Chauffeursvrouwen?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamasanne, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo Twigger
    Och, ja... het is inderdat heel erg lang... Ik heb dat nooit megemaakt, wel 2-3 dagen, maar niet langer.Ik kan me wel goed voorstelen dat jij weer aan de pil wil... en ik denk dat ik zou zelfde denken.
    Sterkte, en wie weet, misschien kom hij vandaag toch thuis, dan kunnen jullie erover praten.
    Succes!
    Groetjes! Sima
     
  2. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hey Sima,

    Hij komt morgen pas thuis.
    Heb m al bijna 12 dagen niet gezien en wordt hier gek van
    Dit is geen leven voor mij met 2 kinderen
    Ik heb voormezelf al besloten om weer aan de pil te gaan met veel pijn in mijn hart.
    Hij komt dus morgen thuis en maandag vertrekt hij weer naar spanje, dus ik zie hem met een beetje geluk nog maar 1x per week.
    Ja dat is geen leven voor mij en mijn zoon.
    Maar we zullen wel zien hoe dit gaat aflopen.
    Zo heb je alles en zo heb je niks.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat chauffeurs echt in een heeeeeeeel appart wereldje leven zeg pffffff
    T werk voor je relatie, beetje jammer maargoed....
    Fijne dag ;)
     
  3. Linka76

    Linka76 VIP lid

    14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mijn vriend is chauffeur, maar gelukkig is hij elke avond wel thuis, maar wel later dan normaal ;) Weekenden is hij ook thuis en 1 weekend per maand moet hij werken, dus ik vind niet erg hoor :) Ik ben al zo lang alleen geweestvoordat ik hem leren kende, ben ik al zo gewend :)
     
  4. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ja dan is het lekker als ze savonds thuis zijn :D
    Ook al is het laat,
    Maar als je elkaar maar alleen op de zaterdag middag/avond zie en de zondag dan is het niet leuk meer :(
     
  5. Linka76

    Linka76 VIP lid

    14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Idd, is ook niet zo leuk, maar gelukkig is maar voor 1 weekendje per maand, daar ben ik wel tevreden mee ;)

    Kan ik lekker even eigen gang gaan samen met mijn dochtertje als ze bij mij is .
     
  6. Linka76

    Linka76 VIP lid

    14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Pff, is wel erg moeilijk hoor, dat je toch aan de pil wil terwijl je toch nog een kinderwens hebt, of heb ik fout?

    Internationale chauffeurs is heel erg zwaar hoor ik vaker, daarom heeft mijn vriend niet voor gekozen.
     
  7. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    hoi sima,
    mijn vriend is soms ook 2 weken van huis ik vind het verschikkelijk. onze relatie zit dan wel even goed in een diepte punt gezeten maar we komen er langzaam weer uit. ondanks dat het effe niet klikte mis ik hem verschikkelijk.

    Daan weet niet beter en netuurlijk is hij blij als hij papa weer ziet maar het is niet zo dat hij het standaard vind dat hij er is iedere avond. zoals ik dat merk met me even oude neefje.

    als een kind niet weet vanaf het begin weet je kindje ook niet wat hij mist is onze mening.
     
  8. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ja dat is het ook, ik ben er echt kapot van, maar ik kan het gewoon niet om 2 kinderen alleen op te voeden,
    Ik heb al een zoon van 5 die ik inprinciepe al alleen opvoed
    Dus dat is het een keuze maken.
    En aangezien mn vriend getrouwd is met die wagen van hem.
    En het niet kan zoals hij zegt om in nederland of van 8 tot 5 te werken zie ik geen andere mogelijkheid meer.
    Ik ben ook echt dat dit onze relatie kapot zal maken maarja dat is een kwestie van tijd en met goeie hoop afwachten ;)
     
  9. Linka76

    Linka76 VIP lid

    14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik begrijp je heel goed, alleen opvoeden is hartstikke zwaar, ik heb Myrna bijna 5 jaar alleen opgevoed, dus ik ken dat ongeveer! Maar gelukkig kon ze ook om het weekenden naar haar vader. Maar toch is heel erg vermoeiend.

    Idd, is om keuze te maken, dat is belangrijkste en ook dat je lekker in je vel moet zijn zo nee dan moet je goed aanpakken wat je precies wil!

    Succes meis!
     
  10. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ja dan snap je met welk probleem ik zit
    alleen jij had de weekenden nog eens rust en dat heb ik helemaal niet ik heb mn zoon 24 uur per dag en 7 dagen in de week om voor te zorgen
    Hij gaat nu dan wel naar school toe dus kan ik weer lekker gaan werken, even wat anders dan opvoeden, maar als ik straks met 2 kleintjes alleen zit en alleen het weekend mn vriend een keer thuis ja dan hoeft het van mij niet
    wat is nou een weekend voor hun, vrijdag avond thuis maandag morgen vertrekken
    Dat trek ik gewoon niet.
     
