In het nieuwe programma Cheat On Me, te zien bij RTL 5 vanaf maandag 4 maart tussen 20.30 uur en 22.00 uur, stellen tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt. Onder toeziend oog van Jan Kooijman doen de kandidaten er alles aan om hun echte liefdespartner geheim te houden. Daarnaast krijgt Kooijman ook een eigen datingshow bij RTL. De enige manier om niet ontdekt te worden is schaamteloos aanpappen met een ander, onder het oog van de echte partner die niet kan ingrijpen als hij of zij grensoverschrijdend te werk gaat bij het misleiden en verleiden. Elke aflevering moet telkens één echt koppel worden geraden dat vervolgens het programma moet verlaten. Cheat On Me In een luxe villa in het zonovergoten Thailand worden alle mannen en vrouwen steeds aan nieuwe partners gekoppeld om zo de andere deelnemers om de tuin te leiden. Tijdens het volbrengen van de opdrachten kan het er verhit aan toe gaan, want alles is geoorloofd. Sensuele blikken, zoenen of nóg intiemer contact, maar ook afstoten, ruzies en tranen kunnen onderdeel zijn van het spel. Wie hoort nou bij wie en hoe ver gaan de kandidaten om hun tegenstanders te overtuigen van de liefde voor hun fake lovers? Het stel dat het beste in staat is om de rest te misleiden, gaat naar huis met 35.000 euro. Wie gaat er kijken? Het lijkt mij een vermakelijk programma, dus ga zeker kijken.
ik ga ook kijken, klinkt een beetje als undercover lover wat er toen der tijd op was, en dat vond ik ook leuk om te kijken.
Nee dat vind ik echt te slecht. Ik vind aapjes kijken op zijn tijd wel leuk...maar dit zijn wel hele dome aapjes Maar ja...vreemdgaan voor 35000...ach..
Ik ga kijken tegen beter weten in. Ik vind vreemdgaan echt not done en snap niet waarom mensen mee zouden willen doen aan zo'n programma. Maar ik wil het dus wel volgen haha.
vroegah, keek ik ook altijd naar temptation island. Vond ik geweldig! Alleen was dat precies omgekeerd van dit programma. Daar moest je juist niet vreemdgaan, hier juist wel... Denk dat ik toch ga kijken maandag!
misschien ga ik wel kijken.. eigenlijk hou ik niet van dit soort programma's! de meeste die er aan mee doen beginnen al te janken als hun partner naar een ander kijkt... dan vraag je er een beetje om vind ik...
Volgensmij doen daar niet eens echte stellen in mee, wat vaak gebeurd in dat soort programma's. Ik ga niet kijken. Vind het goedkoop en niet echt boeiend.
Ik ga zeker kijken. Geloof alleen niet dat je hieraan meedoet als je zo'n goede sterke relatie hebt. Zal misschien wel zo zijn dat mensen spelen dat ze een stelletje zijn. We zullen zien.