Chauffeursvrouwen?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamasanne, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TriCo77

    TriCo77 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    hier nog eentje die zelf chauffeur is, maar er nog niks mee heeft gedaan.
    ik heb wel mijn groot rijbewijs. en hoop er ooit nog wat mee te kunnen doen.
    ik werk nu niet omdat ik liever thuis bij mijn kindjes ben, ipv ze weg te brengen.
    maar wie weet in de toekomst.....

    groetjes nienke
     
  2. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Dag dames...

    Ff uppen hoor dit topic... Want ik was toch wel nieuwsgierig naar het e.e.a.

    Mijn man is nu chauffeur binnenland, maar hij wilt graag buitenland gaan rijden (zwitserland/denemarken) Dat is voor hem altijd een droom geweest, plus het verdiend gewoon gigantisch goed. Zo goed, dat ik straks niet meer hoef te werken en lekker kan thuis blijven bij de kleine.

    Maarrreeee nu komt het... hij wilt misschien dit jaar al beginnen (er is een bedrijf die hem graag wilt hebben) hij is dan vaker thuis als nu, alleen 4 nachten per week van huis, maar straks sta ik punt te bevallen en dan? Zit hij straks in denemarken? Hoe hebben jullie dat gedaan?

    Plus ik vind het wel moeilijk, zelf. Bedoel 4 nachten per week alleen, maar het is wel voor een betere toekomst. Vind mezelf wel een beetje egoistisch.
     
  3. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    hoi hoi jammer dat ik deze topic nu pas vind.
    Mijn vriend is ook chaffeur en voel me vaker een alleen staande moeder dan een moeder met partner.
    Me vriend is vaak van maandag tot vrijdag weg en 1x per 6 weken van maandag tot en met de zaterdagochtend dus 12 a 13 dagen.
    Deze periode vind ik dan wel zwaar maar ja.
     
  4. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Me vriend is in de peride van 2 weken ervoor tot aan de bevalling even ander werk gaan doen voor zijn baas. Zodat hij binnen 2 a 3 uur thuis kon zijn. Je kunt even vragen wat de mogelijkheden zijn. of dat dat kan want hoij zal toch niet de eerste zijn waarbij vrouw zwanger is.
     
  5. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    @fleur... dat is wel een idee... Hij is nu ook weg, met een vriend van hem mee, zit nu in denemarken. Maandag vroeg weggegaan, dinsdagavond was hij thuis, woensdag middag weer weg en vrijdag weer thuis. Die vriend die werkt ook internationaal, en hij kan misschien daar aan de slag. Hij moet sowieso nog een gesprek aangaan met die vriends bazin, dan in dat gesprek vertellen dat ik zwanger ben.

    Het lijkt me ook best wel zwaar, maar ik denk niet dat het veel uit maakt met wat hij nu doet. Hij moet ontzettend vroeg beginnen en is meestal pas rond 7en thuis en gaat om 10 uur weer slapen. En dat doet hij dan 5 dagen per week en straks 4 dagen. Qua (?) geld gaan we er wel een heel stuk op vooruit... pfff vind het wel lastig....
     
  6. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Kwa geld is het heerlijk natuurlijk maar let er wel op dat het leven onderweg heel deur is. van maandag tot vrijdag a zaterdag weg is 150 euro niks. Mijn virend neemt heel veel mee voor onderweg maar hij mag van mij niet een hele week uit zijn magnetron eten. 20 euro voor een bord eten moet je al snel rekenen. Dan nog het brood onderweg alles wat niet vers is zorgen dat je het mee neemt met je bootschappen. Je bent anders een dief van je eigen portomonee. Hier staat 500 euro per maand gereserveerd voor het leven onderweg. Me vriend doet niet veel extra's onderweg ja een stratenboek open ofzo maar verder is het gewoon eten en drinken. Je schrik je helemaal de pleuris als je ziet wat je in Duisland voor een kop koffie betaald.
     
  7. Visserman

    Visserman Lid

    5 jun 2007
    24
    0
    0
    hallo mijn man is dan geen chauffeur maar visserman en die is ook van maandagmorgen 5 uur tot zaterdagmorgen 10 uur weg..
    dus ik ben ook alleen door de week
     
  8. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Dan moet de naam van de topic veandert worden :) .
    Onze zoontjes zijn bijna net zo oud.
     
