denk dat ik er wel 5 gedaan heb, met die van MvM meegerekend hihi. Zo onwerkelijk. Die kwaaltjes hoeven niet hoor, wees maar blij als het je bespaard blijft hihi. Ik had de hele mikmak haha.

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow en ik heb het mn ouders verteld met 6 weken. Wilde het niet over de telefoon vertellen. Toen zag ik ze pas, mijn moeder vierde dr 50ste verjaardag. Ze belde de avond dat ik positief teste wel op of ik nog ongesteld was geworden. Heb gewoon glashard zitten liegen tegen mn moeder. Nog nooit gedaan, was wel moeilijk.

20. spooky32

spooky32 Lid

14 dec 2008
    17
    0
    0
    Amstelveen
    Mijn moeder wordt volgende week 60 het zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn of niet. Wordt ze een jaar ouder en gelijk oma klinkt meteen bejaard haha...
    We willen het op een originele manier vertellen via een fotokaartpuzzel. Hebben een foto gemaakt van de test en daar laten we een puzzeltje van maken en dan mogen ze gaan puzzelen.

We hebben nu besloten als de puzzels klaar zijn vertellen we het (+/- 10 dagen).

Deel Deze Pagina