he Gwenolyn, Jah dat vind ik ook je moet maar mazzel hebben dat toevallig je vruchtbare dagen in t weekend zijn, maar indd we blijven positief ooit wordt een wachten beloond. jij mag bijna testen he wel weer spannend hoop voor je dat t raak is.
hoi Flower83, Ook wij zijn een keertje aan de beurt!! Misschien dat het net even wat langer duurt als bij koppels die beiden een gewone baan hebben. Tot nu toe heb ik maar 1 keer getest, omdat ik overtijd was (achteraf door "stress") en binnen een paar dagen op zakenreis zou gaan. Wilden wel even weten waar ik aan toe was. Paar uur na het testen, werd ik hardstikke ongi. Nu heb ik voor het eerste ongi achtige krampen na mijn ei. Ook merk ik dat ik moe ben, en snel aangebrand. Dit is eigenlijk voor het eerst. Stiekem ben ik wel nieuwsgierig. Anders gaan we verder naar ronde 8.
@Gwenolyn. Heel veel succes met wachten. Ik duim voor je mee dat het positief mag zijn. Verder is het misschien wel een interesant onderwerp als onderzoek om te kijken of het voor vrouwen van vrachtwagenchauffeurs langer duurt om zwanger te raken dan bij anderen. Groetjes, Krissa
@Krissa: Dank je wel. Ben voor het eerste nieuwsgierig, maar ook licht teleurgesteld als de test negatief is.
Gwenolyn: welkom hier. Over je vraag hoe lang we bezig zijn geweest: allebei meteen raak. Ik duim voor je dat het raak mag zijn. Flower33: welkom Belinda: welkom Leuk zeg, allemaal nieuwe "gezichten" Leonietje: wow jij hebt een lieve man. Fijn dat hij je zo verwend Wendy: mijn vriend (en ik ook) rijden voor Albert Heijn Krissa: wat leuk je weer te zien, fijn te horen dat alles goed gaat met Max Hier gaat alles prima, moet af en toe een extra dagje werken ivm de vakantie maar dat vind ik niet erg. (voor de nieuwe dames: ik ben een chauffeursvrouw, maar ben zelf ook chauffeur ) De kids doen het prima, Rodey kruipt nu ook en ze spelen nu zelfs samen. Heel leuk om te zien.
@Blondiedfu: Dank je wel. Wauw 2 meteen raak, wat fijn!! Vandaag een zwangerschap test gedaan: 2 streepjes. Stond rustig mijn tanden te poetsen, en binnen een minuut kwam er al een tweede streepje. Dacht dat ik even in mijn tandpasta zou stikken. Volgens mij begint het nu toch echt werkelijkheid te worden. Foto staat Hier
Dank je wel Vind het nog heel onwerkelijk.Vandaag weer een test gedaan, en de tweede streep was al een heel stuk donkerder als gisteren.
Gwen, Van harte gefeliciteerd. Geniet er lekker van. @blondie, ja het is wat hectisch maar ik probeer het hier bij te houden. Met max gaat het super. Vanacht zels kunnen doorslapen tot 05.30 uur. Nu ligt hij lekker in zijn box te slapen. Donderdag voor het eerst naar het consultatiebureau, ben benieuwd hoe groot hij nu is, en hoe zwaar. Toch is het allemaal wel raar aangezien ik pas afgelopen woensdag was uitgeteld. Maar alles went snel. Groetjes allemaal, Krissa
Hoi hier nog een chauffeursvrouw en kan helaas zelf niet meer rijden. Ik heb ook weleens momenten dat ik me alleen voel vooral als ik me heel slecht voel. Door de hormonen zijn we wel blij dat we elkaar ff weinig zien. We hebben een jaar lang samen gereden en nu zien we elkaar alleen nog in t weekend maar ach daar sleep ik mewel doorheen en je weet t van te voren als je met een chauffeur gaat dan weet je dat er alleen komt voor te staan en misschien scheelt het omdat ik natuurlijk zelf ook reed. greetz
Kirsten, van harte welkom hier. Blondie, bij het CB is alles goed gegaan, Max groeit netjes volgens de curve, hij zit alleen net boven de onderste lijn, maar dan ook met alles dus hij groeit ook lekker in verhouding. Hij is nu 52cm en weegt 3750 gram. Toch erg netjes omdat hij 3 weken en 1 dag te vroeg geboren is. Verder is hij heel bewegelijk, actief volgt je al goed en reageert heel erg op mijn stem. Het slapen na elke fles is er nu al niet meer bij, Het zal dus vermoedelijk een echte dondersteen worden. Ik ben wel benieuwd hoe het met de kleintjes van de andere hier gaat. Groetjes en geniet van het mooie weer Krissa
he hallo. ik had tijden geen computer meer, dus daardoor was ik niet online.. heb inmiddels weer een laptoppie, dus ik kom weer gezellig mee kletsen! Ik ga ff terug lezen.. X
Waar de rest is weet ik niet. Zelf heb ik weinig tijd om te komen. Max heeft besloten nog geen ritme te willen vinden, maar wel wakker te willen blijven tussen de voedingen in. Hoe gaat het met jou? Nog even als ik het goed heb gezien. Hoe is het met het warme weer gegaan? In ieder geval heel veel succes met de laatste loodjes. Krissa
@ Krissa.. Ja dat geloof ik met zo'n kleine man! Ja hier alles goed, de laatste weekjes, en dan zijn we echt met zn 3tjes! Gelukkig weinig last van het warme weer.. Vorige week lekker 2 dagen aan het strand gelegen!! Wel al 3x een hele nacht voorweeën gehad, maar zal er allemaal wel bij horen. Ook last van maagzuur, maar volgens mij is de kleine ook nog niet ingedaald.. Rijdt jouw vriend ook internationaal? Liefs
@eerised, nee, mijn man rijdt nationaal voor DHL. Stiekem noem ik dat wel eens de ambtenarenbaan van de transportsector. Beginnen (nu tijdens de crisis) tussen 8-9 's ochtend en klaar tussen 17.30 en 19.00 uur 's avonds. En soms, zoals vandaag beginnen om 13.00 uur en klaar rond 21.30 uur. Dat was wel een fijn idee tijdens de zwangerschap dat hij ook zo thuis kon zijn als het nodig was. Nu heeft hij gewoon de dag ervoor kunnen zeggen, ik kom morgen niet want dan moet mijn vrouw bevallen. Het voordeel van inleiden. Heel veel succes met de laatste loodjes, en ik probeer je hier te volgen. Als Max het doet zoals de laatste 2 dagen, dan krijgt hij langzaam een ritme en heb ik iets meer tijd voor andere dingen dan de fles en troosten. Groetjes, Krissa