  9. kwebbels

    kwebbels Niet meer actief

    Mijn vriend is ook chauffeur, buitenland dus alleen in het weekend thuis. Hij zit er nu wel over te denken om binnenland te gaan rijden, hij wil graag bij mij zijn :D Maar soms is die nog wel is twee weken weg ook. :( Zou deze week eigenlijk met hem mee gaan. Had een week vrij genomen. Werd er plots iets veranderd en moest hij naar Spanje :( Dus toen heeft hij mij maar weer thuis afgezet, ik heb maar 1 week vrij genomen namelijk dus moet na het weekend gewoon weer thuis zijn. En dat zou dan niet lukken :cry: Ik BAAAAAAL als een stekker, ben er echt goed ziek van :cry:
     
  10. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Hoi chauffeurs vrouwen. Ik heb het altijd heerlijk gevonden dat me vriend op de vrachtwagen zat maar steeds meer krijg ik het gevoel dat ik er zo alleen voor sta dat ik beter maar er helemaal alleen voor moet gaan. De "wwekeind van 1 dag slaapt me vriend bij en doet dan weinig met Daan naar me zin loopt alleen maar te zeuren en te zeiken. Maar ondertussen is hij ook wel weer heel erg lief. Het is allemaal verschikkelijk dubbel ik hou zo veel van hem maar ik heb het gevoel dat ik er allemaal maar weinig voor terug krijg van hem.
    Hebben jullie dit ook wel eens of zijn dat gewoon periode's. Me vriend kent me gevoel maar ja andere papieren heeft hij niet
     
  11. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo
    Mij vriend werk ook zo 13/14 uur per dag. Het is inderdaad niet makkelijk, aangezien dat we al 4 kinderen hebben en ben nu nog hoog zwanger van de 5.
    Hij werk wel 4 dagen per week, dus woensdag t/m zaterdag.
    Ik ben heel trots op hem en zij truck, ik zou zelf ook in zo eentje willen rijden, helaas... heb geen grote rijbewijs :cry: .
    Ik voel me ook niet echt eenzaam ... ben al gewend, maar soms denk ik... was jij maar nu hier.
    Groetjes! Sima
     
  12. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Das lekker dat hij 4 dagen in de week werkt. Dan heb je ook tijd voor elkaar(wel moeilijk met 4 kids) maar ook een hoop tijd met je kids. Lijkt me heerlijk
     
  13. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo
    Ja, hij werkt nu 4 dagen, maar vroeger was het wel anders.Hij werkte vroeger 6 dagen/week, zo 80 uur. Van s morgens vroeg tot avond laat, soms moest hij in truck overnachten. We zagen elkaar amper, totdat hij in mei een zware - bijna dodelijke auto-ongeluk kreeg. Het was een wonder dat hij die overleeft had , zo zei de politie agent en ambulancepersoneel tegen mij "hij had een bescherm engel want normaal gezien is het niet te overleven". Hij was onderweg naar huis met onze persoon busje, die was totaal los - had geen voorkant meer.
    Na die gebeurtenis had ik gezegd:nu is het afgelopen, minder gaan werken en meer samen zijn. Hij ging me accort ;) .en is wel tevreden met mij beslissing ;) .
    Groetjes! Sima
     
  14. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    pff das dan nogal een verhaal. Hopelijk heeft hij niks aan het ongeluk overgehouden. En lekker genieten van jullie gezinnetje.
     
  15. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Goede dag
    Wat is het hier toch stil...
    Ik ben nu alleen - net zo als jullie met internationale chauffeurs. Bij de "Hamstertjes "is heel erg druk, dus zij draaien overuren... Mij vriend is vrijdag ochtend om 6.30 vertrokken, en kom pas zondag avond terug (rond 22 uur), maar mandag moet die werken weer ....Hij slaap in de truck.
    Onze zoontje van 2 loop rond met een vrachtwagen en roep "papa auto! "Ik loop op de laatste lootjes, hoop ik dat de bevalling niet zou beginnen in deze dagen... als ik die volle maan overleeft, dan heb ik het gered ;) .
    Anders zou wel kunnen dat de papa te laat zou zijn om de geboorte te mee makken ;) .
    Prettige Kerstdagen en een Gelukkige en Voorspoedige 2008
    Groetjes! Sima
     
  16. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo
    Hoe is het met iedereen?
    Fleur 1, alles goedmet je?
    De Beste Wensen voor 2008!Groetjes! Sima
     
  17. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    sima mamalo@ met mij gaat alles goed hoor.
    Met jou ook?
    Op een of andere manier werkt deze topic hier niet. misschien zouden ze hem naar de louge moeten plaatsen dat er dan meer dames mee lullen over het halve vrijgezelle leven van ons :)

    Is je vanje trouwens een beetje in de buur sima mamlo? of is het verstand op 0 de zekeringen eruit en gasgeve als de ween beginnen haha
     
