Chauffeursvrouwen?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamasanne, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    is toch ook niks mis mee :) leuke wagen

2. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Hallo :)
    I`m back ;) ...
    Dank voor jullie steun en felicitaties.
    Met ons gaat het goed. Lucin groeit goed, hij heeft vandaag 4.020 kg bereikt.
    Mij bevalling duurde langer dan ik (en de verloskundige) hadden verwacht. de weeën waren opgehouden bij 5 cm, dus ik moest voorzichtig ingeleid worden (omdat mij baarmoeder kon scheuren door mij vorige keizersnede). maar toen ik die infus zag hangen... kwamen de weeën spontaan op gang (door de schrik zeker :) ) ... .Ik heb wel een ruggen prik aangeboden gekregen ;) (dat is in België normaal) en die heb ik ook aanvaard ;) . en ik moet zegen dat ik geen spijt van heb gekregen. Ik dacht: ik heb 3 keer normaal bevallen, en 1 keer keizersnede, dus nu de eerste keer(en ik denk de laatste) zou ik die uitvinding maar eens uitproberen :) . het was een heel raar gevoel, je voelt wel iets maar van de persweeën heb ik niets gemerkt.Het was eigenlijk heel erg grappig, zo op comando persen (zonder drang :D ).
    Om lang verhaal kort te maken... we zijn zondag nacht naar de ziekenhuis vertroken (om 01.30) maar onze zoontje werd pas om 09.14 geboren.
    Maar genoeg over mij... hoe is het met jullie? Ik heb zo veel mooie truck`s gezien... mij vriend heeft ook een mooie rode truck - MAN. Stiekem hoop ik dat ik ook ooit met zo vrachtwagen zou rijden. Ik wil proberen een vrachtwagen rijbewijs gaan halen, wel hier in B.
    Groetjes! en ik hoop dat jullie hier snel terug komen!

3. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Hallo
    Waar is iedereen, het is zo stil hier :cry:
    Mij Lucin is inmiddels al bijna 5 weken oud... en groeit als een kool, met borstvoeding. Hij weeg nu 4250g en 53cm.
    Papa rijdt weer voor de Hamsters ;) ... alleen we hebben aanzinlijk slaap tekort. Onze Baby slaap tot 2 uur s`nachts en dan tot 7 uur is die wakker, en konstant wil die eten... Soms zeg ik tegen mij vriend dat hij beter in zijn truck kan overnachten, en tenminstens 8 uur onafgebroken kan slapen.
    Hoe is het met jullie ? Blondiedfu, Linka, Wendyp, Fleur ?
    Groetjes! Sima

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej Sima...

Zo wat gaat dat snel zeg! En wat doet ie het goed!
    Ja hier is alles wel ok.. Zit inmiddels al 6 of 7 weken thuis, raak de tel kwijt :)

Binnenkort gaat mn man ook op andere uren rijden. Gaat het losse werk in. Binnenkort weer plantjes bij de Praxis. Dan kan ik ongestoord met hem mee, want dan heeft ie er 1 met slaapcabine (jeeej! hihi) Nu een dagcabine. Slaapt toch iets minder lekker.

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik meld me ook weer hier haha :)

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik meld me ook weer eventjes hier :D Ben pasgeleden een weekje samen met mijn vriend lekker op de vrachtwagen geweest. We zijn Frankrijk doorgecrost en het was heerlijk..Ook met mijn zwangerschap ging het hartstikke goed al kon ik niet heel lang in 1 houding blijven zitten maar dan ging ik ff op bed liggen (waarop je dan heerlijk weg doezelt :rolleyes: :) ) nou zit mijn ventje in Kroatie en hij komt maandag of dinsdag weer lekker thuis :)

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Hoi kwebbels
    Klinkt erg gezellig ik ben tot 37 weken vrij veel mee geweest daarna durfde ik het echt niet meer. word wel zwaarder en zwaarder om de auto in te komen hihi.
    Ben wel jaloers hoor wil ook wel weer eens lekker een weekje mee.

