Ja, inderdaad... Sowieso, als je zo gelovig bent, waarom doe je dan mee aan een programma waarin je moet liegen, aan andere vrouwen moet zitten etc??
Iedereen ervaart zijn of haar geloof anders. En iedereen gaat er ook anders mee om. Ik ken Gert Jan, maar volgensmij gaat hij ook niet elke zondag naar de kerk, dat wil niet zeggen dat hij niet in god geloofd of mag geloven omdat hij geen kerkganger is.
Ik hoop Charissa en Jaimy. Die gun ik het meeste. Eerder dan die achterlijke kut stephanie. Jose en zij hebben goed spel gespeeld. Maar ga toch lachen als ze verliezen.
Ik hoop ook charissa en jaimy... Helaas hebben wij geen kabel, dus ik zie het morgen pas, op uitzending gemist
Ben benieuwd wie er gaat winnen vanavond! Hoop Charissa en Jaimy, ik vind dat hun de enige zijn die het verdienen want de rest zijn geen echte koppels irl..
Ben benieuwd of dat van Stephanie en José echt waar is of niet.. Dat stukje of ze sex gehad hebben zeg maar
Denk het wel, vooral omdat ze nu ook een relatie hebben. Ook denk ik dat dr wel wat tussen Chantal en Tony is gebeurd Maar vind het retespannend! Denk dat Charissa en Jaimy winnen aangezien je de prijs wint als je niet liegt en hun weinig hebben on over te liegen tijdens de test
Huh? Of ik heb iets gemist offe... Ineens staan ze daar samen als echt stel bij de andere. Ook gek. Moesten de andere dat niet raden? En hoe reageerde de andere daar op? Net als Stephanie dacht echt dat Chantal met Jaimy had. Hoe zou ze daar nou op hebbe gereageerd dat ze met José gaat?!