Heeft iemand hier ervaring met de playmobil klantendienst? Mijn zoontje heeft de politieauto met speedboot 2 maanden terug voor zijn verjaardag gekregen. Nu sinds 2 weken vallen de wielen van de auto er constant af. Toevallig de beiden achterwielen. De winkel kon ons niet meer helpen geen bon meer en al meer dan 2 maanden terug gekocht. Nu heb ik een mail gestuurd naar Playmobil en kreeg ik een fomulier terug waarin ik de informatie moet invullen en toestemming geef om 25 euro af te schrijven ( of meer zelfs ) Die auto zelf kostte 22 euro zag ik op de bart smit website vind het dus best raar dat ze zo een bedrag vragen. Heeft iemand ervaring met die klantendienst? ik vind het heel raar dat ik moet betalen ten eerste is die politie serie pas heel kort uit en ik neem aan dat ik toch wel garantie daarop heb? het is nu niet bepaald super goedkoop speelgoed. Vind het zo sneu voor me zoontje die kan nu niet met die auto spelen omdat die wielen er steeds af vallen. Heb gekeken of ik het kan maken maar die auto kan je niet uit elkaar halen en dus een onderdeel vervangen.
Wow! 25 euro zomaar af laten schrijven?! Zou ik echt niet doen. Ik heb dezelfde auto 2 maanden geleden gekocht ook bij de Bart Smit voor 24,99. Wil je dat ik de bon ga zoeken?
Die 25 euro betaal je als je geen bon meer heb of als het buiten de garantie valt. Snap het ergens wel maar die politie serie is nog helemaal niet zo lang uit. Ik kan ook geen telefoon nummer vinden om te bellen en me verhaal te doen en bij een mail krijg ik zo een automatisch bericht terug met dat formulier wat ik moet invullen. MamaBram ik heb je een pm gestuurd.