Chauffeursvrouwen?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamasanne, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jazekers.. we zijn ook bezig om te kijken of we een g3 installatie in de auto kunnen zetten.. Scheelt weer in de brandstofkosten.

Tis toch 160 km per dag.

2. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo

Het is weer stil hier . Hoe gaat het met iedereen?

Hier zoals altijd druk, voel me beitje overspannen :( , thuis loop weer van alles mis en ik krijg - natuurlijk - de schuld van. Ben zo kwaad, maar ja, het help niet echt veel :( .

Groetjes! Sima

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hier gaat het lekker, het loopt momenteel even allemaal op rolletjes :)

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier gaat het wel ok.

Kris is afgelopen maandag officieel begonnen met z'n nieuwe oude job. Dus die moet nu iedere dag van Lelystad naar Heemskerk rijden en terug.

Dus we hebben gister G3 in laten bouwen in onze auto. Hij is nog wel een beetje rond aan het kijken hier in de buurt, maar voor zover ik het nu zie, mag hij blij zijn dat ie uberhaupt werk heeft.

En ik begin 1 april ook met een nieuwe job :D op de donderdag en zaterdag.

@sima.. echt klote dus! Ik las geloof ik al een topic over je dochter? Die is geloof ik ook lekker aan het puberen. Doe je wel rustig aan en neem tijd voor jezelf hé? Jemig is Lucin alweer 1 jaar joh? Wat gaat dat hard zeg!

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Haha Wendy, dan ga je dezelfde dagen werken als ik.
    Wat ga je doen?

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wat ik altijd al heb gedaan, rij instructeur op de auto.

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Dat lijkt me ook leuk, alleen ben ik bang dat ik daar het geduld niet voor heb.

(flip al helemaal als ik een nieuwe in moet leren die het niet helemaal in de vingers heeft ;) )

8. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    halloa !
    meld me ook ff aan bij de chauffeursvrouwen ..! :D
    doordeweeks ook half alleen staande mama ... :rolleyes:

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Welkom hier :)

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ola... Eigenlijk moeten we het topic een beetje pit inblazen hihi.

Is het niet wat om het naar clubs bij de lounge neer te zetten? Denk dat het daar meer bekeken wordt, dan bij alleenstaande moeders.

Had ik al verteld dat Kris weer begonnen is? Op zich valt het nog wel mee, zo ver rijden. Hij gaat sochtends om 4 uur weg en is met een beetje mazzel 6 uur thuis. Ze hebben van de zaak uit z'n vrachtwagen laten neerzetten bij het dc, echt superaardig van ze! Dat scheelt Kris nu dik een uur sochtends.

11. dat is wel een goed idee, verhuizen naar clubs. want ik zie mezelf niet echt als een alleenstaande vrouw, dus dan kijk je daar ook niet snel..

met mij is alles goed, alweer 14 weken en 3 dagen, tijd gaat echt snel! 27 april de 20 weken echo..

Hoe is het hier?

Mijn mannetje is vanavond weer thuis, gezellig samen eten en dan naar: Back to the 80's 90's..
    Met wat vrienden, m'n zwager, m'n moeder en genoeg bekenden daar. Heb er zin in!
    Jullie nog wat leuks doen?

En de 28e onze auto ophalen, en ik hoor 23 maart wanneer ik mag afrijden. Yeah!
    Kan ik ook in de golf 4 rijden, :D

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wat lekker dat je vent vanavond weer thuis is! Gezellig joh! Is dat van Radio Veronica uit ofzo?

Wow alweer dik 14 weken zwanger, gaat inderdaad snel, gelukkig uit de 12 weken periode. Vond dat echt rot, hihi.

Heb je al veel lessen gehad? Zou wel lekker zijn als je snel je rijbewijs zou halen ivm baby. Heerlijk om overal naartoe te kunnen.

Ik ga morgenochtend een ochtendje mee met een toekomstige collega hihi. Voor de rest, misschien zondag vrienden, die langs komen. Lekker rustig dus. We kunnen niet teveel doen, omdat Kris zo lang is thuis geweest zitten we een beetje krappies :) Ach dat gaat ook wel weer over ;)

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Wij hebben een druk weekend.

