Chauffeursvrouwen?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamasanne, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

@eer... ik ben rij instructeur op de auto :D Mooie foto's! Vooral die eerste, van dat profieltje. Mooi! Wel schattig de hik, hihi. Voel je het ook al? Sasha had echt supervaak de hik, volgens mij voelde ik dat pas later in de zwangerschap, met 30 weken ofzo? Aan het einde als ze echt geen ruimte meer hebben, is het wel irritant haha. Nu heeft Sasha nog steeds vaak de hik! Gulzig meisje.

2. @ Wendyp .... Oke.. Leuk hoor, hoeveel uur in de week?
    Ik mag 12 mei afrijden om 09.50, nog 5 lessen te gaan.. (Ben in de meivakantie 1 weekje weg met mn vriend mee op de vrachtwagen, dus voor je het weet is het 12 mei), is de 3e x dat ik mee ga, hopelijk weer lekker naar Zuid-Frankrijk!

Ik voel de kleine wel heel goed, de ene x een stuk harder als de andere x, dan weer een paar x met lange tussenpozen dan weer heel snel achter elkaar..
    Maar vanmiddag leek het wel de hik, was echt om de paar seconden, heel gelijkmatig zeg maar.. Weet het niet zeker! Dacht van wel, maar kan ook zomaar gewoon geschop ofzo zijn.
    Mn placenta ligt helemaal achter, dus voel het wel goed allemaal.
    Jammer dat het zo stil is hier he? Komt hier niet echt los he.. :(

Welkom Linda.. Hopelijk kom jij wel lekker veel praten hier! :D

X

3. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Hey gaaf zeg, ik woon in westmaas hihi en doe vaak boodschappen in p'hoek.
    En natuurlijk zit de vk daar. toevallig zeg echt leuk.
    :D

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

@eerised... ik werk 16 uur per week, 2 dagen. Ow spannend! Ga je voor de 1e keer op? Waar les je? Rijswijk ofzoiets?

Ja helemaal geweldig om je kleintje zo te voelen hé?

5. @ Wendy.. Oke dat is wel lekker, maar 2 dagen :) ..
    Ja de 1e x, alleen mn theorie verloopt 24 juni, pfff beetje kort aan allemaal, dus als ik zak heb ik grote kans dat ik niet meer op kan!
    Ik rij altijd in R'dam Zuid/Barendrecht, en moet bij het CBR in Barendrecht afrijden..

X

6. @ Wendy.. Oke dat is wel lekker, maar 2 dagen :) ..
    Ja de 1e x, alleen mn theorie verloopt 24 juni, pfff beetje kort aan allemaal, dus als ik zak heb ik grote kans dat ik niet meer op kan!
    Ik rij altijd in R'dam Zuid/Barendrecht, en moet bij het CBR in Barendrecht afrijden..

X

7. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    @Eerised90
    De tijd vliegt joh dus het is zo 12 mei, hoop dat je het in 1 keer haalt. Leuk hoor dat je een week meegaat, ik deed het ook wel in het verleden ( daagjes dan hihi) maar het werk van mn man is tegenwoordig niet erg intressant meer om mee te gaan.
    Ik heb gehoort dat de kleine pas vanaf week 26 gaan drinken van het vruchtwater en dus ook pas vanaf dan de hik kunnen hebben dus ik denk dat jou beeb je buik als trommeltje gebruikt hihihi. De kleine bij mij in mn buik heeft sinds anderhalve week toch wel bijna elke dag een keer de hik hihi is echt een heel apart gevoel hoor en lijkt ook absoluut niet op trapjes ofzo ( die trouwens ook steeds harder worden)
    Tis toch een mooi iets, zo'n kleintje in je buik hihi
    ik ga eens even een was buiten hangen, de zon schijnt goed en wie weet kunnen we vanmiddag lekker buiten zitten.
    groetjes Kim

8. Hoop het ook, pff nog een goeie week en dan moet ik al op.. Brr haha!

Ja, dat geloof ik dat de schopjes steeds harder worden, ik verbaas me nu al soms over de kracht van de kleine hoor en hij/zij is ZO druk.. Echt niet normaal haha!
    Heb wel zelf last van mn bekken en onderrug kan soms van de pijn gewoon niets, zitten liggen of lopen, alles doet zeer. Weet niet wat ik er mee aan moet!

