Chauffeursvrouwen?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamasanne, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Hmmm... ik kan me voorstellen dat hij z'n draai niet kan vinden daarzo in die trailers. (in rijnsburg zeker?)

    Maarre kun je niet een beetje op zn gevoel inspreken. Dat hij straks een hoop van die kleine gaat missen. En of hij niet had gewild dat z'n vader vroeger er meer voor hem was. Of misschien kun je tot een compromis komen, dat hij weer bij zo'n bedrijf gaat werken, die inderdaad heel af en toe een ritje buitenland heeft? Zo komt hij aan z'n 'trekken' maar de meeste van de tijd rijdt hij dan binnenland en dus savonds thuis.
     
  2. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ja daar ben ik nu dus ook mee bezig
    ik zei ook al vind je het niet erg dan dat je vader er nooit was
    zegt ie ach ik weet niet beter (sjit)
    Ook heb ik al gezegd van ow dus jij wilt alles missen van de kleine
    de zwangerschap misschien wel de bevalling, de leuke dingen van de kleine straks
    het opgroeien van de kleine
    En wat krijg je dan te horen :S
    je kan ook overdrijven zeg..
    En daar kan je het dan weer mee doen
    Nou is hij vandaag werken en gaat hij vanavond met zn vader mee naar denenmarken (jippie NOT)
    Hopelijk krijgt hij het niet nog meer te pakken na vandaag anders ben ik nog verder van huis.
    En misschien dat als ik eenmaal zwanger ben dat hij dan wel omslaat dat weet ik ook niet
    maar dat risico durf ik niet te nemen omdat ik gewoon weet dat de zorg alleen voor een kind zwaar is en dan 2 helemaal.
    Mijn eerste zwangerschap was ik al h elemaal alleen mn ex had zn handjes los dus ben ik gevlucht, kwam ik erachter dat ik zwanger was.
    Ja dan maar alleen.
    Heb geen moment kunnen genieten van mn zwangerschap, en soms vergeet ik ook van de kleine te genieten omdat ik veel te druk ben met opvoeden als je begrijpt wat ik bedoel.
    En dat is juist t gene wat ik nu zo graag wel wil
    Het samen zwanger zijn, een hand op mijn buik wat ik niet ken
    Het samen naar de verlos. samen hartje horen, samen de echo's
    samen de kinderkamer en spullen uitzoeken enz enz
    Gewoon samen, en niet meer alleen
    En dat maakt het voor mij extra moeilijk allemaal omdat ik alles al een keer alleen heb gedaan.
    Maarja, op hoop van zegen.
     
  3. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Heb je dát al tegen hem gezegd?

    Voor de rest, constant bellen dat je hem mis. Lekker huilen enz ;)
    Denk dat je verder ook niet veel kan doen.... denk ik... Als zo'n kerel het op z'n heupen krijgt.....
     
  4. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ja dat weet hij allemaal
    En dat heb ik m ook allemaal verteld hij weet het hele verhaal en hij weet ook dondersgoed dat die kleine van mij ook helemaal knetter dol is op hem
    Maar ja vrachtwagen chauffers zijn en blijven toch hele rare wezens (sorry mannen)
     
  5. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    jup jup I know... slag apart ;)

    Ik hoop het beste voor je! Moet ie lang naar denemarken?
     
  6. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Nee een ritje maar gelukkig
    vandaag erheen en morgen weer terug
    Als hij lang zou gaan kon hij meteen blijven hahahahah
     
  7. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Ik vin het ook heel moeilijk om de vrouw van een chauffeur te zijn op dit moment. onze relatie gaat niet echt denderent dus dat scheeld. Maar ik vraag me af waar heb je mer aan een man die niet lekker in zijn vel zit omdat hij van 8 tot 5 werkt en daarna niet te genieten is thuis of een man thuis hebben alleen in het weekeinde en die lekker in zijn vel zit en zin heeft om allerlei dingen te doen.