  18. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Mijn vriend is ook chauffeur
    Sinds kort werkt hij op een werkplaats waar ze trailers maken en onderhouden ideaal van 8 tot 5 en savonds lekker thuis.
    Daarvoor heeft hij gewerkt in de bloemen en planten, dus snachts rijden en overdag slapen.
    We zien elkaar alleen in het weekend en daar baal ik heel erg van.
    Maar nu hij ander werk heeft hebben we besloten om voor een kleine te gaan.
    Alleen nu komt het probleem, hij mist het rijden op de vrachtwagen en nu wilt hij ineens buitenland gaan rijden wat ik dus echt niet zie zitten
    Ik heb een zoontje van 5 waar ik altijd alleen voor gezorgd heb en dat is niet altijd even makkelijk
    Nu ik weet dat hij op t buitenland gaat is mijn gevoel helemaal omgeslagen.
    Ben nu bijna een maand gestopt met de pil maar zit eraan te denken om er weer aan te beginnen omdat ik geen vriend/vader wil hebben die af en toe een keer thuis is.
    Mijn eerste zwangerschap heb ik alleen gedaan en de opvoeding ook.
    En dat wil ik geen 2e keer meer.
    Dus als hij op t buitenland gaat rijden hoeft er voor mij geen 2e bij te komen.
    Denk en ben ik nu egoistisch ?

    Groetjes mij
     
  19. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Heej twigger...

    Nee hoor... kan je helemaal begrijpen!
    Mijn man wilde een paar maanden geleden ook buitenland gaan rijden, dan kon ik namelijk stoppen met werken, want het verdiend wel supergoed.(hij werkt nu gewoon binnenland en is lekker om 7 uur savonds al thuis)

    Een vriend van hem reed al buitenland, dus hij had een week vrij genomen en mn man was met hem meegegaan. (om ns te kijken hoe dat was) Zondagavond ging hij weg, om vrijdag in nederland weer terug aan te komen. Dus ik dacht hij komt naar huis, niet dus. Ze gingen nog een ritje denemarken doen. Heb meteen gezegd, waar ben je? Ik kom je ophalen. Het was echt niet leuk gewoon, wat een rotweek was dat! Gelukkig vond hij het ook niets zonder mij.

    Heb je al ns met hem erover gepraat? En heeft hij wel eens buitenland al gereden?
     
  20. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hey Meis,

    Ja hij is al vanaf zijn 18e vrachtwachen chauffeur en zijn vader ook dus dat is er met de paplepel ingegoten
    Altijdging hij met zijn vader mee enzo
    En voor dat wij wat hadden deed hij heel veel buitenland.
    Ik heb hem toen ook gezegd als je op buitenland gaat dan wil ik geen relatie met jou, ik trek dat niet
    Toen heeft ie heeeel af en toe nog een keer ritje buitenland gedaan en dat vond ik echt vreselijk
    Verder gewoon binnenland, snachts werken overdag slapen.
    Sinds een paar weken heeft hij een nieuwe baan.
    Trailerls maken en onderhouden enzo van vrachtwagens
    Maar niet meer rijden en hij kan zn draai er niet in vinden, snap ik heb ik m 14 dagen geleden al gezegd dat dit niks voor hem is, hij moet gewoon de wagen op, snap ik zelfs nog wel.
    Maar hij werkt nu dus van 8 tot 5 en daarom hebben we samen besloten om te stoppen met de pil en voor een kleine erbij te gaan. (1e kleine samen)
    En nou ineens komt ie met t (sorry) achterlijke idee om op het buitenland terug te gaan.
    Ja hallo, ik neem toch niet in mn eentje een kleine.
    Dus heb ik hem ook gezegd als je dat gaat doen dan ga ik weer aan de pil
    Ik ga, kan en wil niet in mn eentje 2 kids opvoeden
    1 is al zwaar genoeg.
    Dus we hebben het er al vaker heeeel vaak zelfs over gehad, maarja wat hij in zn kop heeft heeft ie niet in zn kont, als je begrijpt wat ik bedoel....
    En voor hem is het de normaalste zaak van de wereld want hij weet (wist) ook niet beter dat zn vader er "nooit" was en aan het werk was.
    Maargoed ik kan dat gewoon niet.
    En ben echt bang dat als hij dat gaat doen dat t einde relatie is omdat ik weet dat ik daar echt niet tegen kan als hij veel en ver van huis is :(
    Maarja afwachten maar, hopelijk dat hij het licht nog eens gaat zien hahahha
     

Deel Deze Pagina