Weekje mee met mn vriend was wel weer heel gezellig, Zuid-Frankrijk en Spanje.
    Echt lekker om is 10 nachten samen te zijn. Alleen voorlopig wel de laatste x natuurlijk..

Wat is het weer stil hier :( .

X

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

@desiree.. ja sorry... ik geloof dat ik die nieuwe site maar niets vind. Ik krijg helemaal geen email, tis dat ik af en toe kijk bij mijn eigen berichten. Van heel veel topics trouwens niet!

Hier gaat alles goed. Man is onwijs druk met werk! Ze hebben hem toegezegd dat hij sowieso plantjes moet rijden tot augustus, echt wel beter. Hij vindt supermarkt rijden echt niet leuk! Vandaag een half dagje met hem meegeweest en die kleine. Zag er echt stoer uit, vanaf de rand van dr autostoel zat ze de mensen te bekijken die we aan het inhalen waren. Helaas is mijn fototoestel overleden (leuk kinderen haha) maar heb wel een foto gemaakt met mijn telefoon.

Was het lekker weer in frankrijk? Nog 5 weken en dan gaan wij lekker. (op vakantie hoor hihi)

10. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hé, eindelijk weer eens gevonden.
    Volgens mij was ik de weg een beetje kwijt, heb zo te zien heel veel gemist.
    Hopelijk lukt het me om bij te gaan lezen.

Hopelijk krijgen we wel weer mails na de volgende verhuizing, anders ben ik vrees ik weer de weg kwijt, en dat voor een vrouw van een vrachtwagenschaufeur ;) ;)

Hier gaat alles goed en we zijn nu de laatste weken aan het aftellen, raar hoe dat ineens verandert zo gauw je de 30 weken heb zien staan.
    Gelukkikg wel meer controlles, dus vaker hartje horen en over 2 weken een echo.
    We zullen blij zijn als we ons kleine mannetje in de armen kunnen nemen.

En mijn mannetje heeft het nu niet druk, vanwege de crisis helaas, maar wel een voordeel dat hij gauw thuis kan zijn als het nodig is en makkelijker vrij kan krijgen.
    Al mag het ook wel weer veranderen.

Nou dames, hopelijk kan ik jullie nu wel blijven vinden.

Tot gauw,
    Krissa

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik kreeg inderdaad ook geen mailtjes meer van dit topic... Raar... :rolleyes:

Desiree: mooie echofoto

Wendy: flauw dat ie een bekeuring had gekregen. Waar parkeert hij hem nu?

Krissa: succes met de laatste loodjes.

Hier gaat alles zijn gangetje, de mannen worden groot :D
    Papa is gelukkig ook voortaan op dinsdag thuis zodat we ook eens lekker een dag samen met het gezin hebben.

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

@krissa.... inderdaad succes met de laatste loodjes. Wij merken hier eigenlijk helemaal niets van de crisis. Man heeft het aardig druk!

@linda... hij parkeert hem nu aan het einde van de wijk, nu al sinds hij die boete heeft gehad. Dat mag blijkbaar wel, slaat ook nergens op. Ach ja.
    Ook lekker die dinsdag, bij ons is dat de zondag haha. Eigenlijk wel jammer, want we kunnen zo nooit samen even naar de stad ofzo. Of boodschappen doen.

@all.. vandaag is Sasha 1 jaar geworden :D Wat gaat het hard! Gister feest gehad, was druk en gezellig. Ze is aaaardig verwend!

13. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Dames,

Dank jullie voor jullie steun. De laatste loodjes vallen best zwaar.
    Maar gelukkig gaan we met pinksteren nog een lang weekend weg.
    Wel camperen met de tent, maar dat zal hopelijk wel goed gaan.
    en de dag voordat we vertrekken nog een echo, mooier kan het dus niet.