    Ik vind het salaris wel lekker mee wegen want er is dan door de weeks dan vaak wel geen papa maar er is wel altijd een mama
     
  8. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ja dat snap ik wel
    maar ik heb een zoon van 5 en dan ook nog een kleine.
    en dan alle 2 alleen
    Ik hoor al 5 jaar niet anders dan mama mama mama,
    nee sorry dan heb ik een man in huis die zich goed voelt maar een vrouw naar de klote.
    dan kies ik toch liever voor mezelf
    Ik kan, wil en doe het niet meer alleen, dat trek ik gewoon niet
    En weet je geld...
    Bij mn ex hadden we alle geld van de wereld, maar gelukkig waren we niet hoor,
    Dan maar een beetje minder, daar ben ik veel gelukkiger mee :D
     
  9. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo
    Wat een moeilijk beslissing voor jou, Twigger... maar ik ben met Fleur me einds... "waar heb je mer aan een man die niet lekker in zijn vel zit omdat hij van 8 tot 5 werkt en daarna niet te genieten is thuis..."
    Mij vriend werkt ook als chauffeur (binnenland - Hamsterweken ) wel, zo 14-15 uur per dag. We hebben 2 kleine zoontjes van 2 en 1 jaar, en ik ben zwanger van de derde (nog 10 dagen te gaan ;) ). Hij zei ook heel erg vaak, dat hij iets anders zou willen doen, meer thuis wil zijn, maar als die paar dagen vrij is, mist hij zijn truck, zijn werk... dan heb ik liver dat hij werkt, dan thuis rond hang ... Het is zeker niet gemakkelijk, maar toch.
    Fleur, proficiat met je zwangerschap, sorry, heb niet eerder opgemerkt :oops: . hou je taai, alles kom goed....Trouwens, waaneer ben jij uitgerekend?
    En over jou vraag... hij rijd nu redelijk in de buurt... zo 50 km rondom huis ;) , en ik hoop dat hij de bevalling niet zou missen... maar die "wacht tijd "begint ook op hem te werken ;) , hij belt elke uur om te vragen of is al begonen, en hoe is het...
    Gelukkig hier in Belgie, hoeft jij niet wachten om naar zh te gaan tot de weeien om 5 min komen, maar je mag gelijk naar toe, al zij beginnen..... in ergste geval zou ik alleen naar zh gaan en op hem zou wachten, maar ik hoop dat het niet zo ver zou komen ;) . Hij moet nog morgen werken, en dan 3 dagen vrij... dus Baby`tje - wacht tot dat papa thuis is ;)
    Groetjes!
    Twigger sterkte, en denk nog even over jou beslissing.
    Groetjes! Sima
     
  10. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Ik ben op 20 aug uitgerekend. En kijk er erg naar uit het geeft niet hoor dat het je niet eerder is opgevallen. Mijn vriend wa ook een beetje rondjes rond de kerk aan het rijden toen ik tegen de datum aan kwam. en moest dan vaak pas rond 7 uur beginnen en was al om 1800 thuis hij vond het niet leuk wan miste de afstand en ik miste me vrijheid.

    Ik heb het nooit erg gevonden dat hij chauffeur is hij heeft een tijdje wat anders gedaan waardoor hij meer thuis was en ik heb hem gesmeekt om weer te gaan rijden hij was niet te harden thuis.

    eigenlijk wel knap dat we zwanger word haha als die mannen er nooit zijn
     
  11. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Dat is goed gezegt Fleur :) :) :) , over onze zwangerschapen...
    Ja, het zit denk ik in genen, vrijheid, eigen baas zijn....
    Ik vind het ook niet erg, als die weg is, al hoewel mis ik hem heel erg, en ben blij als die weer thuis is.
    Maar jij heb gelijk, wij hebben ook onze eigen vrijheid, en die zou ik ook niet willen missen... maar iedereen ervaart het anders... ik weet bjv, dat mij zus zou nooit zo leven willen, en mij moeder ook niet, maar ja iedereen is anders.
    Fleur, werkt jou vriend buiten of binnenland ?
    Groetjes! Sima
     
  12. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    eigenlijk alleen maar buitenland hj komt vaak alleen effe in nederland om te laden of te lossen. als hij hier in de buurt moet lossen en we zijn thuis :) want tja vrijheid dan komt hij wel even snel lang met zijn vrachtwagen.
    Mijn moeder zus schoonzus enz moeten er ook niet aan denken maar ja bij me vriend is het er ook met de paplepel on gegoten hihi.

