Chauffeursvrouwen?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamasanne, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hoi hoi

zijn jullie mannen heel de week van huis af?

de mijne niet maar wel van smorgens tot een uurtje of 6 meestal...

tis op het moment een beetje crisis daar er is niet heel veel werk op het moment!

groetjes

2. Bulldog: 9 van de 10x wel ja, hij is nu maandagochtend vertrokken naar zuid-frankrijk, madrid en spanje. Alles loopt tot nu toe goed, dan kan hij zaterdagochtend(eind van de ochtend), weer thuis zijn..
    En op zondagavond weg gebeurt ook wel eens, en dan is hij meestal op vrijdagmiddag of avond thuis.
    Hij rijdt op duitsland, spanje, italie, frankrijk, noorwegen, denemarken, engeland, belgie..

is jou man normaal wel nachten weg of niet?

X

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

@bulldog... mijn man is elke avond gewoon thuis. Hij vertrekt rond 4 uur en is meestal net even voor 6en thuis. Maar binnenkort gaat dat tijdelijk veranderen. Dan beginnen de plantjes weer en dan gaat hij dat rijden. Dan krijgt hij (jippie) ook een vrachtwagen mee naar huis, maar dan werkt ie helemaal veel. (hoe bedoel je rijtijden? Althans rijtijden zit hij wel binnen, alleen daaromheen werkt hij ook veel, laden, lossen en de hele mikmak) Dan moet hij ook slapen op de vrachtwagen.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Eerised.. weten jullie al hoe jullie het gaan doen rond de bevalling, blijft hij dan rondjes om de kerk rijden.

5. @ wendy.. hij gaat binnenkort even praten op zn werk, maar we denken er aan om te regelen dat hij lekker in de buurt gaat rijden, belgie/nederland. tis nog even regelen allemaal, best lastig! in de kraamweek gaat hij nog binnenland rijden, dan is hij rond 5u thuis, en dan is hij er 1/2 dagen aan het eind van de kraamweek zodat ze hem nog wat kan 'leren'. en dan is hij 4 weken vrij! dus heerlijk 4 weken met zn 3en..

maar hoe we het echt precies willen gaan doen rond de uitgerekende datum, tjaa..? goed denken en overleggen!

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Bulldog: die van mij is iedere avond thuis, maar meestal wel pas laat

Desiree: tja. da's het mindere van een man met een "mobiel" beroep. En die kindertjes komen dan ook nog meestal op een moment dat het niet uitkomt 8) .
    Maar wel een goede regeling die jullie hebben gemaakt.

7. Ja, ik ben wel benieuwd. Hopelijk komt de kleine in het weekend haha ;) !
    Maar dat zal wel niet..
    Ach voor alles is wel een oplossing, dus hier vinden we ook wel wat op. Want ik wil niet zonder mn Kanjer bevallen hoor ..

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Dat komt helemaal goed :)

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nee hij is nooit s`nachts weg
    werkt alleen overdag
    hij rij ook niet op een grote vrachtwagen !

10. @ Blondie.. Ik hoop het maar ;) , ik heb nu al een paar keer liggen dromen dat mn vriend er niet is met de bevalling, lekker positief haha!

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik had die angst ook! Mijn ma is bij ons allemaal binnen 4 uurtjes bevallen. Van mijn broer zelfs in 2 uur (begin weeen tot uiteindelijke uitdrijving)

Soms zit Kris best ver. Het begon op een zaterdag, had hem gebeld toen ik dacht dat het menes (uhhh hoe schrijf je dat?) was. Toen is hij laaggevlogen, uiteindelijk ben ik pas de volgende morgen bevallen, zondag.

Wat wel relaxed was, is toen Sasha geboren was, zijn baas zei, ach we zien je over 2 weken wel weer :D

12. Sweet3

Sweet3 Lid

2 apr 2009
    15
    0
    0
    Dit is mijn 3e zwangerschap.
    Mijn mannetje is in hart en nieren een vrachtwagenchauffeur, altijd geweest.
    De 1e 2 zwangerschappen voelde ook ik me ontzettend alleen vond dat ik het allemaal alleen deed en er alleen voor stond.
    Het is gewoon heel moeilijk.
    Nu is vanwege baan verandering(wel nog chauffeur)naar bouw transport normale uren van 0500 s'ochtends tot 17:30 sávonds.

Het is moeilijk zo en zo bij zijn vorige baas bij beide zwangerschappen zo en zo geregeld dat hij alleen rond de kerk ging de laatste 2 weken.
    Mogen de bazen ook best rekening mee houden vind ik.

13. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Hallo allemaal,

Wat leuk zeg een chauffeursvrouwen topic :D
    Ik ben dus ook een chaufeursvrouw mijn man rijdt op een trekker oplegger voor containers.
    Ook ik ben het merendeel alleen omdat hij vaak heeeel vroeg weggaat en heeel laat pas thuis komt, dagen van 5 tot 8 of 9 uur komen geregeld voor. :(
    Op dit moment ben ik ( ongewenst) werkeloos :( , wat nu dus eigenlijk best goed uitkomt omdat er vanalles geregeld moet worden voor de kleine. Ik ben van plan om na mn bv verlof 2 of 3 dagen te gaan werken.
    Ben erg benieuwd of er hier vrouwen uit de omgeving zijn ( hoekse waard)

groetjes Kim

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

@kim... ben niet zo topografisch aangelegd, maar heb geen idee waar Hoekse Waard ligt. Ik zag je praten over je bv verlof, dus ik neem aan België?

Denk dat het sowieso niet hier in de buurt ligt hihi.

@sima... hoe is het met je meid? Wilt het allemaal een beetje lukken?

@eerised.. hoe is het met je zwangerschap?

Hoe is het met de rest van de meiden?

Hier wel ok, had al geschreven dat Kris sinds afgelopen maandag de vrachtwagen mee naar huis mocht nemen. Wel lekker hoor, dat scheelt hem 2 uur per dag heen en weer rijden met eigen vervoer (en die mama heeft die auto ;) )
    Alleen mocht hij dus niet hier in de wijk staan, hij stond helemaal niet in de weg en er kon zelfs nog een vrachtwagen tussen, dus had hij een bekeuring gekregen. Hij is op dit moment plantjes aan het rijden, tussen Aalsmeer en friesland-groningen. Wel leuk. (vind hij natuurlijk, voor mij maakt het niets uit hihi)

Ik ben vorige week donderdag ook weer begonnen met werken, echt heeeerlijk. Even een dagje geen mama zijn. Ik mis mijn kleine opdonder wel heel erg hoor! Maar ik kom op mn werk helemaal tot rust haha, die kleine ADHD'er.

15. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    @ Wendy, Hihi nee de hoekse waard ligt gewoon in nl en wel net onder rotterdam.
    In nl praten ze sinds kort ook over zwangerschapsverlof ( 4 tot 6 weken voor) en bevallingsverlof (10 tot 12 weken na) dus vandaar dat ik het over bv verlof heb.

Hoop dat iedereen een leuk paasweekend heeft gehad, wij in ieder geval wel en vandaag schijnt de zon ook nog eens flink dus daar gaan we van genieten.

groetjes Kim

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

@kim... haha.. ik dacht bv verlof - borstvoedingverlof haha. In Belgie krijg je namelijk meer verlof als je borstvoeding geeft, heb ik hier eens op de site gelezen hihi.

Mwah, op zich wel lekker paasweekend. Kris is werken, gister en vandaag allebei de dagen. Gister plantjes ophalen bij de veilingen en vandaag wegbrengen naar Bouwmarkt (de geel met rode ;) )

17. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Hier nog een chauffeursvrouw, of chauffeursvriendin eigenlijk :)
    Mijn vriend is gelukkig 's nachts wel thuis, maar maakt wel lange dagen en om de week de hele week pas 's nachts thuis, en dan lig ik al in mijn bedje, en als ik dan de volgende ochtend naar m'n werk ga, ligt hij natuurlijk nog te slapen.. dus dan zie je elkaar ook niet veel kan ik je vertellen..
    Maar wel beter dan bij zijn vorige werkgever, toen reed hij ook voor een supermarktketen en was het soms echt 2 weken dat we elkaar niet zagen, dat we langs elkaar heen leefden in hetzelfde huis.. Dat was echt niet leuk, nu is het al veel beter dus.
    En nog even en dan zijn we met z'n drietjes :)

18. Kim.. Ik kom uit Puttershoek!

Zo vandaag weer alles gecheckt, en met mamma en kind is alles goed.
    Baarmoeder is 18cm hoog, bloeddruk 120/70..
    En het was weer geweldig om de kleine te horen :D ..

Hoe is het hier?
    Wat stil weer :( ..

X

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej meiden...

Sjonge jonge, door die verhuizing van de site, kreeg ik geen mailtjes meer binnen van hier. Zoals met veel topics. :(

Maarre hier gaat alles goed. Ben zelf weer 3 weken aan het werk, echt relaxed. Manlief heeft al 3 weken de vrachtwagen mee. Wel cool, dan heeft ie de trailer afgekoppeld en de trekker staat dan op de oprit haha.

@eerised.... netjes je bloeddruk! Baarmoederstand, heb geeeeeen idee meer hoe dat zat hihi. Lekker he, om je kindje dan weer te horen! Ik zie dat je gister je 20 weken echo hebt gehad, alles goed dus? Willen jullie weten wat het wordt?

20. @ Wendy.. Alles goed, de echo was echt zo mooi, helemaal geweldig. De kleine had de hik..
    Fotos staan in mn album!
    We weten lekker niet wat het word :d .
    Volgens mij is je baarmoederhoogte ongeveer gelijk aan de weken. dus 18cm is ong. 18weken.. Dacht ik!

Wat doe jij voor werk Wendy?

Deel Deze Pagina