Hallo Vandaag gaat het iets beter, nog geen weeën, maar voel me psychisch iets beter. Heb auto gepaakt, en naar Breda geweest, naar de Ikea... lekker tussen mensen, mij frustraties te vergeten ... Wel in de winkel 2 keer kramp gehad, maar die was na paar minuten al weg.... gelukkig, anders zou ik moeten ziekenhuis in Breda inrijden, en dan zonder papa, want die werk vandaag, tot 21.30. Ik kan niet stil zitten, en wachten todat het gaat beginnen . Prettige avond nog en tot volgende keer Groetjes! Sima
Hallo Ik heb eigenlijk vanaf de middag lichte weeën, en harde buiken, maar sinds 16 uur, om 10 minuten weeeën, zij zijn niet erg pijnlijk - ik zou zeggen, dat ik die nog goed kan opvangen , maar het is wel regelmattig. Ik verlies ook slijm (sorry) en waterige afscheiding.Ik heb ook soort druk gevoel,alsof ik naar de toilet moet, een soort pers drang ..... zou het al begin zijn? Ik denk dat ik even naar ziekenhuis ga om te kijken... of het al begonen is. Hoe is het met jullie? Groetjes! Sima
Hoii allemaal ik kom even zeggen dat Sima , maandag ochtend (09.15) is bevallen van een gezonde zoon met de naamk : Lucin Hij woog bij de geboort : 3340 kg en hij is 51cm Lang De rest verteld ze wel als ze weer thuis is Groetjes Maria
Hoi dames, Ik ben ook een chauffeursvrouw! Mijn ventje rijd buitenland en is meestal van maandag tot vrijdag weg. Soms 2 weken. Ik vind dit een leuk topic om ervaringen uit te wisselen want met vriendinnen etc kan ik er niet over praten. Ze denken het allemaal te snappen en te voelen maar ik weet gewoon dat dat niet zo is Hoe doen jullie dat met bevallen of hebben jullie dat gedaan? Mijn mannetje rijd als het goed is in de maand dat ik uitgerekend ben dicht bij huis, dus belgie/duitsland etc. En hij neemt bij de uitgerekende datum zijn vakantie dagen op. Ben benieuwd hoe jullie dat geregeld hebben!
hoi kwebbels mijn vriend heeft rond mijn bevalling rondjes rond de kerk gereden zodat hij binnen 2 uur thuis kon zijn. wij hadden ervoor gekozen om de vakantiedagen pas opte nemen na de bevalling. me vriend wilde poas zijn vakantie opnemen als de kraam weg is zodat je pas na 3 weken er pas alleen voor stond. helaas werd het een keizersnede en was mijn vriend direct thuis maar kreeg heel lief een week kado van zijn baas
Me vriend heeft met baas van de planning afgesproken dat hij voor uitgerekende datum en op uitgerekende datum in de buurt van schiphol wil rijden, daar wonen wij vlakbij, dus.... Begrijpt hij heel goed! Dus komt goed
Mijn man werkt gelukkig in Noord-Holland, hij heeft al gezegd, mocht het zich aandienen, ga ik meteen naar de standplaats en weg ben ik. Hopelijk is hij op dat moment niet in den helder of almere Dan duurt het nog wel even voordat hij hier is.
Ja idd, dan heb je zoveel file's! Fijn dat hij in Noord Holland werkt, is wel wat fijnere! Me vriend werkt laatste tijd vaak rond Schiphol, is voor mij ook prettiger, normaal hele nederland, ene dag naar Limburg, andere dag Groningen, noem maar op!
Mijn vriend werkt in europa. Worden jullie ook zo moe(de buitenlands chauffeurp-dames dan) dat ze maar blijven zeggen ''goh nou moet hij wel vaker thuis zijn'' En als er iets tegen zit ''Tjah dat kan straks toch ook niet als de baby er is''..Ik word daar echt moe van. Mijn vriend blijft gewoon buitenland rijden als hij dat wil..Ik ben het nu toch al gewend zo dus ja. En als hij binnenland zou rijden word hij helemaal gek van de files!
inderdaad kwebbels, laat hem maar lekker buitenland rijden als hij dat graag wil. Moet wel zeggen dat je het waarschijnlijk even zwaar zult gaan krijgen maar ook dat gaat over. Het is gewoon lastig als je een man hebt die veel dagen van huis is.
haha kwebbels dat herken ik heel goed. Of er word gezegd dat arme kind heeft de helft van de tijd geen vader of die zal hem wel missen. Daan mist zijn vader natuurlijk ook maar dat is vaak de eerste dag als hij thuis is geweest en als hij zijn middag slaapje heeft gedaan is het ook weer weg. en het missen van bepaalde ding? tja dat is ooka ls iemand op kantoor zit en veel overwerkt. Ik vind me vrijheid heerlik en daan weet niet anders dus wat zou het moeten missen. en die vrouwen die lopen te zeuren ik ga er niet meer op in dat wisten ze voordat ze een relatie kregen met en chauffeur