  11. Linka76

    Linka76 VIP lid

    14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heel begrijpelijk meis! Is gewoon klote zwaar! Lekker even je hart opluchten, kan je niet met hem erover hebben? Ik denk dat je al vaker met hem hebt erover gehad aanzien dat hij getrouwd is met vrachtwagen, poeh! Is gewoon lastige situatie :(

    Maar wel fijn dat je ook zelf kan werken, lekker voor jezelf! Maar in weekenden is anders idd.....

    Denk ook even aan jezelf, is ook erg belangrijk :)
     
  12. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Hoi twigger,
    Is hij toch weer terug op de vrachtwagen?
    En als hij zo graag wilt kun je het er dan niet over hebben dat hij alleen binnenland gaat doen met de belofte van zijn werkgever iedere avond op een lekker manier thuis?
     
  13. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hoi Fleur,

    Nee helaas, hij heeft zn nieuwe baan al opgezegd en werkt nu bij een bedrijf wat alleen maar buitenland doet, hem m al 13 dagen niet meer gezien en amper gesproken.
    Hij is deze week in spanje geweest en hoorde net dat hij nog niet terug is en dat hij maandag weer terug moet naar spanje.
    Ja dat hoeft van mij echt niet op deze manier :(
     
  14. Linka76

    Linka76 VIP lid

    14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tsjonje, ik vind zo lullig voor je :(
     
  15. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo Allemaal
    Twigger, ik vind het inderdaat echt k**** voor je. Het lijkt echt erop dat hij getrouwd is met zijn truck. Nou, dan vind ik dat hij ook keuze moet maken, wat hij eigenlijk wil, een familie,of een vrijheid. Ik ben zelf veel gewend, maar 2 weeken van huis... en met weinig contact - ook al is het een gsm- nee ik zou het ook niet kunnen.
    Jij bent nog heel erg jong, dus heb jij nog genoeg tijd om kinderen te krijgen... ik zou ook gaan werken, en me daar uitleven ;) . Misschien als hij zou zien dat jij ook van vrijheid geniet ;) , en jou werk... zal hij anders gaan denken.
    Sterkte!
    Sima
     
  16. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Wat ... voor je zeg dat hij ineens weer is gaan rijden. Mijn vriend was ook meer met zichzelf bezig dan met zijn gezin hierdoor heb ik hem vorige duidelijk gemaakt of wij en minder zijn auto als hij vrij is of alleen zijn auto. Nu heeft hij deze boodschap aardig goed begrepen.

    Hopelijk vinden jullie allebei een weg samen hierin want het is gewoon flink klote zo.
    Ik voed daan nu ook meer alleen op dan samen die 3 dagen in de maand ik vind het nu nog niet echt zwaar maar de 2e is onderweg ik ben benieuwd hoe het dan gaat.

    Liefs Fleur
     
  17. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hey Sima,

    Ja het is echt waardeloos
    Kreeg net te horen dat meneer pas morgen terug is
    Heb m meteen even goed laten weten hoe ik er over denk.
    Dan moet t maar via de foon, als hij er toch niet is
    Pfffffffff Heb er nu echt gewoon genoeg van.
    En mijn besluit staat echt vast, de pil komt er weer.
    De wagen is zn leven en wij hangen er maar bij
    En idd ik ben nog jong, dus heb nog tijd zat.
    Al wilde ik niet dat er teveel tijd tussen de eerste en 2e zou zitten, maargoed ik kan er niks aan doen
    Ben het gevecht gewoon zat en kan niet winnen van de wagen.
    Dan maar drastische maatregelen ik weet het anders ook niet meer :(
     
  18. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Twigger, heel veel succes met je gesprek. Is goed dat je erover praat, want zo kan het echt niet.

    (heb hier in het begin meegeschreven, ik ben zelf ook trucker en mijn vriend ook) Maar wij rijden allebei voor de Hamsters ;)
    en sinds kort zelfs bij hetzelfde transportbedrijf.

    Sima, laad jouw man ook in Tilburg? Misschien dat ik hem wel ken.
     
  19. Linka76

    Linka76 VIP lid

    14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Twigger, ik duim hard voor je of dat het duidelijk is voor je vriend! Sterkte en succes!
     
  20. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Klopt helemaal hoor ;)
    Het is gewoon eigenlijk geen beroep, het is een way of life.
    Ik vond die 16 weken zwangerschapsverlof zo lang duren, wilde weer de truck op. (ben wel een paar keer mee gereden)
    Sinds gisteren weer aan het werk (2 dagen pw) en ik had het weer prima naar mijn zin, was helemaal in mijn nopjes :)
     

Deel Deze Pagina