Erg jammer dat iris en sandy er uit zijn gegaan vond dat een super leuk stel meiden. De rest dacht er duidelijk net zo over heb de andere dames nog nooit zo emotioneel gezien omdat er iemand uit ging.
jaa echt jammer dat ze weg moesten.. maar volgens mij had alleen José hun als koppel aangegeven.. de rest is nog steeds overtuigd dat Jose en stephanie een koppel zijn..
Inmiddels niet meer ben ik van mening... ze zullen nu echt wel gaan inzien dat step en Jose niet bij elkaar horen.. Chantal zou er nu goed aan doen om stephanie en Tony weg te stemmen... Dan blijft er over charissa & jamie + jose & Chantal en Rose & Gert-Jan.. GJ en Rose weten/denken dat Chantal bij Jamie hoort en zullen dan hun 2 linken en vervolgens ook Jose en Charissa aan elkaar linken.. Waardoor Jose en Chantal mogelijkheden krijgen om alsnog (zonder hulp van stephanie en tony) te winnen..
Zou ik ook doen.... Zeker omdat Bijna iedereen op Stephanie en José hebben gestemd en zij er weeeeeer niet uitgaan.... Eens hou het geloven daarin op....
Ben ook wel echt benieuwd wie er gaan winnen. Zou stiekem erg grappig zijn als Jose en Chantal niet winnen. Ook al spelen ze het super goed.
Maar nu hangt het niet meer van het stemmen van de koppels af toch.... ze moeten nu experts zien te overtuigen begreep ik uit de voorstukjes van volgende week. Ik ben benieuwd. Misschien kunnen jose en chantal beter partnerruil doen met tony en stephanie...
Foto van zwangere Charissa: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=322946227835594&set=pb.100003606585285.-2207520000.1365695980&type=3&theater
ik kijk het ook nooit op de tv maar op de rtl-app, geen reclame!!! zal ook wel bij net gemist zijn van rtl
ik neem het ook op thuis... dus ga het sowieso nog kijken.. Alleen voordat ik thuis ben en kan kijken duurt zooooooo lang....