Begon vandaag al met een begrafenis van een vriend van ons. (de schoonpa van mijn zusje)
    De kids gaan zo naar opa toe want wij moeten morgen allebei werken.
    Dan gaan we na het werk naar opa en logeren we daar.
    Onze trap wordt nl. geschilderd morgen en we mogen er dan 24 uur niet op.

Zondag komen we thuis en dan krijgen we 's middags nog visite.

dus druk druk druk

14. Wendyp.. Dat is vanuit Alcazar hier in Puttershoek, discotheek, komt elk jaar terug, heel gezellig!

Het aantal weet ik niet meer, tegen de 30, genoeg dus!
    maar er is een wachtlijst, dus hoop echt dat ik eind april wel op kan.. Maar ben al een tijdje bezig, maar vaak weken lang gestopt, echt sinds 4 weken ben ik weer goed bezig, dus nu gaat ze m eindelijk aanvragen!

Blondiedfu, Gecondoleerd en sterkte!

X

15. hallo,

Waar is iedereen toch telkens?
    Alles goed?

Ik weet 100procent zeker dat ik de kleine voel sinds zaterdag.. Kan nu niet wachten tot het krachtig genoeg word zodat vriend en ik het allebei van buiten kunnen voelen!

Is er al een berichtje gestuurd om het topic te verhuizen?

X

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej eerised.. Nee ik heb het nog niet gedaan, misschien iemand anders?

Het zou best kunnen hoor, ik voelde Sasha ook al met 16 weken. Kris voelde het pas rond 22 weken ofzoiets. Wel leuk, eerst heb je zoiets van, zou het? En daarna weet je het zeker hihi.

17. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Lieve Dames

ik ben helaas niet meer chauffeur vrouw.

We gaan uit elkaar, gisteren is hier een hel gebroken, ik en mij dochter zijn geslagen, geduwd etc.

Het is over. Ik laat me zo niet behandelen. ik weet dat ik meer ward ben, en verdiend beter.

ik moet al mij moed door elkaar sparen en mij leven weer op de rails te krijgen. Het is zwaar, met 5 kinderen, ,aar ik hoop, niet onmogelijk.

Duimen jullie voor me, please

Groetjes! Sima :(

18. Sima, wat naar zeg.. Jeetje!
    Hopelijk kun je het allemaal aan.
    Ik zal voor je duimen.

Zo, misschien word het nou eindelijk wat drukker hier?!?!?
    Dooie boel.
    Waar is iedereen :( ?

Ben benieuwd hoe het gaat met iedereen.

X

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

@sima... ow wat erg zeg! Nee zo moet je je inderdaad niet laten behandelen, door niemand niet! Ben je al weg bij hem? Waar zit je nu dan, bij familie ofzo? Gaan alle kids met jou mee? Hoe gaat het nu met je?

@eerised. hier gaat alles wel ok, kijk er naar uit dat Kris vanavond weer thuis is (morgen lekker vrij) pfff Sasha heeft vandaag echt zo'n dag, dat ik dr achter het behang kan plakken! Wil niets en niets is goed genoeg, wil de hele tijd bij mij hangen, maar ze wilt niet op schoot. Ze was om 11 uur alweer moe, jengelen enz, maar niet willen slapen, ze sliep pas om 1 uur. Dus nu heeft mama even lekker rust! haha.

@linka... waar ben je? Ook al een tijdje niets meer van je gehoord!

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hier ben ik ook weer even :)
    Het is hier lekker druk, zorgen voor de kids, enkele keren per week naar de sportschool en dan ook nog eens 2 lange dagen werken. Maar ik vind het wel lekker zo.

Sima: oooo wat kl#te zeg meid.
    Heel veel sterkte en als er iets is mag je altijd pben.
    Je blijft toch wel hier in het topic hè, we kunnen je hier niet missen.

Wendy: aaargh, soms kun je ze inderdaad goed even achter het behang plakken.
    Ik hoop dat ze morgen weer met een stralende glimlach wakker mag worden.

Desiree: Leuk dat je de uk hebt gevoeld :)

Linka: waar ben je meid?

Deel Deze Pagina