Oooowww op die fiets... Nee nationaal. Internationaal heeft hij net gedaan en dat beviel niet echt. Hij miste zijn meisje(s) te veel. Wat hij vervoert? Op dit moment niets haha. Hij heeft supermarkt, bloemen, ijzerwaren van alles eigenlijk vervoert. Maar voornamelijk supermarkt.
Hè wendy dat is balen zeg dat hij nu niet zo makkelijk aan werk kan komen. Is er geen werk in de supermarktdistributie? Ik ga voor je duimen meis en natuurlijk mag je meepraten hier, hij is toch nog steeds chauffeur
Ja er wordt overal werk gevraagd, alleen ze zijn niet zo snel denk ik. Of wij hebben meer haast denk ik. hihi. Kris begint wel een beetje chagarijnig te worden. Aan de andere kant, heeft hij wel de mazzel dat vorige week Sasha zich optrok en stond, dus dat heeft hij wel meegemaakt. Hij was supertrots. Er was wel werk hoor. Via een uitzendbureau. Bij de vuilophaal, dan mocht ie mazzel hebben als hij 2 a 3 dagen op de vrachtwagen zit en de rest staat ie vuil te scheppen. Sorry, maar dat wilde hij echt niet.
***** INBRAAK******* Wendy, de uitzendbureau's hebben vaan een aparte transport tak. (bijv. Randstad Transport) Misschien dat dat wat voor hem is? Succes iig! ********UITBRAAK********
Hij is bij de meeste uitzendbureau's al geweest. Alleen volgens mij randstad inderdaad nog niet... Zal het hem eens zeggen. Thnx in ieder geval!
Hallo Allemaal Ik ben er weer...ik ben nogal heel erg druk: met de kinderen, het huishouden , het werk ( deze week 4 dagen, in plaats van 2) en de boodschappen ... overal en altijd renen ... ik was wel in een winterse depressie beland, maar gelukkig nu gaat het beter, als maar sneller lente word . Hoe is het met jullie? Wendy, ACR uitzendbureau is ook alleen voor transportsector, hebben jullie daar geprobeerd? Ik weet dat het filialen zijn in Breda en Tilburg , maar misschien ook bij jullie in de buurt. Ik ga maar weer naar mij was, 2 volle wasmanden stapelen zich op , en morgen weer drukke dag: opstaan om 5 uur, dan baby`s naar de oppas, Junior bij school afzetten, dan om 8.30 tot 15.30 werken, koken kinderen ophalen, en dan om 19.30 nog boodschappen doen - wat ben ik toch blij met de koopavond . Groetjes voor iedereen!
@sima.. adr is dat geloof ik? Ja daar is kris al geweest. We (jaja ik doe net zo hard mee) hebben ongeveer overal gesolliciteerd (joprapido in de gaten houden en googlen) maar we hebben nog niets gehoord. Helaas. Zoooo druk druk druk, pfff, hihi. Hoe is het voor de rest met jou? Gaat alles goed met jou en je man? Ben trouwens nog steeds nieuwsgierig van welk land je vandaan komt. Polen? Hier is het ook chaos. Hebben gigantische lekkage in de keuken. Hele gang zit vol schimmel, iets met de waterleiding. De muur is nu zo zacht van het water, dat je er zo zonder moeite een schroevedraaier in kan stoppen, grrr.
@ Wendyp .. Wat balen zeg die lekkage, sjeez.. Zit niet mee! Je man kan geen werk vinden, en dan ook nog die lekkage. Hopelijk kan je man snel weer de truck in en lekker gaan rijden!
Pff mag ik even afgeven op het chauffeursvak? Ik heb op dit moment mijn eisprong en vriendlief moet rijden..volgens mij wordt het deze maand weer niks! :-S pf..
Niet lang geleden doodmoe thuis gekomen.. weinig kans! Ach jaa.. we wachten wel weer een maand Mannen snappen gewoon echt niet hoe frustrerend het is voor een vrouw denk ik...
