Chauffeursvrouwen?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamasanne, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo
    Twigger, hoe is het? Blijf rustig - ook al is het zeker moeilijk- rustige gesprek is beter dan "over de rooie gaan".
    Ja, ik ben met Blondiedfu einds, het is "levens weg", alleen sommige willen/kunnen dat aan. Toch vind ik dat als jij familie heb/wil, moet je keuzes maken.
    Groetjes! en sterkte, we duimen voor je!

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    en ga nooit over de rooien waar collega's bij staan want je ben tgelijk een zeikwijf en je bent de rest van de tijd veroordeeld als een moeilijk mens :) .

Ik denk dat er wel een heel verschil is als je er tussen in staat ik heb me vriend gestimuleerd om weer op de wagen te gaan omdat hij niet te harde was. en of je 100% achter het beroep staat.
    Ik vind het ook wel eens moeilijk maar wij hebben de keuze gemaakt en ook moeten maken wij konden geen opvang vinden voor daan en dan is het heerlijk dat je ventje zoveel rijd want dan kun je huismama zijn

3. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Ik kan me ook niet voorstelen dat mij vriend iets anders gaat doen... hij is een goede chauffeur,met hart en ziel... dus waarom zou hij iets anders moeten doen - en dan zonder overtuiging-zou ik zegen.
    Ik zelf mis ook mij werk, ik zou zo graag willen (weer) werken, tussen mensen komen, even iets anders doen dan alleen maar thuis werken. Hier, in Belgie is het makkelijk, want we hebben hier oppasmoeders, soort opvang, waar kinderen en baby`s vanaf 4 maanden ,naartoe kunnen. Omdat ik nu hoogzwanger ben , gaan mij jongste daar naar toe. 4 keer per week, van 9 tot 17 uur - en het is helemaal niet duur, zo 40euro per maand. Als mij jongste baby 4 maanden is wil ik ook dat hij daar naar toe gaat. Niet 4 dagen, maar is het maar 2... dan kan ik werken buiten huis, en me uitleven ;) .
    Ik weet dat het misschien egoistisch zou klinken, maar het is niets voor me om thuis te zitten :oops: .
    Ik heb planen, en hoop dat het zou lukken :oops:
    Groetjes! Sima

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik vraag me af hoe hebben jullie alles geregeld rondom de bevalling en je mannetje is aan het werk.

Mijn vriend reed rondjes om de kerk :) en hij werd er zo chagie van haha maar ja achteraf niet nodige geweest mijn bevalling begon op nieuwjaardag :) .
    Me vriend zou eerst gewoon de 1e 2 dagen vrij zij dan zou hij weergaan werken totdat de kraam weg was het werd een keizersnede dus bleef hij direct thuis.

Nu proberen we precies hetzelfde te doen en mijn zusje komt voor Daan zodat ik pas 4 weken alleen ben met ze voor het eerst en niet al na 3 weken.

maar net als tips zijn atuurlijk altijd welkom en misschien nog wel handig voor andere

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heb het voordeel dat mn man alleen in noord holland werkt. Gister heeft ie te horen gekregen dat zn eerste ritje veranderd wordt, dus hij is begin van de dag, ongeveer 300 meter van huis ;) hihi.

Dus inderdaad makkelijk als sochtends de bevalling begint. Voor de rest heeft hij tegen zn baas gezegd, dat als ik ga bevallen dat hij meteen 2 weken vrij is.

@sima.. ik vind dat niet egoistisch hoor! 2 dagen is niet veel en je kindjes trekken denk ik ook op met andere.

@twigger... hmm... las het... ik dacht meteen.. Hij had van mij echt aan het gas gekund! :oops: Ik snap dat het zn levenswerk is en dat hij met de truck getrouwd is. (same here, zolang het maar scania is ;) ) maar je bent met zn 2en in een relatie toch?

6. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hey Meiden,

Ik heb gister een moeilijke beslissing genomen.
    Ik heb er heel veel over gepraat de afgelopen dagen en heel heel heel veel erover nagedacht.
    Ik heb mn vent al vanaf 6 december niet meer gezien.
    Het enige wat hij doet is rijden rijden rijden
    Dit is geen leven voor mij
    En vanavond vertrekt hij weer naar noorwegen.
    Ik heb de keuze gemaakt dat dit geen leven voor mij is, en heb dus ook besloten om een einde aan mijn relatie te maken.
    Hij laat gewoon niks van zich horen en hij doet maar waar hij zelf zin in heeft.
    Heb een gesprek gehad met mijn moeder en schoonmoeder en die zeggen ook meid dit is geen leven voor jou en de kleine jong.
    Ik heb hem dit ook per sms laten weten omdat hij gewoon zijn telefoon niet opnam.
    Ik en mijn zoontje gaan hieraan onderdoor en daar pas ik voor.
    Dan maar liever helemaal alleen voorlopig zonder pijn en verdriet.
    Ik kan het gewoon niet meer.
    En idd je hebt samen een relatie en niet alleen,
    en die heb ik dus wel (alleen)
    Ik ben nog jong dus ik kan nog alle kanten op.
    Ik blijf jullie wel in de gaten houden want ik gun jullie wel alle geluk van de wereld.

Heel erg bedankt voor alles en meiden heel veel geluk met de kindjes en zwanger worden
    Dikke knuffel voor jullie allemaal ;)

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Twigger... Weet eigenlijk nooit zo goed wat ik in zo'n situatie moet zeggen. Maar wil je wel succes wensen en een dikke knuffff geven!

8. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    dank je wel wijffie
    het is helaas niet anders
    wij gaan eraan onderdoor en daar pas ik echt voor.
    Eerst kies je samen om samen er een kleine bij te nemen en vervolgens na het stoppen van de pil is het allemaal niet meer zo mooi als het leek.
    maarja we gaan gewoon door

;)

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Hoi twigger heel veel succes het lijkt me een hele moeilijke beslissing

10. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hoi fleur
    dat is het zeker, maar ik heb nog een heel leven voor me en ga dus echt niet ongelukkig zitten wezen de rest van mn leven

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    je hebt helemaal gelijk hier is ook nog en man die nadat ik gezegd heb meer voor zijn gezien moet gaan betekenen dan voor de vrachtwagen en gelukkig is het dat gaan begrijpen.

heel veel plezier e hopelijk snel een man die meer thuis is

12. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja de een begrijpt het wel en de ander niet
    de een kiest toch voor zijn toekomst met gezin en kinderen en de ander kiest voor de wagen en komt over 10 jaar erachter dat hij helemaal niks heeft.
    Het zijt zo :D

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Meis, hier heb ik echt teveel respect voor je en ik vind hartstikke knap dat je stap hebt genomen al is heel erg moeilijk, dat weet ik uit mijn ervaring, over een jaartje weet ik zeker dat je goede leven zal krijgen!

Sterkte meis! Hier staan wij er voor je ;)

14. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    wauwwwwwwwwwwww t was vandaag een godswonder, ja ja
    als je zegt ik stop met de relatie ik kan het niet meer dan staat meneer ineens voor de deur met de wagen, weliswaar maar 3 uur maargoed na 14 dagen was het eindelijk EVEN thuis.
    heb hem even heel duidelijk gemaakt hoe ik erover denk en wat ik wil
    nu is hij weer onderweg naar denemarken
    ik heb hem een week gegeven om na te denken en het geeist dat er aankomende zaterdag tijd word gemaakt voor een goed gesprek.
    dus het zal me benieuwen

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nu ben je sterk! Hij gaat verliezen, dat vind ik dat je goed hebt gedaan, het is afwachten tot volgende week! Mijn complimenten meis!