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik meld me ook weer :D

Hey Sima, blij te horen dat je weer bij bent gekomen van de bevalling.
    Ik ben ook weer vrolijk aan het rijden voor de hamsters, rijdt jouw vriend/man dan misschien ook in Tilburg?

Kwebbels: lekker is dat he, meerijden

Heb tot 34 weken zelf gereden en ben tot 39 weken meegereden (wel op dagritten, ook hamsters ;) ) daarna ging het niet meer, kon de cabine niet meer inklimmen haha.

Nu trouwens weer zwanger en ben benieuwd of ik bij deze zwangerschap ook tot het laatst kan blijven rijden

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    haha losse trekker rammelt nogal ja 8)

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Als ik het zo teruglees, leek ik wel een kindje met cadeautjes uitpakken met kerst.. haha.

Heb mn rijbewijs gewoon namelijk voor de fun gehaald, en sinds dien 1 keer gereden (bloembollen) en 1 keer met onze trouwtruck, een stuk van 2 km ofzo. T was gewoon al een tijdje geleden :D

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Da's toch ook lachen, mijn zusje heeft haar C ook voor de fun gehaald
    (zij rijden met van die oude legertrucks)
    Ze wilde zelf eens rijden ipv altijd maar bijrijder zijn ;)

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja precies. Ik wilde eerst nog verder gaan voor mn C.E. (kan altijd van pas komen) maar ik had het eigenlijk een beetje uitgesteld en van uitstel komt afstel. Misschien na mn zw.schap.

Heb het trouwens gratis kunnen halen, moest alleen mn examens (ccv-b en praktijk) betalen. Ben nmlijk rij instructeur :D

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Dat zou ik ook weleens willen rijden maar ja aangezien ik noet eens me gewone rijbewijs heb zal die vrachtwagen akkeeb naar een verre droom zijn.

14. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    HALLO aLLEMAAL
    wAAR IS IEDEREEN GEBLEVEN?
    IK HEB ME AANGEMELD VOOR EEN RIJBEWIJS CE, HIER IN BELGIE.
    hOOP DAT HET ZOU LUKKEN...
    HOE IS HET MET IEDEREEN?
    GROETJES! sIMA

15. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    hoi hoi,
    Ik weet ook niet waar iedereen gebeldev is misschien wel met de mannen mee en met de horizon vertrokken :)

Wat goed dat je je hebt aangemeld. wanneer mag je beginnen?

16. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Hi
    Ik kan beginnen ergens in mei.Ben reus beniuwd na...
    Zou ik het reden? Ik ben dol op auto rijden, soms als ik gestresst ben, staap ik even achter het stuur, en voel ik me weer beter... maar ja, met groote truck rijden is even iets anders...
    Maar ik heb er zin in :D
    Hoe is het met jou zwangerschap?
    Het beste!
    Sima

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Tuurlijk red je het! Maar heb je al je C rijbewijs dan?

Voor mij is het nu aftellen. Volgende week is mn man de hele week weg :9 Bloemetjes rijden voor de praxis. Grootse actie, dus dat wordt nachtwerk en slapen in de vrachtwagen :( Vind het nu al niet leuk, maar qua geld is het straks wel lekker als die kleine er is.

Hoe gaat het voor de rest met je en die kleine?

18. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Hallo
    Nee. heb alleen B... dus, nu ga ik voor CE.
    Met Lucin, gaat het goed. Hij groeit als een kool... Ik geef borstvoeding, alleen op maandag is hij aan het fles, en ik ga afkolfen. Ik werkt nu 1 keer/week 8 uurtjes en hij met zijn broertjes ga naar de oppasmoeder.
    Hoe is het met jullie zwangerschapen ?
    Groetjes! Sima

19. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Sima wat gaaf dat je je CE gaat halen.
    Dan heb je geluk dat je in Belgie woont want in NL moet je eerst je C halen en dan pas mag je CE gaan halen.
    Ik ga voor je duimen :D

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    wendy, succes met de laatste loodjes

Deel Deze Pagina