Hallo Hoe is het met jullie? Wendy, hebben jullie iets gevonden? Alle zwangere... alles goed met jullie ? Ik ben dood op... Heb 2 weken (5 dagen/week) gewerkt. Ik vond dat geweldig, maar nu ben ik ontzettend moe . Morgen moet ik weer invallen en vrijdag is mij vaste dag. Ook al is dat eigenlijk heel erg domme werk - kantine juffrouw , toch ben ik blij dat ik niet alleen thuis moest zitten, tussen pampers, paapjes en rond slingerende speelgoed . Laats had ik nog discusie met mij moeder... ja, Sima, jij ben ziekenverzorgende, waarom doe je Dat werk niet,in plaats van de kantine werk... Nou, zij begrijp niet dat ik kots misselijk ben van de verzorging thuis... eigenlijk zeg zij dat als jij kinderen heb, hoort jij thuis te zitten, en bijna of liefs helemaal niet werken ... Ik hoeft jullie niet te vertellen dat tussen ons hevige ruzie is ontstaan . Het gaat weer beter, maar het was zeer koud geweest . Ik vraag me af hoe jullie erover denken? Als je kinderen heb, heb jij geen recht op stukje "eigen leven"? Een klein "uitval klep"waar jij goed in ben, doet het graag, het geeft jou plezier en voldoening? Misschien ben ik een slechte moeder, een egoïst (volgens mij mama)? Maar zonder buitenhuis werk word ik gek - dat weet ik... moet ik mij dat klein stukje plezier ontnemen? Sorry voor klagen, maar voel me rot.
Nee ik vind dat je zelf moet doen waar je je goed bij voelt. En een gekke moeder is ook niet bevoordelijk voor de kinderen hé haha! Ik ga als ik klaar ben met school 2dagen werken, en mn lief is wel van huis doordeweeks. En sommige mensen vinden het belachelijk dat ik nog wil gaan werken! Maar mn kleine gaat dan 1 dag naar oma en 1 dag naar de opvang, en als ik naar mn neefje kijk, die vind het geweldig om naar de KDV te gaan! Ik heb hopelijk in mei 2010 mn schooldiploma. Ik ben september 2009 uitgerekend. Ik ga zodra het gaat weer een paar dagen naar school, en vanaf januari 2010 gaat hij/zij ook naar de KDV voor 2 dagen. En ja, de kleine is dan 5 dagen ergens anders tot ik mijn diploma heb, maar het moet nou eenmaal even, de zwangerschap was niet gepland, wel heel erg gewenst, maar ik wil zeker wel mn diploma hebben! En wat andere mensen daar van denken, moet je je niks van aantrekken. Je moet doen wat moet, of waar je behoefte aan hebt hoor. X
Hallo allemaal He Wendy, het zit jullie nu ook niet mee hoor. In de truckstar staat ook iets over dat ze chauffeurs aan de gang willen houden via Rnadstad, heb je dat gelezen? Sima: tuurlijk heb je recht op een beetje "eigen tijd". Ik vind het ook altijd heerlijk als ik weer mag gaan werken. Ff onder de volwassenen
@sima.. ik snap dat je eigen tijd wilt hebben, met 5 kids is dat je ook goed recht (ook met 1 hoor hihi) Alleen het is niets voor mij, ben het liefste altijd bij Sasha hihi. @linda... Had hij ook al gedaan, maar daar horen we ook niets van... Maar hij heeft werk. Morgen moet hij nog even de laatste dingetjes regelen, dus daar nog even heen, met een beetje mazzel mag hij woensdag beginnen. Mag ook wel na 5,5 week! Maarre...... z'n nieuwe oude baas dus hihi. Hij is weer terug gegaan naar z;n oude baas. Tis wel een endje rijden, maar iets is beter dan niets. Toch?
Gister heeft hij getekend. Hij kan pas 9 maart beginnen. Ze gaan een vrachtwagen voor hem neerzetten in alkmaar, dan kan hij via enkhuizen rijden. Plus ze zijn bezig een grote klus met plantjes voor de praxis aan het aantrekken (zoals ieder jaar) de baas gaat ook kijken of het dan mogelijk is om een vrachtwagen mee naar huis te nemen, die tijd. Want hier zit ook een praxis.