Wendy, mag hij wel aan de rand van de wijk parkeren?
    Hier in de straat hebben we ook iemand wonen die niet van vrachtwagens houdt, en klaagt als er eentje 1 uur in de straat staat tijdens de kunch. Maar die heeft pech, we wonen hier met 3 chauffeurs op een rij, had hij maar ergens anders moeten wonen ;)

Veel succes allemaal en geniet van het mooie zonnetje dat vandaag schijnt,

Groetjes,
    Krissa

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

@krissa,.. lekker nog even weg, waar gaat de reis heen? Gewoon in nederland? Ik hoop wel dat je iets degelijks heb meegenomen om op te slapen ;)

Ja hij mag blijkbaar wel aan de rand parkeren. Die staat nu al een maand ofzo daarzo, nog geen boete. Het is daar ook een leeg stukje. Hier in de wijk stond hij ook op een straatje waar niemand woont (staan geen huizen) maar dat mocht weer niet. Het schijnt in onze gemeentelijke bepalingen te staan, dat een voertuig hoger dan zoveel meter, langer dan zoveel meter niet in een woonwijk mag staan.

Maar in het weekend, als hij vrijdag thuis komt, dan koppelt hij de trailer af op een industrieterrein en staat de trekker hier op de oprit.

15. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    @ wendy, we blijven inderdaad in nederland. Maar we gaan wel met de vereniging dus even kijken hoe we het gaan indelen. Wel heb ik geregeld dat ik niet direct actieve verplichtingen heb. En nu eens een keer niet op een matje maar een heerlijk luchtbed, samen met dekbed en meerdere kussens. eigenlijk kun je het dan geen camperen noemend.

Gelukkig dat de vrachtwagen nu goed staat, toch wel vervelend om hem ergens kwijt te kunnen, al is het wel lekker als je vanuit thuis kunt vertrekken.

Naast de vakantie zijn we nu druk bezig met de geboortenkaartjes.
    We weten wie de peter en meter gaan worden, alleen kunnen we niet achterhalen waar hun namen van afgeleidt zijn. Bijv. Martijn komt van Matheus maar waar komen Edmee en Stefan vanaf?
    Heeft iemand van jullie een idee? Een namenboek hebben we niet aangezien we zonder boek al gauw uit de namen waren.

Verder wens ik iedereen een heerlijk, zonnig weekend.

Groetjes,
    Krissa

16. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hoi Dames, Waar zijn jullie allemaal?
    En hoe gaat het met jullie?

17. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Blondie,

We zijn er nog maar kregen geen meldingen meer na een posting.
    Hier gaat het redelijk, de laatste lootjes nog en volgens de gyn gaan die minder lang duren dan dat gedacht was.

Op dit moment veel harde buiken door doorstralen naar mijn rug en benen. Het is dus door puffen op zijn tijd en afwachten.
    Mijn man heeft gelukkig al op zijn werk geregeld dat hij direct naar thuis kan komen als het zo ver is. Ik hoef maar te bellen.

hoe is het bij jou??

groetjes,
    krissa

18. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hoi Krissa,

Vervelend ja die laatste loodjes, maar nog ff door de zure appel heen en dan mag je gaan genieten.

Hier gaat het helemaal prima, de kids worden groter en groter.
    Ze doen nu al samen spelen af en toe :D

19. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Blondie,

Heerlijk dat het super gaat.
    Lekker samen met die mooie weer spelen. Hier zul je zeker echt van genieten denk ik.

Groetjes,
    Krissa

20. appelthee

appelthee Niet meer actief

wat leuk een chauffeursvrouwen topic..

hier ook een vriendin op en top hahaha.
    het zit hem echt in het vlees en bloed

toen ik hem leerde kennen was hij internationaal, toen we iets kregen zei ik je kiest voor je werk of voor mij ( hoe gemeen )
    en toen werd hij bij hetzelfde bedrijf nationaal chauffeur!
    helaas ging dat bedrijf oppe kop.
    en kon hij hier in de buurt aan de slag als nationaal chauffeur maar dan wel benelux! is bijna iedere avond thuis. behalve vanavond anders kon ik niet forummen hahaha

we hebben al een zoontje van 14 maanden en nummer 2 is op komst :D ..
    normaal gesproken heeft hij om de week een papa dag maar door de vakantie periode is dat tijdelijk ingetrokken! :(

Deel Deze Pagina