    Ik begrijp wel dat sommige vrouwen er moeite mee hebben. Ik vind het wel een typische manier van leven ook en ik ben blij als hij weer thuis is maar hoe zuinig ze op hun vrachtwagen zijn en opgeruimd dat is hij in iedergeva niet thuis haha
     
  13. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    jij heb volkomen gelijk , zijn truck is zijn leven. Poetsen, boenen... CB-radio aparatuur, alles gaat voor ;) ,....
    Ik heb nog niet megemaakt dat hij in buitenland was rijden... wel paar nachten alleen, want hij moest in de truck overnachten - was laat klaar maar s`morgens vroeg om 5-6 uur beginnen... ik had het heel raar gevonden, en was blij dat die 4 dagen voorbij waren.
    Groetjes! Sima
     
  14. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Gelukkig is hij morgen weer thuis en dan moet er maar eens goed gepraat worden aan deze kant haha
    We hebben immers niet voor niks besloten om te stoppen met de pil.
    Dus we moeten gewoon alle 2 even duidelijk aangeven wat we nou willen en wat we verwachten.
    Ik snap ook dat het voor hem allemaal nieuw is en dat hij er niks vanaf weet omdat het zijn 1e gaat worden
    En dat ik de ervaring al een keer heb gehad.
    Maar komt helemaal goed, een goed gesprek is nooit weg toch...
     
  15. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    eengoed gesprek doet hopelijk ged.
    ZEr is ook een hoop vrachtwwagen werk dat ze wel iedere nacht thuis zijn maar dan zijn het nog lange dagen voor die mannen heel vroeg beginnen en pas laatthuis. dan heb je veel meer rust als ze ook 's nachts niet thuis zijn.
     
  16. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Nee idd
    Die van mij zou gister al thuis gekomen zijn en is er nu nog niet
    en dat zijn dus de dingen waar ik zo ontzettend van baal
    er komt altijd wat tussen.
    En zo is wel weer je weekend naar de K....
     
  17. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Ik vind het wel lekker hoor...m'n ventje iedere avond thuis.

    Hij begint om 5 uur sochtends en is tussen 6 en 7 savonds weer thuis. Ik moet er niet aan denken om hem snachts ook te moeten missen!
     
  18. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    dat zijn ook lekkere tijden. toen me vriend nog niet buitenland reed was hij 's morgens ook wel zo vroeg weg maar ook vaak pas na 10 uur weer thuis als je dan nog moet eten enzo is het al zo snel laat en is je nachtust erg kort
     
  19. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo Dames
    Hoe is het met jou Twigger?
    Fleur, hoe is het met jou zwangerschap?
    Ik vind net zo als Wendyp, leuk als mij vriend elke avond thuis kom... we zien elkaar niet zo veel, maar toch even bijpraten :) .
    Mij beby laat op zich wachten... ik loop bijna tegen de datum aan (21.01 uitgerekend). Het werk op onze zenuwen ;) , Hij gaat elke dag naar zijn werk, maar met spanning... zou het vandag gebeuren, hoe lang nog... maar ja, baby wil nog niets.
    Als jullie ventjes thuis komen, wat voor vaders het zijn? streng, behulpzaam ? Ik vraag me af, als iemand zijn kindje alleen in het weekend ziet, hoe is die als vader? Onze zoon Junior (2jaar oud) ziet papa soms 2 dagen niets (hij slaap als die weg gaat, en slaap al als die thuis kom) maar loop konstant met een truck-speelgoed, en roep "papa auto", het is zelfde als hij loop met me op straat en vrachtauto ziet ;) . Hebben jullie dat ook?
    Groetjes! Sima
     
  20. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hoi SIma,

    Hier is het hopeloos
    Hen mn mannetje nu al 11 dagen niet gezien
    Vorige week t weekend naar denemarken geweest,
    en maandag meteen naar spanje waar hij nu dus is,
    Met een beetje geluk komt hij morgen en anders zaterdag weer thuis.
    Ik wordt hier echt gek van en kan hier echt niet tegen.
    Er moet van het weekend toch even heel goed gepraat worden.
    Mijn vriend is dan nog wel geen vader maargoed ik heb hier ook een kleine rond lopen die hem natuurlijk ook heel erg mist.
    En die pijn en verdriet wil en kan ik de kleine niet aandoen.
    Hij is er echt verdrietig van.
    Dus ik moet even afwachten hoe het hier verder gaat.
    Maar ik zeg eerlijk en het klinkt miscchien lullig, maar mocht hij echt besluiten om op het buitenland te gaan rijden, dan ga ik weer aan de pil, ik wil geen vader voor mn kinderen die er alleen het weekend eens een keer is.
    Misschien klinkt dat egoistisch maar ik kan het gewoon niet :(

    Fijne dag verder, knuffieeee
     

Deel Deze Pagina