En rustig blijven deze week he ;)

16. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hey Linka,

Ja nu sta ik sterkt ja omdat ik nu duidelijk heb laten merken dat ik niet met me laat sollen nu.
    Hij schrok heel erg wat ik allemaal zei dus hoop ik dat hij nu maar gaat nadenken.
    Maargoed voor dag 1 ging het goed, kreeg nu meer smsjes en toen hij was aangekomen stuurde hij ook een smsje dat hij er was en ging slapen dus de boodschap is wel aan gekomen
    Ook heb ik gehoord dat hij van mijn schoonouders op zn donder heeft gehad (hihihihi) en dat die hem ook flink de waarheid heeft verteld dus nu heeft ie iedereen even tegen zich en moet maar eens gaan nadenken waar hij mee bezig is en wat hij gaat doen.
    Verder heb ik ook besloten om niks meer van me eigen uit me eigen te laten horen, laat hij nu maar moeite doen om te laten zien dat hij echt verder wilt.
    Hij hoeft echt zijn werk voor mij niet op tegeven absoluut niet, maar hij moet wel rekening houden met zn gezin vind ik.
    Ook zei ik heel gemeen (Krenggetje ben ik dan hoor) dat als hij mij niet meer aandacht gaat geven en de kleine jong dat ik dan mn aandacht bij andere ga zoeken.
    Daaro schrok hij zo van dat hij met een verschrikte bllik in zn ogen zei: moet ik me nu zorgen gaan maken ?
    Duk ik zei er meteen overheen. dat zal ik maar wel doen als ik jou was !
    Dussssss Afwachten maar nu

Ik hou jullie op de hoogte
    Fijne week dikke knufff

17. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Hallo
    Twigger, ik vind dat jij heel erg goed had gedaan. Jij ben uitgesproken, en hij heeft stoof om te nadenken, en keuze makken.
    Ik vind het heel erg belangrijk dat een vent weet dat jij alleen heel erg goed kan reden, en dat jij onafhankelijk en zelfverzekerd bent - dan word voor hem niet alles zelfsprekend-dan doet hij ook iets voor zijn geliefde en relatie.
    Dat is ook de reden waarom ik aan het werk wil gaan... ik hoop dat het me zou lukken. Ik wil niet alleen HET VROUW VAN EEN CHAUFFEUR ZIJN. Ik ben dol op mij vriend en zijn truck- maar wil toch mij eigen leven.
    Succes Twigger - het kost wel beetje tijd, maar geeft zeker duidelijheid.
    We denken aan je!
    Sima

18. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hey Sima,

Ja maar dat is het ook he :d
    Ik heb mijn eigen werk, mn eigen geld en mn eigen dingen.
    Ik heb hem ook niet 'nodig'
    Ik ben niet afhankelijk van hem
    en dat heb ik m ook heel duidelijk gemaakt
    van als jij alleen maar wilt werken vind ik t best maar dan zijn wij weg, we hebben jou niet 'nodig' voor wat dan ook.
    Ik zei m ook, als ik straks weg ben dan is er niemand meer die op je wacht en dan heb je helemaal geen doel meer om thuis te komen en over 10 jaar heb je spijt, geen vrouw geen kids, helemaal niks
    en als je dan nog een leven moet gaan opbouwen nou sucses, maar dan ben ik al getrouwd en hem mn eigen gezinnetje, dan denk je nog wel een keer aan me terug.
    En natuurliljk vond ie dat ook weer niet leuk om te horen, maarja dan maar even kei hard...
    Maar vooralsnog ik wacht gewoon af en mocht hij dan nog niet tot bezinking zijn gekomen dan ga ik het gewoon helemaal anders aanpakken, dan pak ik mn spullen en dan ben ik weg...

19. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Hopelijk gaat het lampje branden bij hem en kunnen jullie alsnog gelukkig en fijn oud worden ik vind het echt zo moedig van je

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

@twigger... kijk ns aan meid! Mooi! Heeft ie even iets om achter zn oren te krabbelen! Wens je alvast succes voor zaterdag!

KuZiiee

Deel Deze Pagina