Chauffeursvrouwen?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamasanne, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    dank je wel wijffie

    kusszzie
     
  2. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    twigger, goed gedaan meissie.
    en heel veel succes zaterdag
     
  3. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo
    Twigger :thumup: ... Ik zou zelfde gedaan hebben.
    Dat hij voor internationaal had gekozen - prima, maar dan zou hij moeten met jou overlegen, en dat had die niet gedaan- beeitje egoistisch, aangezien dat hij vrouw wil en kindern... maar ja, jij heb hem tijd gegeven, dus wacht rustig af...
    Ik zou jullie volgen, al weet ik niet hoe lang - had gisteren weeeën, en vandaag rooskleurige slijmverlies - nu heb ik harde buiken, en beetje pijn - dus wie weet - misschien is het al begonnen ;) ... mij banner klopt het niet, want ik was gisteren uitgerekend - vandaag dus ben ik oficiel OVERTIJD :oops: .Mij vriend is vandaag nog thuis, dus we wachten met spanning :oops: Groetjes en succes, ik houd jullie op de hoogte! ;)
    Sima
     
  4. Linka76

    Linka76 VIP lid

    14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heel veel succes Sima! Ik ben benieuwd :D !
     
  5. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Owww Sima,

    Spannenddddddddddddd
    Meid heel veel suc-6 met je bevalling en (geniet) voorzover dat kan ervan.
    We wachten met spanning op je betichtje en natuuuuuurlijk de foto's hihi
    We denken aan je

    Knufffffffffie
     
  6. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    @sima... veel succes alvast! Hoop dat het een mooie bevalling mag worden!

    KuZz en Knufff
     
  7. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo
    Helaas, het was een valse alarm :cry:
    Ik ben nu echt ongedoeldig, en niet alleen ik.Mij vriend slaap al paar dagen als een haas, is moe naar zijn werk gegaan, met brandende maagzuur - het lijkt dat hij gaat bevallen ,en niet ik ;) .
    Wat kan ik doen, om ietsje te helpen de bevalling te beetje versnelen?
    Hoe is het met jullie?
    Groetjes! Sima
     
  8. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hey sima,

    ja meid wachten duurt lang he :(
    Wat je kan doen is heel veel lopen
    ook hebben ze het wel eens over middeltjes maar daar moet je niet aan beginnen is niet bevordelijk voor t kindje.
    maar lopen lopen en nog eens lopen zodat de kleine naar beneden blijft drukken
    verder heel veel sterkte meissie :D
     
  9. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Wat ik heb gehoord is : Ga lekker iets actiefs doen, sex, bitter lemon drinken, uhhhm, uhhm.... Er zijn echt een hoop fabeltjes erover, maar heb nu even geen idee meer...
     
  10. Linka76

    Linka76 VIP lid

    14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ananas :) !
     
  11. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo
    Ik ga vandaag nieuwe frisdrank en ananas helen ;) , ik neem aan dat die verse fruit moet zijn?
    Ik snap het er niets van... alle 4 waren 2-3 weken eerder, en die laat op zich wachten. Einigste wat ik kan bedenken is... ik ben zwanger gerakt door de pil heen (kwam per ongeluk erachter, toen ik opgenomen was in ziekenhuis,na gas lek in mij huis), dus ik weest geen menstruatie datum.
    Nu denk ik ...misschien ben ik nog niet zo ver, misschien kom ik wel 1-2 weken te kort.Zij konden dat in ziekenhuis-zelfs via de echo- niet precies vaststelen.
    Groetjes! Sorry voor fouten!
    Sima
     
  12. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hey Sima,

    Ja dat zou best kunnen hoor.
    Dat had ik dus ook, ik was ook door de pil heen en toen ze dachten dat ik 12 weken was, toen was ik pas 7 weken, aan de hand van de eerste echo zagen ze dat t te klein was voor 12 weken maar wisten dus ook niet hoever ik was, bij mij was het juist andersom, ze gaven mij 2 weken teveel en t kleintje kwam dus 2 weken eerder.
    Maarja, wachten duurd zowiezo lang :(
    Maar nogmaals suc-6 meid
    knuffie
     
  13. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    sex heeft hier geholpen (denk ik) dat is ook de enige tip die me gyn bij daan doorgaf :) .

    Heel veel succes en van teveel bitterlamon werd door de gyn gezegd is de kans wat groter dat de baby in het vruchtwater poept
     
  14. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ananashart heb ik net ook gelezen....
     
  15. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    och Meiden
    Hoe is het met jullie?
    Dank voor jullie tip`s. Ik zou die ananas hart uitproberen - is het eigenlijk eetbaar ;) -ik bedoel lekker?.
    Nou, sex heeft wel geholpen bij Junior (2j), hij kwam 30 uur later na wilde vrijpartij :oops: ;) ... maar ja op die baby werk het blijkbaar niet... ;) .... of is het een bepalde standtje aanbeloven :oops: ;) . Ik weet dat het heel dom en gek klinkt, maar ik heb ontzettend veel zin in ... mij libido is niet te verklaren. Ik schaam me zelf voor :oops:
    Groetjes! Sima
     
  16. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Ananashart... lijkt me zelf niet. Maar ja.. .als ik het eet, heb ik denk ik een ritje richting ziekenhuis (allergisch)

    En sex...kan je er niet bij helpen. Ik denk dat het wel helpt, als het kindje er klaar voor is.
     
  17. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Besteed je kids uit van de week haha en ga er tegen aan van het weekeind als je mannetje thuis is natuurlijk je koopt de eieren op bij een kippenboer en tegen je vent zeggen dat ie niet moet zeuren :)
     
  18. Sima Mamalu

    Sima Mamalu Actief lid

    8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo
    Dank voor jullie berichten.
    Ben vandag bij de gyn geweest, die had gekijken, en zei dat mij baarmoderhals iest is verwekt, heb beetje slijm verloren en heb...."opening zo groot als een topje van de vinger :) ... dus mij conclusie : sex heeft ook niet zo veel geholpen :evil: ...
    Diensdag moet ik weer naar ziekenhuis, en dan als het vanzelf en niet spontaan zou beginnen ,word het er weer keizersnede :rolleyes: .
    Ik heb mij hoop al verloren, ben zo suf als een dronken konijn, en word ik langzaam en beeitje geiriteert van alles :x :( .
    Ik ga op bed liggen, houd jullie op de hoogte.
    Groetjes! Sima
     
  19. twigger82

    twigger82 Fanatiek lid

    4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    kop op meissie,

    je krijgt er een wonder voor terug :D
    ik weet dat t moeilijk is nu, maar nog een weekje dan heb je je hummeltje in je armen :D

    sterkte wijffie
    Knuff en Kussie
     
  20. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    sima, heel veel sterkte nog met de laatste loodjes
     

Deel Deze Pagina