Ja ik ook en ik geloof wel in waarzeggers maar vind wel raar dat ze over Tony zei dat et type dat bij hem past een meid is die hem niet onder de duim probeert te houden en dat stephanie wel zou passen bij hem terwijl ik haar eigenlijk toch wel een beetje dat zij heel dominant is
" iedereen die mij kent weet hoe ik echt over José denk " Yeahhh Sure daarom hebben jullie nu een relatie haha Ik vind haar heel " nep" over komen
Rose en Gert Jan eruit Ben benieuwd hoe ze de finale regelen. De deelnemers weten nu echt wel wie bij wie hoort José valt op Stephanie dat is duidelijk. José valt dus op blonde vrouwen en dan is Chantal nog de enige die over is aangezien charissa donker is Zo weet Chantal ook van Stephanie en Tony dus dan blijven charissa en vriend nog over als koppel.
Kan niet wachten op de aflevering van volgende week.. Heerlijke tv! Haha. Al vond ik deze aflevering niet heel boeiend. Haha!
Vond deze aflevering toch het minste en de uitslag voorspelbaar. Ze willen toch met de grootste relkabouters naar de finale
Juist niet toch eigenlijk? Tenminste, er staat me iets van bij dat hij in 1 van de eerste afleveringen vertelde eigenlijk juist op halfbloedjes valt, maar dat hij in Chantal de perfecte uitzondering had gevonden... Of zit ik er nou helemaal naast?
Weet niet meer of het al gezegd was ooit... maar doet Gert-Jan mee aan de Telfort reclame?! (Als badmeester waar die vrouw een wijntje aan vraagt?)
Dat is een Zwembad waar wij vaak heen gaan wonen er in de buurt maar vind de badmeester daar wel lijken op de badmeester die er echt werkt maar bij even opnieuw kijken en op pauze zetten vind ik hem eigenlijk ook wel lijken op gertjan !!
Nog een keer goed kijken en ja ik vind hem toch wel erg lijken op gertjan denk Indd dat het gertjan is
Ik snap die Gert-Jan echt niet.... Dat ie zijn hand laat vasthouden door zo'n paragnost begrijp ik al niet, maar zeker niet dat ie daarna ook nog eens die tarotkaarten doet...