Beetje raar dat José roos niet wil kussen omdat hij z'n principes heeft, maar Stephanie zowat berijd bij een proef
Chantal een succesvol model in zuid Afrika lees ik Chantal de Kruijf Vrouwen FHM500 - Mooiste Vrouwen van Nederland
Jose en stefanie zijn nu een stel in het echt maarrr ik denk dat tony en chantal ook wel eens nu een stel zou kunnen zijn.. Partnerruil haha
Ja, of wat ze al in het begin zeiden dat Tony en Stephanie niet eens in het echt iets hadden en het vooropgezet was
Dat ze gedaan hebben alsof ze een stel waren voor het geld ofzo? Vaag hoor.. Eigenlijk vind ik het gewoon een stom programma maar toch kijk ik en wil ik weten wie er gaat winnen haha..
maar denk Rose en Gertjan. ik vind sandy en iris zo leuk. Jammer dat chantal bij jose hoort, want zij is wel goed hoor!
Ja dat viel ons ook al op Maar ik denk dat zij weer denkt hun nodig te hebben in het spel. Volg je hem nog?
Ik denk ook dat rose en gert-jan eruit gaan. Vond het wel zielig voor gert-jan net dat die bijna huilde. Ik zeg elke aflevering tegen mijn vriend: NOOIT zal ik meedoen met zo'n programma, al kan je zoveel geld winnen!
Nee snap dat ook niet Zij weet dat haar vent naait met Stephanie en stemt Tony en Stephanie er niet uit Misschien omdat ze zelf gek is op Tony, kan geen andere reden bedenken, had hun er anders allang uitgestemd Ik denk dat Iris en Sandy eruit gaan want Chantal vermoed dat. Rose en Gert Jan had Chantal ook al een keer genoemd als koppel En Stephanie en Tony weet Chantal ook Dan blijft er nog charissa en Jaimy over Chantal kan ze dus allemaal raden als ze wil. Zij is de sterkte speler vind ik
Verbaasd me ook hoe jong sommige zijn Zo is Chantal pas 22 terwijl ik die veel ouder had geschat En las ergens dat 1 vd jongens pas 19 is, weet alleen niet meer wie
Tony las ik ! Stephanie is 21 en José 26 Jamie 23 en charissa 26 of 27 Wbt weten over Tony en Stephanie komt omdat de vorige keer Stephanie zo aan het huilen Chantal vroeg of ze huilde om Tony en Stephanie zei nog ja ook nog
OMG... wat een uitkomt weer... en die Sandy tegen Jose... geweldig gewoon.. Heb inmiddels op verschillende fora al redelijk wat speculaties gelezen en ik denk dat Jamie & Charissa EN Gert-Jan en Rose echte koppels zijn... Ik vermoed (lees, weet bijna zeker) dat zowel Jose, Tony, stephanie en Chantal zijn ingehuurd.. Ook kijkende naar hun achtergronden Tony (= model) Stephanie = media geil, oa TVOH) Chantal (= model) Jose = ook gewoon media geil.. Dat gecombineerd met het feit dat er NU op de FB van Jose staat dat hij en Stephanie nu in het echt een setje zijn.. Wel zonde dat Jose ook zal gaan winnen.. ik gun het Chantal wel namelijk maar als zij wint dan zal die gluiperd ook winnen
Stephanie wordt door iedereen aan José gekoppeld. Dat houdt de aandacht van Chantal en José weg. Dus speltechnisch heeft Chantal veel aan Stephanie