Wendy: wooo da's balen zeg. Ik hoop dat ie snel iets anders vind Spooky, ik het het mijn ouders ook meteen verteld hoor, alleen de buitenwereld wat later. Leuk idee van die puzzel. IK ben gisteren een dagje meegereden bij mijn oude baas (Deli XL) Mijn vriendin werkt daar nu een jaar (ik heb haar geintroduceerd) en ik wilde wel eens een keertje mee. Ben daar nu 2 jaar weg. Nou het was als vanouds, echt heel gezellig. Al die "nieuwelingen" snapten er niks van haha. Ze vroegen al of ik terug kwam 8)
spooky: Gefeliciteerd, en leuk dat we gelijk lopen. Kunnen we leuk kletsen tijdens onze zwangerscchappen. Door welke landen rijdt je vriend & hoe vaak is hij weg? En blijft hij het werk gewoon doen als de kleine er is?
Hey all! Ik meld me ook aan hoor, als chauffeursvrouw! mijn vriend rijdt 90% binnenland (wel vroeg op en laat thuis> vervolgens doodmoe en snel slapen , jullie kennen het vast) en de overige 10% buitenland. Dit doet hij zo af en toe, als er iemand voor zo'n rit nodig is. Nou, ik lees gezellig met jullie mee
Welkom! Netals mijn vriend ook, maar afgelopen week heeft hij de late dienst gewerkt. As weekend weer, gelukkig maar 1 weekend per maand
Heb jij al zwangerschapskwaaltjes eerise? Ik nog niet echt behalve dat ik heel erg moe ben, maargoed hoort erbij. Mijn vriend rijd veel belgië en frankrijk en gaat zondagavond weg tot vrijdagavond. Hij blijft het werk wel gewoon doen als de kleine is, maar probeert wel 1 avond in de week thuis te zijn. Ik zou niet eens willen dat hij zou stoppen met dit werk (ik met een chagerijnige vent thuis) merk aan hem dat het werk bij hem hoort zijn vader en broer zijn ook vrachtwagenchauffeur buitenland. Welkom Mus!
Dat heb ik ook hoor Spooky, hij is gelukkig met zijn werk en ik ga hem nu niet vragen om wat anders te doen! ik kan er tegen en dan ook wel denk ik, en ja hij heeft het niet naar zn zin met binnenland werk of op kantoor ofzo. De weekenden is hij thuis, en dat vind ik belangrijk! Ik heb al kwaaltjes, misselijk ( laatste 2 dagen heeeel misselijk), en moe.. Kan echt hele dagen slapen! Vergeetachtig ben ik ook. Hoort er idd bij, maar dat misselijk zijn vind ik echt irritant! Mijn vriend is om 18.45 vertrokken naar Duitsland, maar ik weet woensdag denk ik wanneer die weer thuis is. Gister ons kleine Frummeltje gezien, had bloedverlies woensdag en donderdagochtend, toen paar dagen niks meer. Maar maakte me toch wel zorgen! Gisteren op een verjaardag ging ik plassen en ineens véél meer bloedverlies, mn zus zegt kom op, ik zie dat je er mee zit. We gaan naar het Ziekenhuis, heb je iig zekerheid, bij de HA of VK word je weer doorgestuurd etc. En er was hartactie en zag er wel goed uit. Dus wat minder zorgen. Al blijft het nog allemaal spannend natuurlijk! Hoe gaat het bij jou?
Joh dan schrik je toch ook zeg, maargoed dat je naar je zus geluisterd hebt en naar het ziekenhuis bent gegaan je kan maar altijd beter het zekere voor het onzekere doen. Fijn om te horen dat het allemaal goed is. Met mij gaat het nu nog prima ben een beetje moe en mijn borsten beginnen nu wel wat gevoeliger te worden en zien ze er al voller en groter uit tot groot genoegen van mijn vriend hahaha.... Wat doe jij voor werk? en hoe los je dat op met je kwaaltjes? Ik maak me er wel zorgen over hoe ik dat moet doen ik ben koerier zit de hele dag in de auto schiet niet echt op als ik steeds misselijk ben en vaak moet plassen. Ik heb het mijn baas nog niet verteld wil ik doen nadat ik de ouders heb ingelicht ben wel van plan om 32 uur te gaan werken i.p.v 40 uur. In april moet mijn contract verlengd worden (half jaar), maar denk niet dat dat zal gebeuren i.v.m. zwangerschap maak me er best druk over. Groetjes
Ja zeker.. Was wel een opluchting hoor! Al blijft het spannend hé, zeker op het begin! Ik ga nog naar school, ben vandaag vrij maar dinsdag t/m vrijdag heb ik toetsweek! En ik ben zo misselijk & moe, en zéér vergeetachtig, kan me echt niet consentreren en vergeet alles . Ik hoop maar dat het goed komt met de toetsen. Maar op school heb ik er over gepraat en ze komen me gelukkig wel goed tegemoet hoor, mijn studie kan ik gewoon afmaken! Maar dat plassen en misselijk zijn is wel vervelend dan met je werk, ik heb het de laatste 3 dgn dat ik héél misselijk ben, en ik hoop dat ik morgen niet zo ziek ben, want moet me de bus! Als ik me 's ochtends heel slecht voel kom ik een uurtje later, en dat begrijpen ze wel. Maar ik denk dat dat op het werk niet gaat?! Maar hopelijk word je contract wel verlengd hoor, heb je vandaag gewerkt en hoe ging dat? Groetjes Dees
Ik is hier hihi. Mag ik eigenlijk wel meepraten hier.. Mijn man is nu koos werkloos. Bah, nog steeds op zoek naar werk! Overal staan vacatures en iedereen lijkt geinteresseerd, maar niemand belt terug. Grrr. Ok, nu weet ik ook wel dat ze niet binnen 1 dag terugbellen. Maar het wordt een gebed zonder end zo.