Wat vinden jullie van de naam Jenoah? Meer voor een meisje of meer van een jongen? Ik weet toevallig zelf dat er een meisje zo heet en ook een jongen. De jongen heet Jay Jenoah. Vinden jullie Jay Jenoah te lang? En zouden jullie Jenoah uitspreken als: Djee noah of op een andere manier? En wat vinden jullie van Jenayo voor een jongen? Uit te spreken als: Dje nij oo. Of moet er dan een andere schrijfwijze komen? Het is zeg maar Jenaya maar dan eindigd op o. Liefs, Ise
Jenoah vind ik zelf een jongensnaam, uitgesproken zoals je het schrijft (je-no-a). Op z'n Engels vind ik het echt niet mooi, vandaar dat ik Jay Jenoah ook niet mooi vind. Maar als roepnaam zou ik het ook te lang vinden, dan zou ik voor één van de namen gaan. Jenayo vind ik ook niks, sorry! Komt op mij een beetje ordinair over..
Ik sluit me ook aan. Jay Jenoah en Jenayo vind ik vreselijk Jenoah op z'n Nederlands uitgesproken vind ik wel gaan maar niet geweldig.
ik zou janoah uitspreken uit juh noa en ik vind het geen mooie naan, maar gelukkig verschillen de smaken overal ter wereld anders zou iedereen R.oos of S.uze heten
ik vind het ook een jongensnaam, en niet zo mooi.. ik ben half indisch dus mijn hele familie bestaat uit dit soort indianen namen (vind ik..) ..
Bedankt voor jullie meningen! Jullie komen nu allemaal met ekaar overeen ... Ben benieuwd naar andere meningen en idd, gelukkig vinden we niet allemaal dezelfde namen mooi, dan zou het wel heel saai worden allemaal!
ik zou dan kiezen voor Jay of Noah, maar niet aan elkaar. of maak Jay de roepnaam en Noah de tweede naam. Ik vindt dit het leukste voor een jongen. groetjes sjaan
Jenoah vind ik een jongennaam. Jay Jenoah vind ik ergens net te veel [dj] klank Ik zou het uitspreken als [djunoa], dat was toch mijn reflex bij het lezen van de naam. Jenayo en Jenaya vind ik dan weer helemaal niets
Ik vind het een jongensnaam. Niet mijn smaak. Jonah vind ik leuker. Jay Jenoah is ook voor mij teveel aan dj klanken. Jenayo is totaal niet mijn smaak.